abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192619
Soms spreken de bewoners over 'Het Script'. Dat wordt onmiddellijk gecensureerd door V. met beelden van de tuin. Niemand op deze site heeft het volgens mij ooit over 'Het Script' of ik heb het gemist. Weet iemand daar meer over?

Het Script suggereert dat de hele zaak redelijk is voorgekookt, wat weinigen hier zou verbazen, vermoed ik.

Zou in dat script staan dat Daphne Deckers de laatste week in het huis komt? Dat zou een slimme zet van V. zijn want in dat geval rennen anderen binnen 24 uur gillend het huis uit en kan V. die 2.5 ton weer in haar zak steken. Ik vermoed ondertussen dat Kraijcek op dit moment wel 2.5 ton wil schokken als hij NU als extra bewoner kan worden toegevoegd. Na de diverse optredens van D.D. vind ik dat FOK vanuit sportief en sociaal oogpunt een handtekeningactie moet beginnen om hem in dat huis te krijgen.

BTW: Dit m'n eerste berichtje en misschien ook wel m'n laatste maar ik lees de ontwikkelingen en info met veel plezier.
Danny: complimenten!!!

dinsdag 28 september 1999 @ 17:29:00 #2
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192620
Ja, ik heb ook wel eens iets over scripten en draaiboeken gehoord. Zonet nog, toen ik eindelijk maar toch die geluidsbanden eens afluisterde (snapte eindelijk hoe ik die free nogwat player kon installeren). In het deel waar Bianca in de dagboekkamer met komen hoor ik het haar hebben over het draaiboek...
  dinsdag 28 september 1999 @ 17:30:00 #3
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_192621
Er zijn meer aanwijzingen die daar naar toe wijzen. Onder andere wordt er nog al eens gevraagd in de dagboekkamer: Hoe kunnen we BB spannender maken? Het lijkt me logisch dat geen normaal mens dat zo vragen, want wie wil nou 15 miljoen -7 mensen in hun nek hebben. Die de hele dag zitten te kijken naar hun.
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
pi_192622
Ach als er contracten zijn dan kunnen scripts toch niet ontbreken! Als het echt waar is zal mij het niet verbazen. In elk geval is er op dit moment 1 ECHTE hele grote winnaar:
DANNY van FOKZINE!! Yeeeeeeeeeeaaaaaahhhhh!
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192623
Natuurlijk zal er een script zijn, het is alleen jammer dat ze allemaal hetzelfde script hebben gelezen. En voor de scriptschrijver dezes....... geen gouden toekomst. Zelfs een kleuter kan spannendere televisie maken.
pi_192624
idd, dat little sister van Veronica live is veel beter, ook al is het in scene gezet!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192625
Dat gezeik over dat bigbrother slecht is ben ik nogal zat eigenlijk. Ik zal wel erg dom zijn maar ik vind het een leuk proggie. Owke owke ik vind het erg stom wat Veronica doet: stomme bloopers en dingen als zeggen dat het live wat het eigenlijk niet is. Wat ik absoluut niet geloof is dat er een script is. Misschien is er wel iets waarin staat wat ze wel en niet mogen doen (contract?) maar geen script. Anders zou het niet zo "saai" zijn af en toe en zouwen er heeeele andere dingen gebeuren.

De bewoners willen niet slap overkomen op tv en vragen dus of ze ons een beetje kunnen amuseren. Voor de rest hebben ze zelf niks te doen dus ze doen het ook voor hunzelf.

Owja ook nog iets. Dat BIG BROTHER sjoemelt met de uitslagen slaat NERGENS op. Ja, ze wisten al een uur van te voren wie er ging winnen. Beetje logisch: Martin had al iets van 38 procent, en de hoogste onder hem 32. Zoveel kon het toch niet stijgen in een uurtje????? Wat een onzin...

CU,

DrOpHeAd

pi_192626
Drophead: Als er geen script is waarover hebben de bewoners het dan als ze het over "het script" hebben?

Dat Martin eruit zou vliegen was inderdaad te voorspellen. Ik denk dat het de meeste mensen hier stoort dat de heer Wouters doelbewust desinformatie aan het verstrekken was en vervolgens roept dat Willem eruit vliegt(luister dat fragment maar af).
Vervolgens roept iemand van V. hier dat het niet de bedoeling was om ons te neppen (wat was dan wel de boedeling van die desinfo vraag je je af).
En tot slot jokt meneer Wouters bij Barend en Van Dorp dat dat helemaal niet bekend was en dat hij meerdere namen heeft genoemd... Ja nog ff.

Ik denk dat veel mensen BB een uniek programma vinden en als de manier waarop V. het brengt verder verbetert wordt het nog dubbelplusgoed ook.

pi_192627
Het 'script' waar men het over heeft kan natuurlijk het schema zijn van de 100 dagen. Hierin staat wat er gebeurt op welke dag, dwz weekopdrachten, stemmingen, speciale gebeurtenissen, gesprekjes met de psychologen, etc. Alles bij elkaar kan je dat wel een script noemen.
(iemand anders noemde immers al eens eerder dat de bewoners binnenkort mogen kiezen tussen het kijken van een voetbalwedstrijd van oranje of een (video)film).
  donderdag 30 september 1999 @ 17:57:00 #10
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192628
"Het Script" wordt het meest gebruikt door de regie, dit 'script' verteld hun dan ook wie ze wanneer in t zonnetje moeten zetten, wie wanneer moet worden afgezeken, wie er verliefd op tv moet overkomen etc.., kortom veelal zaken om het "halfuurtje" elke dag (proberen) te laten varieren.
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_192629
mmm ik denk nie dat er een script is, maar wel een draaiboek, met daarin alle standard dinge, like: opdrachten, etc
pi_192630
And I couldn't care less! Het boeit me echt heel erg weinig of zij nu een script hebben of niet. Zelfs met script is het nog heel moeilijk om die 100 dagen vol te maken. Zeker voor Bart en Sabine. Als die straks liggen te wippen zijn ze zeker een stelletje (voor BB) of het zijn gewoon twee hoeren! Beetje liggen krikken voor poen! Goed als ik Bart was had ik er ook geen problemen mee, maar toch!
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')