quote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[afbeelding]
ahaha die 2e heeft de kledingvoorschriften verkeerd begrepen denk ik
na het zwaard was zijn geld op denk ik zoquote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Spacehamster het volgende:
Shiit, zo'n mooi groot barbarenzwaard a la Conan en dan zo'n nerdy plastic broekje erbij...
Nee, zulke lui moeten ze toch echt in de pek en veren dumpen. Dat staat zelfs nog beter.
Ja eingelijk dagelijks compleet met matje en petjequote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef Frrreek het volgende:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die de 'LARP' grafjosties verdedigen. 'Beter dan vernielzuchtige hangjongeren'. Zie je die langharige stakkers uit het hippie-tijdperk al op een bankje hangen of dingen kapot maken?
Nee gelukkig niet! En precies daarom vind ik ze een stuk beter dan die vernielzuchtige hangjongeren, zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef Frrreek het volgende:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die de 'LARP' grafjosties verdedigen. 'Beter dan vernielzuchtige hangjongeren'. Zie je die langharige stakkers uit het hippie-tijdperk al op een bankje hangen of dingen kapot maken?
Wat niet wegneemt dat het over het algemeen retards zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet! En precies daarom vind ik ze een stuk beter dan die vernielzuchtige hangjongeren, zo ingewikkeld is dat toch niet?
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet! En precies daarom vind ik ze een stuk beter dan die vernielzuchtige hangjongeren, zo ingewikkeld is dat toch niet?
Zeker niet. Maar ik stel ook niet dat hangjongeren toffe mensen zijn. Ik vind beide groepen nogal sneuquote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hooguit hun langharige kornuiten onzedelijk betastenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:33 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zie ze met zo'n rubberen zwaardje ook nog niet zo snel wat straatmeubilair kapot maken
Lantaarnpaal omhakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:33 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zie ze met zo'n rubberen zwaardje ook nog niet zo snel wat straatmeubilair kapot maken
Dat is ook leuk om op de eerste hulp te zeggen: "Ik was aan het larpen, en toen wilde ik een lantaarnpaal ophakken om in mijn onneembare fort te zetten. En ik dus hakken en toen sloeg ineens mijn zwaard krom zo om de paal heen in mijn gezicht"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:36 schreef hamkaastosti het volgende:
en dat dat zwaard dan zo om die paal slaat en ze tegen de bek hengst
* WyriHaximus meldt!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Spacehamster het volgende:
Wie wil mijn speelgoed wapens verzameling zien?
Dit zwaardonderbroekmonster is van een rivaliserende clan/ horde/ guild?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef naittun1 het volgende:
[..]
Nee ik kom 10 sec later op die foto zo met kompanen uit het bos gestormd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |