misschien kunnen we er een paar trainen om te zorgen dat er niemand ontsnaptquote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
iemand met de kracht van bliksem kun je niet opsluiten![]()
Daarom ben ik zo blij dat ik van WoW af ben. Al overdreef ik sommige zaken weliswaar een beetje, het was wel erg vervelend dat het zo'n grip op je heeftquote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef Nosh het volgende:
Of je nu een virtuele spinnenslachtende dwerg bent, die hele avonden besteed aan raids met een minimale kans om iets nuttigs te winnen, zodat je hetzelfde gebied 285 keer moet doorlopen, of je tijd besteedt aan het op elkaar inraggen met schuimrubberen bijlen: het is beiden kansloos.
In beide gevallen is het niks meer dan een poging om het dagelijkse leven te ontvluchten door jezelf anders voor te doen dan je bent, en deze mensen slagen erin om de dingen nogal door elkaar te laten lopen. Kun je lacherig om doen, maar uiteindelijk krijgen zij wel meer buitenlucht binnen dan jij.
Oh, en hun vriendin is waarschijnlijk niet pissig dat ze hun hobby belangrijker vinden dan haar, want de kans is akelig klein dat íemand nekbaarden en chipsbuiken aantrekkelijk vindt.
GAST waar heb jij het overquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]
misschien kunnen we er een paar trainen om te zorgen dat er niemand ontsnapt![]()
of je stopt ze in rubberen dwangbuizen![]()
Holy fuckquote:
een true gothicquote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
Je zou ze maar tegenkomen tijdens een boswandeling. Wtf man, zo ga je er toch niet bijlopen
. Hoe oud is die linker? 40?
soortgelijk ja. Maar toch vind ik een legeruniform en een bestaand wapen minder hilarisch dan zwaarden en lightning bolts vermomd als steentjes oidquote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hilarisch en triest tegelijk: maar volgens mij is dit exact hetzelfde als mannen van 40 die zich in een WOII-uniform hijsen om vervolgens D-Day na te spelen.
Bij Robot Chicken hadden ze een toffe parodie op dat "lightningbolt" filmpje gemaakt. Eens kijken of dat ergens online staat.quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
soortgelijk ja. Maar toch vind ik een legeruniform en een bestaand wapen minder hilarisch dan zwaarden en lightning bolts vermomd als steentjes oid![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Syheriat het volgende:
de orde der ruige-reet-rag-ridders.
vuile LARPer!quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef Biancavia het volgende:
Dat is toch hartstikke leuk!
Larpquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Syheriat het volgende:
Het draait er zegmaar om dat een zooi fantasyfreaks bij elkaar komen, meer lagen make-up op doen dan mijn vriendin in een week, hun carnavalspak aantrekken en in de weer gaan met een stok waar plastic latex bijlen/knotsen/speerpunten op zijn gemonteerd.
Dat neemt niet weg dat het gedrag ronduid belachelijk is?quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef rashudo het volgende:
Wat een kinderachtig gedrag in dit topic zeg.. je ziet die gasten alleen als je er op googelt, dus niet zeiken.
quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef Biancavia het volgende:
Dat is toch hartstikke leuk!
Verklaar je nader, ik ken geen Murp?quote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef immortalsean het volgende:
ik dacht ff dat murp weer een nieuwe kloon had, na het lezen van de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |