abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47932971
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hilarisch en triest tegelijk: maar volgens mij is dit exact hetzelfde als mannen van 40 die zich in een WOII-uniform hijsen om vervolgens D-Day na te spelen.
Nee, deze mensen bepalen zelf wat ze gaan doen, bij D-Day staat vast wie er wint.
  maandag 2 april 2007 @ 18:13:36 #52
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_47933042
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef hamkaastosti het volgende:
http://youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w

LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT

ahhaa
Die zijn sneu
  maandag 2 april 2007 @ 18:14:31 #53
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47933064
quote:

ahhaa
Dat was té kanker triest
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 18:14:42 #54
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_47933071
maar wat ik dacht, zijn er geen regels? hij raakt me dus ben ik dood, je kunt net zo goed iets zeggen van: ik ben niet dood, ik heb superkrachten en daardoor schiet ik jouw lightning bolt terug en ga JIJ dood
:')
pi_47933357

gewéldig

echt hilarisch

nou ja, zolang ze zelf maar lol hebben hea
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
pi_47933454
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar wat ik dacht, zijn er geen regels? hij raakt me dus ben ik dood, je kunt net zo goed iets zeggen van: ik ben niet dood, ik heb superkrachten en daardoor schiet ik jouw lightning bolt terug en ga JIJ dood
Vraag ik me ook af. Nogal lastig HP uit te balanceren in het echte leven hea? Waarschijnlijk loopt er een scheidsrechter rond, met een jurk en een weegschaal onder de naam Justitia
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47933495
iedereen die nog een sterk zwaard, of een schild mét extra defence zoekt: klik
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
  maandag 2 april 2007 @ 18:38:15 #58
81237 releaze
best of both worlds
pi_47933811
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Daarom ben ik zo blij dat ik van WoW af ben. Al overdreef ik sommige zaken weliswaar een beetje, het was wel erg vervelend dat het zo'n grip op je heeft

Maar je vergeet dat deze mensen blijkbaar zo ridicuul fanatiek zijn over deze "strijden" dat hun grens tussen realiteit en fictie daadwerkelijk is geminimaliseerd. Ook zijn de meeste mensen die WoW spelen minder authistisch dan de mensen die elkaar met 'n plastic bijl te lijf gaan in een bos in Assen. Het is weliswaar beiden overbodig, maar dat zijn wel meer zaken. Punt is dat deze uiting van zwakzinnigheid je eerder van de samenleving afzonderd dan er dichter naar toe trekt. Met WoW is dit vele malen minder het geval.
wat is dat nou weer voor een onzin? Sure, dr zijn vast mensen waarbij 'de grens tussen werkelijkheid en fantasie vervagen', maar voor veel andere mensen is dit een gewone hobby. De een doet aan schilderen, de ander zit op een toneelclub shakespeare te doen en een stel andere mensen hijsen zich in maffe outfits en gaan in het bos een verhaaltje improviseren. Het lijkt me best leuk eens te doen, beter dan suffe bordspelen.. Levend stratego is ook much better than het spelletje.
pi_47933882
Die lui hebben een hobby, lekker laten gaan joh.
Waar je je maar druk om kan maken, zeg.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_47934561
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er ligt van te voren vast wie wat heeft gekozen als superkrachten en je hebt hitpoints en een soort scheidsrechters
  maandag 2 april 2007 @ 19:03:48 #61
83951 rashudo
project 2501
pi_47934749
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:11 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Verklaar je nader, ik ken geen Murp?
Murp klinkt verdacht veel als larp.. Zou hij..?
Their eyes opaque.
  maandag 2 april 2007 @ 19:05:15 #62
77575 NiTiN
Move On Up
pi_47934805
Niks voor mij.

maar stiekem denk ik.

Laat ze lekker.
Als dat ze blij maakt.
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 2 april 2007 @ 19:06:44 #63
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47934858
quote:

ahhaa
Moest gelijk aan dit filmpje denken

Echt kansloos
Geef mij maar Amsterdam
pi_47934979
En toch vind ik het wel iets hebben...
pi_47935096
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  maandag 2 april 2007 @ 19:15:29 #66
66083 Platina
78th Element
pi_47935226
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Syheriat het volgende:
LARP = Live Action Role Playing

Ik ben ervan overtuigd dat jullie (mede-)no lifers wel van een RPG gehoord hebben. Ik noem bijvoorbeeld World of Warcraft, weliswaar een MMORPG, maar enfin: ik ben sinds eind oktober vorig jaar ervan af. En als ik dacht dat IK ziekelijk verslaafd was (een vriend vragen of ie 70 gold ipv 70 cent heeft voor een colaatje, vriendin afzeggen voor bioscoop omdat je liever wilt raiden, vrienden vervangen voor internetvrienden) las ik opeens iets over het fenomeen (God forbid) "LARP".

Hierbij is officieel de grens tussen het echte leven en het virtuele leven overtreden. Mensen, van puberige tieners tot bijna bejaarde 50+-ers, schijnen er enorme pret in te vinden zich te verkleden als kruipende boskut, vliegende gothic of ruige reetridder.

Het draait er zegmaar om dat een zooi fantasyfreaks bij elkaar komen, meer lagen make-up op doen dan mijn vriendin in een week, hun carnavalspak aantrekken en in de weer gaan met een stok waar plastic bijlen/knotsen/speerpunten op zijn gemonteerd. Kees, een erg fanatieke LARPer heet onder deze omstandigheden niet Kees Koeienlul maar Arthalus de Avenger. Helena heet Henrica Hammerbasher, en samen trekken zij ten strijde tegen de opkomende plaag van Chimera's, in werkelijkheid mensen met een geflambeerde varkensreet en kop op hun lichaam geplakt en een afgebroken bezemsteel in de hand.

Samen bevechten zij de andere gildes, clans of soort (ras) tot het weekend is afgelopen. Dan zeggen ze "tot volgende week" en gaan zij verder met hun dagelijke bezigheden.

Kortom: LARP, dé vrijetijdsbesteding voor als je nog niet wereldvreemd genoeg was.
Wie is er nu triester, jij de ex-WoW verslaafde die liever met onbekenden van het internet online ging raiden ipv zijn vriendin neuken of de mensen die in het echt bijeen komen om vervolgens, in een sociale gebeurtenis, veldslagen gaan spelen en vervolgens op zn ogrish seks hebben (ofzo :;) ).

Nerds die andere nerds nerds noemen
pi_47935315
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:03 schreef rashudo het volgende:

[..]

Murp klinkt verdacht veel als larp.. Zou hij..?
Wel een heel brede associatie. 50% van de letters komt overeen! Lawlz, noob.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47935328
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef Platina het volgende:

[..]

Wie is er nu triester, jij de ex-WoW verslaafde die liever met onbekenden van het internet online ging raiden ipv zijn vriendin neuken of de mensen die in het echt bijeen komen om vervolgens, in een sociale gebeurtenis, veldslagen gaan spelen en vervolgens op zn ogrish seks hebben (ofzo :;) ).

Ga je mee larpen?

Godverdomme nou, larp klinkt net als 1 of andere nare soa
pi_47935385
ok om eerlijk te zijn lijkt het me best prut , persoonlijk.
Maar ik zou heel graag eens een keer gaan paintballen (nog nooit gedaan). Dus opzich kan ik het zelfs wel een toupske begrijpen.
pi_47935465
Ik heb 1X een middagje meegedaan omdat mijn toenmalige vriendin het graag wilde.
Was zeker best wel humor voor een keertje, maar het had voor mij ook een hoog "Dude, WTF?"-gehalte, met name als mensen wel ERG in hun rol zitten.

Ik kan zeker wel inzien dat er mensen zijn die het leuk vinden. Het is alleen niet wat voor mij.

@ spelregels:

Wat ik er van heb begrepen is dat je een aantal basispunten hebt waarmee je abillities kunt kopen. (Denk aan de gemiddelde RPG op de PC).
Je kunt 3X op een lichaamsdeel geraakt worden, daarna is die uitgeschakeld. (Moet je op 1 been hinkelen of zo.)
Er zijn mensen die je kunnen healen (net als in de games), maar da's tegen betaling. Goudstukken krijg je aan het begin en als je anderen doodt en je zal vast ook wel wat tijdens quests of zo krijgen, maar dat heb ik niet meegemaakt die ene keer. Als je gedood wordt, begin je van voren af aan en anders ga je de volgende keer weer verder met dezelfde character. Die kan ook telkens doorgroeien, geloof ik. Zal wel net zoals met games zijn dat je na elke quest een extra punt te besteden hebt.

Oh, het heeft ook wel een verhaallijn: iedereen weet z'n eigen rol, maar niet van die van anderen. Het kan dus best zijn dat iemand van jouw team een verrader is of zo.

Correct me if I'm wrong. Ik heb maar 1 middagje meegedraaid, en ik was een handelaar, dus heb niet met fire- of lightningballs zitten gooien.
Wel een beetje met een zwaard lopen hakken om rovers op afstand te houden, maar die lui zijn er IETS meer in getraind.

Zie het een beetje als paintball met een verhaaltje, en in plaats van paintball-guns heb je latex wapens.

Edit: Leuk, die link met paintball was net al gelegd toen ik dit nog aan het typen was!
pi_47935496
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef Platina het volgende:

[..]

Nou moet jij 's ff HEUL goed luisteren he? Ik ben een EX-WOW GAMERD. Het fenomeen dat ik nu andere nerds (als je dit nog nerd kan noemen en niet gewoon wereldvreemden) afkraak is niet meer dan logisch. Sowieso is deze hobbies net zo kansloos als Wilders stemmen. Daar komt nog eens bij dat de kans dat een dikzak die net is afgevallen en nu slank is op andere fatzo's gaat lopen kankeren groter is dan dat 'n gozert die altijd slank is geweest dit opeens gaat doen. Zo geld dit ook voor mij

Overigens was dat WoW dus best erg, maar ik dik enige punten redelijk aan. Ik speelde geen 6 uur per dag, ging nog nét wel liever met m'n vriendin naar de bios dan raiden maar vroeg wel 'n keer 70 gold voor 'n colaatje
pi_47935556
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef borritos het volgende:
ok om eerlijk te zijn lijkt het me best prut , persoonlijk.
Maar ik zou heel graag eens een keer gaan paintballen (nog nooit gedaan). Dus opzich kan ik het zelfs wel een toupske begrijpen.
Zie je eruit als de cast van Dawn of the Dead als je paintballt? Nope.
  maandag 2 april 2007 @ 19:24:05 #73
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47935594
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef ToT het volgende:
Ik heb 1X een middagje meegedaan omdat mijn toenmalige vriendin het graag wilde.
Was zeker best wel humor voor een keertje, maar het had voor mij ook een hoog "Dude, WTF?"-gehalte, met name als mensen wel ERG in hun rol zitten.

Ik kan zeker wel inzien dat er mensen zijn die het leuk vinden. Het is alleen niet wat voor mij.

@ spelregels:

Wat ik er van heb begrepen is dat je een aantal basispunten hebt waarmee je abillities kunt kopen. (Denk aan de gemiddelde RPG op de PC).
Je kunt 3X op een lichaamsdeel geraakt worden, daarna is die uitgeschakeld. (Moet je op 1 been hinkelen of zo.)
Er zijn mensen die je kunnen healen (net als in de games), maar da's tegen betaling. Goudstukken krijg je aan het begin en als je anderen doodt en je zal vast ook wel wat tijdens quests of zo krijgen, maar dat heb ik niet meegemaakt die ene keer. Als je gedood wordt, begin je van voren af aan en anders ga je de volgende keer weer verder met dezelfde character. Die kan ook telkens doorgroeien, geloof ik. Zal wel net zoals met games zijn dat je na elke quest een extra punt te besteden hebt.

Oh, het heeft ook wel een verhaallijn: iedereen weet z'n eigen rol, maar niet van die van anderen. Het kan dus best zijn dat iemand van jouw team een verrader is of zo.

Correct me if I'm wrong. Ik heb maar 1 middagje meegedraaid, en ik was een handelaar, dus heb niet met fire- of lightningballs zitten gooien.
Wel een beetje met een zwaard lopen hakken om rovers op afstand te houden, maar die lui zijn er IETS meer in getraind.

Zie het een beetje als paintball met een verhaaltje, en in plaats van paintball-guns heb je latex wapens.

Edit: Leuk, die link met paintball was net al gelegd toen ik dit nog aan het typen was!
Men, dat lijkt me zo enorm niet leuk En vergelijk het niet met paintballen aub
Geef mij maar Amsterdam
pi_47935926
Oh nee, je hebt gelijk. Met paintballen zit je inderdaad niet met wapens door een bos te rennen om een zogenaamde vijand uit te schakelen!

(Just kidding, ik snap je wel.)
  maandag 2 april 2007 @ 19:32:51 #75
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47936035
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:30 schreef ToT het volgende:
Oh nee, je hebt gelijk. Met paintballen zit je inderdaad niet met wapens door een bos te rennen om een zogenaamde vijand uit te schakelen!
Gekleed in een pauper sprookjespak dennenappels op iemand gooien, of iemand met een gun verfpatronen in zn bats schieten is indd niet te vergelijken.

Gothic die je bent Lightningbolt!
Geef mij maar Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')