Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef AntiSh0x het volgende:
Larp lijkt me echt cool... En vind je t gek dat het latex zwaarden zijn. Anders vallen er dooien he...
Eens. Doet me denken aan het interview met een rugbyspeler waarin werd gevraagd wat hij van de voetbalwedstrijd van Chelsea vondt. Waarop hij antwoordde: "Maar ik hou helemaal niet van kaas"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]Wat een achterlijek vergelijking
![]()
Ik vind die nerds ook beter dan StormfrontUberNazi's.dus
Ja hallo, moet het nou realistisch lijken of niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef AntiSh0x het volgende:
Larp lijkt me echt cool... En vind je t gek dat het latex zwaarden zijn. Anders vallen er dooien he...
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leuk die engel in die boom
http://www.break.com/index/what_is_larping.html
Je kan niet oneindig lang van je zakgeld leven en LARP-enquote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
![]()
Het grote verschil tussen kinderspel en volwassenspel is dat er betere regels zijn, het speelgoed is groter en mooier en je hebt betere makeup dan wat er op je moeders kaptafel ligt.
![]()
Screw growing up, kinderachtige mensen hebben meer fun!![]()
Echt wel, weet je hoeveel koperstukjes je kunt kopen voor 5 euroquote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Syheriat het volgende:
Je kan niet oneindig lang van je zakgeld leven en LARP-en![]()
Je moeder is voor mietjes, daarom sloeg ik haar maar overquote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
LARP is voor mietjes.
quote:
lees dan dat eerste antwoord op dat filmpje ..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leuk die engel in die boom
http://www.break.com/index/what_is_larping.html
quote:The Devil will take your souls:
for roleplaying teaches of demonology, witchcraft, voodoo, murder, rape, blasphemy, suicide, assassination, insanity, sexual perversion, homosexuality, prostitution, Satan worship, and necromantics. REPENT!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je moeder is voor mietjes, daarom sloeg ik haar maar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |