het is een gelijkwaardige kruising hoor ... dus volgens mij heb ik gewoon voorrang.quote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef simmu het volgende:
lijkt erop dat die gare ouwe gast voorrang had hoor
...
ow nee, jij kwam van rechts.............quote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef simmu het volgende:
lijkt erop dat die gare ouwe gast voorrang had hoor
maar je schrikt je idd de pleuris altijd met zulke dingen! *Knufs* en dat je maar gauw bijkomt van de schrik!
dow! had het al gezienquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef immortalsean het volgende:
[..]
het is een gelijkwaardige kruising hoor ... dus volgens mij heb ik gewoon voorrang.
ja, ik schrok zelfs zo erg dat ik m'n middelvinger opstakquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef simmu het volgende:
...
maar je schrikt altijd van dit soort dingen
in een woonerf hebben voetgangers toch altijd voorrang? (en daarna fietsers, en daarna pas auto's)quote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef immortalsean het volgende:
[..]
heul niet! ... wel is het zo dat in woonerfen (dus geen 30km zones) er geen voorrangsregels gelden, en je het dus onderling moet oplossen ... maar dat was hier dus niet het geval.
naja, dat stond heel minimaal en onduidelijk beschreven in het theorieboekje, (en na een half jaar zal ik ook best wat kwijt kunnen zijn)quote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef simmu het volgende:
[..]
in een woonerf hebben voetgangers toch altijd voorrang? (en daarna fietsers, en daarna pas auto's)
je MOEST niet remmen....quote:Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef immortalsean het volgende:
ik heb nog trillende handen ... door geschrokkenheid, pissigheid, én adrelinerigheid (van het plotseling moeten remmen)
Toe maar!quote:Op maandag 2 april 2007 16:43 schreef immortalsean het volgende:
kerrie saus met rozijnen.
SKIJT !quote:Op maandag 2 april 2007 17:08 schreef Stark het volgende:
[..]
waarom dan niet? Omdat ie oud is? lekker aardig...
dan hoef ik na 1-1.5 maand niet nog een keer naar de drogisterij.quote:Op maandag 2 april 2007 17:10 schreef SuperRogier het volgende:
Ik was ook doorgereden, gewoon om jouw te stangen
Maargoed, waarom zou je 2 grote bussen gel kopen?Ik doe er 1,5 maand mee ofzo dus..
als hij doof/blind is behoort hij zich niet op de weg te begeven...quote:Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz en je hield er niet rekening mee dat die ouwe kerel je misschien niet zag/hoorde?
ja, gek, anders valt 'ie zo in slaap als hij alleen maar monotoon doorfietst...quote:En je liet die ouwe man ook niet gewoon even voor ook al kom jij van rechts.
Dam moet die arme kerel stoppen evenwicht weer helemaal op snelheid komen.
in je moeders hol...quote:Waar is het respect van tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |