Ik zeg meestal na het klaarkomen, facial way:quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee jij dan. ham Ham ham Haaaaamkaaastosssti ooh lekker bruin bammetje van me![]()
![]()
Snapte ze hetquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik moest even aan mijn collega's uitleggen waarom ik hardop zat te lachen
Je zet haar niet eens onder de douchequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik zeg meestal na het klaarkomen, facial way:
"Niet bewegen. Ik pak een handdoek voor je."
Aah, dat kan ook. Ik zeg meestal van: Wacht ik smeer de vla even je mond in. en dan zo met je lul even alles erin vegen en rondjes op haar wang draaien. Maar vaak stopt ze het met haar vingers in haar mondquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik zeg meestal na het klaarkomen, facial way:
"Niet bewegen. Ik pak een handdoek voor je."
Dat is dan weer wel nerdy. Net als zo'n homo op mijn school die buttons draagt met "I love boys". Niks tegen homo's, maar het promoten is wel... gayquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef Nawien het volgende:
Overigens schaam ik me ook niet dat ik Warcraft speel. Ik verkondig het altijd overal![]()
Ik krijg er ook altijd maar een kwart van de hele lading in, haar mond is te kleinquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aah, dat kan ook. Ik zeg meestal van: Wacht ik smeer de vla even je mond in. en dan zo met je lul even alles erin vegen en rondjes op haar wang draaien. Maar vaak stopt ze het met haar vingers in haar mond![]()
gut wat gevatquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee jij dan. ham Ham ham Haaaaamkaaastosssti ooh lekker bruin bammetje van me![]()
![]()
haha jij bent getiktquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Damn, je hebt me doorIk ben al bezig met m'n gordijnen aan elkaar naaien en m'n bezem met runische tekens te bekerven
![]()
Neh ik vind het meer van: Ik ben zo cool, dat ik dit speel brengt er geen verandering inquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel nerdy. Net als zo'n homo op mijn school die buttons draagt met "I love boys". Niks tegen homo's, maar het promoten is wel... gay
Mijn andere vriendin was relaxter. Daar mocht het gewoon in de mond. Geen ellende achteraf en zij weer wat eiwitten naar binnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik krijg er ook altijd maar een kwart van de hele lading in, haar mond is te klein
Prachtig, dan is de bedoeling goed aangekomen. Vond ik namelijk ook van jouw "garpje"quote:
al gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Anders typ je zelf even LARP in op Youtube, luie hond.
Triest mannetjequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef hamkaastosti het volgende:
nawien![]()
Heeft er iemand nog meer filmpjes van larpers?
Ik zit tegen m'n 4u dipje aan en ik moet nog even dus ik wel even lachen. die lightning bolt brengt alleen nog maar een glimlach.
Opzich zijn het leuke damesquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik moest moeite doen om niet hardop te lachen om die OP
Maarrrrrrr er zitten ook wel positieve aspecten aan een LARP:
[afbeelding]
Ik denk niet dat een WoW-addict ooit zo dicht bij 2 meisjes is geweest
Oeeh heb je het nu al doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik hap niet meer op je geneuzel dus hou maar op![]()
Cup-a-soup? Nee tijd om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef hamkaastosti het volgende:
nawien![]()
Heeft er iemand nog meer filmpjes van larpers?
Ik zit tegen m'n 4u dipje aan en ik moet nog even dus ik wel even lachen. die lightning bolt brengt alleen nog maar een glimlach.
Bekijk het van de zonnigekant, straks heb je een amazone in je bed ipv hoe ze nu isquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
al gedaan
d'r zijn vast nog van die freaksites met beeldmateriaal maar ik wil ik niet op gaan kijken. stel dat m'n vriendin m'n history ziet
OMFG I Just casted the Deadly HIV-Infected Army of Semen Spell.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
wat schreeuwde je toen je klaar kwam?
LIGHTNING BOLT?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
wat schreeuwde je toen je klaar kwam?
LIGHTNING BOLT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |