Wacht maar, meisje, wacht maar. Als het beest loskomt is het niet meer te stoppen. Ook jouw wilskracht breekt dan af als een dun stokje onder het geweld van een vuurstorm.quote:Op maandag 2 april 2007 19:45 schreef Lienekien het volgende:
LXIV puts the HO in wanHOpig.
KUT KUT KUT KUT. Nu heb je al een topic met minstens 7x het woord kut in je AT staan!quote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef Lienekien het volgende:
Ow kut, nou staat dit topic in mijn AT.
Nou ja, ik heb een printer en een vriend van me werkt bij een copyshop dus dat zit sowieso wel goed.quote:Op maandag 2 april 2007 19:43 schreef LXIV het volgende:
HOOPTE IK HIER TOCH EEN PARTIJ GEILE VERHALEN AAN TE TREFFEN, KRIJG IK ENKEL GEWEEKLAAG VAN JAM DIE HARENTWEGEN TOCH NOG ZIJN EIGEN SPINSELS IN DRUK KAN LEZEN!.
tik eens iets geils, JAM. Mijnentwegen![]()
Weet jij veel wat ik wil!quote:Op maandag 2 april 2007 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wacht maar, meisje, wacht maar. Als het beest loskomt is het niet meer te stoppen. Ook jouw wilskracht breekt dan af als een dun stokje onder het geweld van een vuurstorm.
Lekker gebeft worden, lekker, dat er lekker aan je gezwollen klit en je lappen wordt gelebberd en dan, als je kutje al lekker gekomen is helemaal RUL gepompt worden! Dat wil je!quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 19:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Lekker gebeft worden, lekker, dat er lekker aan je gezwollen klit en je lappen wordt gelebberd en dan, als je kutje al lekker gekomen is helemaal RUL gepompt worden! Dat wil je!,
,
,
.
Jij wil bij maanlicht door een grimmige, onbekende, donkere man uit je slaapkamertje ontvoerd worden, om op zijn paard naar een bemost plekje in het bos gebracht te worden. Waarna vervolgens blijkt dat deze mysterieuze vreemdeling een welgestelde knappe arts is, wiens norsheid voortkomt uit onbeantwoorde liefde et cetera, et cetera.quote:
Bemost plekje is leuk. De rest doet me niks.quote:Op maandag 2 april 2007 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij wil bij maanlicht door een grimmige, onbekende, donkere man uit je slaapkamertje ontvoerd worden, om op zijn paard naar een bemost plekje in het bos gebracht te worden. Waarna vervolgens blijkt dat deze mysterieuze vreemdeling een welgestelde knappe arts is, wiens norsheid voortkomt uit onbeantwoorde liefde et cetera, et cetera.
Van dat vocht dat, wanneer het eenmaal aan je vinger kleeft, nog de hele avond blijft ruiken. Iedere keer weer wanneer je een slok bier neemt. Vies en toch heel lekker, zodat je minder rookt om de lucht niet door nicotine te vergallen. Van dat vocht JAM?quote:Op maandag 2 april 2007 19:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Kutjes! Natte kutjes! Kleine, stinkende kristalletjes kutjesvocht in 't pluizige schaamhaar van een zestienjarig Chineesje!.
Natuulijk wel, Lienekien. Het gaat om de onweerstaanbare wilskracht. Die jou doet buigen als een dun twijgje.quote:Op maandag 2 april 2007 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bemost plekje is leuk. De rest doet me niks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |