Het Script suggereert dat de hele zaak redelijk is voorgekookt, wat weinigen hier zou verbazen, vermoed ik.
Zou in dat script staan dat Daphne Deckers de laatste week in het huis komt? Dat zou een slimme zet van V. zijn want in dat geval rennen anderen binnen 24 uur gillend het huis uit en kan V. die 2.5 ton weer in haar zak steken. Ik vermoed ondertussen dat Kraijcek op dit moment wel 2.5 ton wil schokken als hij NU als extra bewoner kan worden toegevoegd. Na de diverse optredens van D.D. vind ik dat FOK vanuit sportief en sociaal oogpunt een handtekeningactie moet beginnen om hem in dat huis te krijgen.
BTW: Dit m'n eerste berichtje en misschien ook wel m'n laatste maar ik lees de ontwikkelingen en info met veel plezier.
Danny: complimenten!!!
De bewoners willen niet slap overkomen op tv en vragen dus of ze ons een beetje kunnen amuseren. Voor de rest hebben ze zelf niks te doen dus ze doen het ook voor hunzelf.
Owja ook nog iets. Dat BIG BROTHER sjoemelt met de uitslagen slaat NERGENS op. Ja, ze wisten al een uur van te voren wie er ging winnen. Beetje logisch: Martin had al iets van 38 procent, en de hoogste onder hem 32. Zoveel kon het toch niet stijgen in een uurtje????? Wat een onzin...
CU,
DrOpHeAd
Dat Martin eruit zou vliegen was inderdaad te voorspellen. Ik denk dat het de meeste mensen hier stoort dat de heer Wouters doelbewust desinformatie aan het verstrekken was en vervolgens roept dat Willem eruit vliegt(luister dat fragment maar af).
Vervolgens roept iemand van V. hier dat het niet de bedoeling was om ons te neppen (wat was dan wel de boedeling van die desinfo vraag je je af).
En tot slot jokt meneer Wouters bij Barend en Van Dorp dat dat helemaal niet bekend was en dat hij meerdere namen heeft genoemd... Ja nog ff.
Ik denk dat veel mensen BB een uniek programma vinden en als de manier waarop V. het brengt verder verbetert wordt het nog dubbelplusgoed ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |