Hier hetzelfde, 6,3 ofzoquote:Op maandag 2 april 2007 21:10 schreef -jos- het volgende:
Inderdaad, dit wordt het meest verrotte examen, ik snap geen fuck van latijn maar sta gelukkig nog wel boven de 6
dat zou wel strak zijnquote:Op maandag 2 april 2007 21:15 schreef freiss het volgende:
tvp.
Iemand toevallig een docentenhandleiding van "Aeneas en Augustus"?
Laten vallen kan na het examen ook nog, mocht ik er op zakkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:02 schreef K-mail het volgende:
Jullie zijn de lul
God wat ben ik nog steeds blij dat ik Latijn heb laten vallen bij de vakkenkeuze, al dat schelden op latijnIk hoor het nog elke dag
Hier ook. Echt geweldig om al die stakkers te zien ploeteren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:02 schreef K-mail het volgende:
Jullie zijn de lul
God wat ben ik nog steeds blij dat ik Latijn heb laten vallen bij de vakkenkeuze, al dat schelden op latijnIk hoor het nog elke dag
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:54 schreef Mainport het volgende:
[..]
Hier ook. Echt geweldig om al die stakkers te zien ploeteren.
Mja, dat zal vast, als je klassieke talen gaat doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef Cerubo het volgende:
[..]
![]()
Staat wel leuk op zo'n diploma, Latijn.
Doe ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef K-mail het volgende:
[..]
Mja, dat zal vast, als je klassieke talen gaat doenIk vind trouwens gymnasiast onwaardig als je latijn afsluit met een onvoldoende. Er zijn zoveel mensen uit mijn jaar die dat gaan doen
Zo had ik het ookm wel gekund
![]()
tsja, triest... is niet gymnasium waard vind ik. Men lult altijd over de instelling die gymnasiasten hebben, nou die is er volgens mij helemaal niet, ze zouden nog best wel eens "erger" dan de rest kunnen zijnquote:
Die gedachte dat het allemaal stuuds zijn komt dan vooral van Havo en Atheneum mensen die het volgens mij toch eigenlijk zelf ook wel erg graag hadden willen kunnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef K-mail het volgende:
[..]
tsja, triest... is niet gymnasium waard vind ik. Men lult altijd over de instelling die gymnasiasten hebben, nou die is er volgens mij helemaal niet, ze zouden nog best wel eens "erger" dan de rest kunnen zijn
Hmmm, dat is inderdaad het lastigste werk, maar daar gaat ook eigenlijk het halve examen overquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Jessy.G het volgende:
Ik zie zo op tegen het leren van die teksten.. Heb ik dit jaar nog niet echt gedaan, bij SE's had ik vertalingen in mn woordenboek geplakt..![]()
Zijn zulke oude examens nog online te vinden?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef 61neorej het volgende:
Hoorde gister dat in '96 het examen ook over Vergilius ging. Als je examens wilt oefenen kan je dus het beste die pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |