Jonge, van die dinge ga je toch stijgeren!quote:Op maandag 2 april 2007 18:58 schreef imported_sphinx het volgende:
dubbelkut ftw!
Een mooi voorbeeld van onbekend/onbemind:quote:
Jazz is mmmm....quote:Op maandag 2 april 2007 19:03 schreef Gitarist het volgende:
Publiek gezocht:
Vrijdagavond 20 april, jazzavond in Uithoorn.
Er komen vier bands spelen (waaronder de band waar ik in speel) en de avond wordt afgesloten met een jazz-jamsessie.
dude, wat voor n00b boek is dat.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef renz0r het volgende:
Volgens mij is het voor mezelf wel duidelijk, hier ff verhaaltje uit t boek:
Tot nu toe hebben we alleen nog de eerste 4 vakken van de toets bespeeld, dit is de eerste positie (de wijsvinger bevindt zich hier in het eerste vak). Om hogere tonen dan de GIS (snaar 1 van 4) te spelen moeten we een positie veranderen. Wanneer we alle vingers één vak verder op de toets plaatsen, zodat de wijsvinger zich in het 2de vak bevindt, spelen we in de 2de postitie. De wijsvinger bepaalt dus in welke positie we ons bevinden
1ste postitie is dus fret 1 tot 4
2de postitie is dus 2 tot 5
3de positie is dus 3 tot 6
enz
Maar de losse snaren worden op de toets gespeeld, die vat ik even niet...
ik ook niet.quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef renz0r het volgende:
Ik heb gitaarles, donderdag weer. Dit moet ik volgende les kunnen (opgekregen en zelf uitvinden)...Alleen snap er de tering niet van
Een voorbeeld van een hele luie straatmuzikant gitaarleraar!quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef renz0r het volgende:
Ik heb gitaarles, donderdag weer. Dit moet ik volgende les kunnen (opgekregen en zelf uitvinden)...Alleen snap er de tering niet van
lul, waarom wakker je het gevoel dat ik net weggestopt hebt nou weer aan?quote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld van onbekend/onbemind:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een H.S. Anderson doublecut. Mijn broer heeft er een liggen, fantastisch ding, minstens zo goed als zijn Gibson LP Junior, maar dan handgebouwd...![]()
Nice, I like!![]()
lalala, geld?quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een voorbeeld van een hele luie straatmuzikant gitaarleraar!
Jij de lalala, hij het geld, blijkbaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |