Hahaha mooiquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk niet dat een WoW-addict ooit zo dicht bij 2 meisjes is geweest
Vroeger in groep 6 en 7 gingen we toer of duty naspelen in 't bos. "Pangpang" "Jij bent dood!" "Niehiet!" "Wehel!". Super gaaf vonden we dat.quote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hilarisch en triest tegelijk: maar volgens mij is dit exact hetzelfde als mannen van 40 die zich in een WOII-uniform hijsen om vervolgens D-Day na te spelen.
Ik speel nog steeds WoW, hoewel ik niet een van die types ben die z'n sociale leven d'r voor opzij zet (ik bedoel, WTF, achter je computer zitten is NIET leuker dan bier drinken in een cafe of naar de bios met je vriendin), ken ik genoeg mensen die dat wel doen. In m'n 'guild' zat ook een meid die aan LARPs deed, in ongeveer dezelfde outfit. Zag er best lekker uit ook. Maar ze spoorde echt voor geen ENE meter. Dus mocht je ooit in de verleiding komen, vergeet niet; normale meiden LARPen niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 18:28 schreef Ferrox het volgende:
iedereen die nog een sterk zwaard, of een schild mét extra defence zoekt: klik
Geil een troll heb je een foto?quote:Op maandag 2 april 2007 15:41 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Jij stoort je nooit aan domheid van anderen? Echt, ik ben zeer tolerant van persoon, maar ik wil niet dat ik als ik aan het picknicken ben met m'n vriendin opeens een blauwgeschminkte griet met een boog over het veld zie rennen.
Wees gerust dat is je geluktquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef Syheriat het volgende:
Bedankt voor de complimentjes over de OP allemaalNeem het nou niet allemaal te serieus, ik wou mensen gewoon aan het lachen brengen jongens
![]()
Waar kan ik me inschrijven voor de volgende LARP????quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maarrrrrrr er zitten ook wel positieve aspecten aan een LARP:
[afbeelding]
Damn, je hebt me doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:34 schreef B4DB0Y het volgende:
trekt veel mensen zeg, deze topic.
Stiekem zijn jullie wel fan geworden ervan![]()
Dat ken ik. Een collega van mij deed dat. Maakte zijn eigen pakjes (hij was een warrior). echt wel cool om te horen. Daarnaast was die gozer zwaar ok. Beetje roken tijdens werk, ouwehoeren. Nee Joris was okquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Syheriat het volgende:
LARP = Live Action Role Playing
Ik ben ervan overtuigd dat jullie (mede-)no lifers wel van een RPG gehoord hebben. Ik noem bijvoorbeeld World of Warcraft, weliswaar een MMORPG, maar enfin: ik ben sinds eind oktober vorig jaar ervan af. En als ik dacht dat IK ziekelijk verslaafd was (een vriend vragen of ie 70 gold ipv 70 cent heeft voor een colaatje, vriendin afzeggen voor bioscoop omdat je liever wilt raiden, vrienden vervangen voor internetvrienden) las ik opeens iets over het fenomeen (God forbid) "LARP".
Hierbij is officieel de grens tussen het echte leven en het virtuele leven overtreden. Mensen, van puberige tieners tot bijna bejaarde 50+-ers, schijnen er enorme pret in te vinden zich te verkleden als kruipende boskut, vliegende gothic of ruige reetridder.
Het draait er zegmaar om dat een zooi fantasyfreaks bij elkaar komen, meer lagen make-up op doen dan mijn vriendin in een week, hun carnavalspak aantrekken en in de weer gaan met een stok waar plastic bijlen/knotsen/speerpunten op zijn gemonteerd. Kees, een erg fanatieke LARPer heet onder deze omstandigheden niet Kees Koeienlul maar Arthalus de Avenger. Helena heet Henrica Hammerbasher, en samen trekken zij ten strijde tegen de opkomende plaag van Chimera's, in werkelijkheid mensen met een geflambeerde varkensreet en kop op hun lichaam geplakt en een afgebroken bezemsteel in de hand.
Samen bevechten zij de andere gildes, clans of soort (ras) tot het weekend is afgelopen. Dan zeggen ze "tot volgende week" en gaan zij verder met hun dagelijke bezigheden.
Kortom: LARP, dé vrijetijdsbesteding voor als je nog niet wereldvreemd genoeg was.
[afbeelding] De strijd om boer biet zijn akker.
[afbeelding] Leo "Lerak Lifetaker" Hoekman, de aanvoerder van de orde der ruige-reet-rag-ridders.
* WyriHaximus meldt zichquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik moest moeite doen om niet hardop te lachen om die OP
Maarrrrrrr er zitten ook wel positieve aspecten aan een LARP:
[afbeelding]
Meldt mee. Hell, ik ben zelfs IN ze gweestquote:
* WyriHaximus ook, meerdere keren zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Meldt mee. Hell, ik ben zelfs IN ze gweest![]()
Way 2 go Wow brotherquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus ook, meerdere keren zelfs![]()
Een vriend van mij liep een keer tijdens het uitgaan op een meisje af en vroeg welk level ze wasquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Meldt mee. Hell, ik ben zelfs IN ze gweest![]()
Altijd cool de reacties als mensen weten dat ik WoW speel.
"Aah speel jij dat? Had ik niet verwacht"
"hahahah nerd"
"Hoe is het met je fantasiepoppetje dan?"
"Ga wowen joh"
Het interesseert mij echt nix, wat ze over me denken. Ik weet tog wel hoe het werkelijk zit en ach, altijd leuk als de zogenaamde players worden afgewezen en jij als wow nerdje een bitch lult![]()
![]()
Nee jij dan. ham Ham ham Haaaaamkaaastosssti ooh lekker bruin bammetje van mequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
wat schreeuwde je toen je klaar kwam?
LIGHTNING BOLT?
Hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
LIGHTNING BOLT?
Instant Posion!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
LIGHTNING BOLT?
Ik moest even aan mijn collega's uitleggen waarom ik hardop zat te lachenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
LIGHTNING BOLT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |