Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef AntiSh0x het volgende:
Larp lijkt me echt cool... En vind je t gek dat het latex zwaarden zijn. Anders vallen er dooien he...
Eens. Doet me denken aan het interview met een rugbyspeler waarin werd gevraagd wat hij van de voetbalwedstrijd van Chelsea vondt. Waarop hij antwoordde: "Maar ik hou helemaal niet van kaas"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]Wat een achterlijek vergelijking
![]()
Ik vind die nerds ook beter dan StormfrontUberNazi's.dus
Ja hallo, moet het nou realistisch lijken of niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef AntiSh0x het volgende:
Larp lijkt me echt cool... En vind je t gek dat het latex zwaarden zijn. Anders vallen er dooien he...
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leuk die engel in die boom
http://www.break.com/index/what_is_larping.html
Je kan niet oneindig lang van je zakgeld leven en LARP-enquote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
![]()
Het grote verschil tussen kinderspel en volwassenspel is dat er betere regels zijn, het speelgoed is groter en mooier en je hebt betere makeup dan wat er op je moeders kaptafel ligt.
![]()
Screw growing up, kinderachtige mensen hebben meer fun!![]()
Echt wel, weet je hoeveel koperstukjes je kunt kopen voor 5 euroquote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Syheriat het volgende:
Je kan niet oneindig lang van je zakgeld leven en LARP-en![]()
Je moeder is voor mietjes, daarom sloeg ik haar maar overquote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
LARP is voor mietjes.
quote:
lees dan dat eerste antwoord op dat filmpje ..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leuk die engel in die boom
http://www.break.com/index/what_is_larping.html
quote:The Devil will take your souls:
for roleplaying teaches of demonology, witchcraft, voodoo, murder, rape, blasphemy, suicide, assassination, insanity, sexual perversion, homosexuality, prostitution, Satan worship, and necromantics. REPENT!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je moeder is voor mietjes, daarom sloeg ik haar maar over
Hai Paulquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef P8 het volgende:
Ik heb schaamhaarextensions zodat mijn piemel wat kleiner lijkt, zodat ik geen vrouwen afschrik![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hai PaulLekkere kontcrosser van me.
verkapte "mijn-oma-doet-ook-aan-larpen"-postquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb afgelopen weekend LARP'ers gezien
Mijn oma: Wat is dat nou weer voor sekte, zo met al die gekke kleren aan?
Oma ftw.
Of een vers geslepen katana. Even wat realisme toepassen op de zaakquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef veejay het volgende:
Volgens mij moet het best leuk zijn om daar een middagje tussen te lopen met een paintball gun
gast, loop je eigen topic niet zo te kicken. Ga LARPen ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Of een vers geslepen katana. Even wat realisme toepassen op de zaak![]()
Pure humorquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef hamkaastosti het volgende:
http://youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT
ahhaa
Hey wtf Paul, ik wil m'n eerste topic ooit naar de 7 pagina'squote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef P8 het volgende:
[..]
gast, loop je eigen topic niet zo te kicken. Ga LARPen ofzo![]()
Topics in mijn lijsten komen nooit boven de 4 pagina'squote:Op donderdag 12 april 2007 23:00 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hey wtf Paul, ik wil m'n eerste topic ooit naar de 7 pagina'sMaar da lukt nie meer.
meh. ik reageer ook en ik heb zelfs een TTT op m'n naamquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Topics in mijn lijsten komen nooit boven de 4 pagina's
Daar sluit ik me bij aan. Ik heb ook een tijdje op schermen gezeten, en voor de lol met een vriend meegegaan naar z'n training waar we met stokken op elkaar mochten inraggen (Aikido spreek je het uit, zal wel Ikido zijn ofzo?). Dat is wel leuk om te doen, gewoon een beetje lachen en leuke technieken leren toepassen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:04 schreef von_manstein het volgende:
Ik ben ooit eens op verzoek van een voormalig klasgenoot weesten kijken bij een LARP hij zei dat het vet cool zou zijn. (voor het mobieletelefoon met camera en Youtube tijdperk)
Nou ik kwam dat terrein op rijden en het eerste wat ik dacht: Hey carnaval was een halfjaar geleden toch?
Vervolgens een rondleiding gehad van die klasgenoot gehuld in een of ander middeleeuws ogen kostuum.
Ze hebben het een en ander verteld, op het eerste oog klonk het wel grappig (soort toneel spel met wat regels dacht ik).....
Tot ik ze in actie zagnou ik piste bijna in mn broek van het lachen.
Allemaal van die lightning bolt actiesen van die gasten die net iets te ver in hun rol zitten zeg maar.
Ik vind het maar niks en de mensen die er aan mee doen hebben ze in mijn ogen niet allemaal op een rijtje.
Snap best dat zwaardvechten leuk kan zijn als hobby maar balletjes gooien en vuurbal roepen, gehuld in een nachtjapon en een papieren hoed op je knar riekt naar geestelijk instabiel.
Dat doe je niet voor de lol lijkt mij. Dan is er echt iets met je mis en denk ik dat je je tijd beter kan besteden bij een psycholoog of psychiater.
Maar ieder zo z'n ding denk ik dan maar
ergens is ie wel liefquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:49 schreef Spacehamster het volgende:
Wel zielig als je geen fantasie meer hebt.
Of zal ik zeggen phantasy?
Dit ben ik in een heksen-mood met mijn hamster-familiar: [afbeelding]
ik verwachtte een topless wijf oid, maar neequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
omfg! check dat wijf in vanaf minuut 3:10
http://www.youtube.com/watch?v=WtLkrQCu7UQ&mode=user&search=
Go for the eyes, Boo, go for the eyes!quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:49 schreef Spacehamster het volgende:
Dit ben ik in een heksen-mood met mijn hamster-familiar: [afbeelding]
Ach...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk niet dat een WoW-addict ooit zo dicht bij 2 meisjes is geweest
whahahahaha teh 00ba nerds, serieus.quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef hamkaastosti het volgende:
http://youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT
ahhaa
Vind je jezelf lelijk en fysiek niet in orde?quote:Op zondag 15 april 2007 02:13 schreef DR878 het volgende:
Larp kan leuk zijn mits :
1. De mensen niet lelijk zijn ( nerd uiterlijk en dik)
2. Lichamelijk fysiek in orde zijn ( goed kunnen rennen, geen bril, goede houding en niet zo spastisch, en eventueel gespierd/ fors gebouwd)
3. De kostuums realistischer en beter uitzien (zie LOTR films)
4. Beter met zwaarden kunnen omgaan ( en dus niet gaan prikken en weg gaan vluchten)
Kortom, LARP zuigt, want de 4 punten die ik hierboven maak is toch nooit haalbaar.
Een daadwerkelijk Middeleeuws zwaardgevecht was anders ook niet de flitsende actiescène die je tegenwoordig in een Hollywood-film ziet. Dat was ook voornamelijk naar elkaar toe lopen en op elkaar inslaan, zeker naarmate de grootte van zwaarden begon toe te nemen met de introductie van tweehanders.quote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef Spacehamster het volgende:
Ja hallo, middeleeuwen. Toen zwaaide men met echte metalen zwaarden die de meeste mensen van nu niet eens 10 seconden kunnen tillen.
Gast wat de fak?!?!? Ik zou NOOIT me verkleden als Elf Wizard....quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:57 schreef ToT het volgende:
Whehehehe, ik denk dat de topicstarter daar HEEL blij mee zal zijn! Kan hij eindelijk zijn onbedwingbare drang om een elfwizard te spelen waarheid maken!
Gast, probéér ik er nog IETS van spanning aan bij te dragen door echte en geslepen wapens bij de FOKLARPZ meeting uit te delen ga je daarover huilenquote:Op zondag 15 april 2007 22:10 schreef ToT het volgende:
*ROFL* @ Syhedinges! :![]()
Moja: Kan ze dat misschien op YouTube gooien?
Maar je hebt het wel over een rapier, maar je mag niet steken he!
Heeft ze al gedaan geloof ik, zal 't eens opzoekenquote:Op zondag 15 april 2007 22:10 schreef ToT het volgende:
*ROFL* @ Syhedinges! :![]()
Moja: Kan ze dat misschien op YouTube gooien?
Maar je hebt het wel over een rapier, maar je mag niet steken he!
"teh 00ba nerds" .. en JIJ noemt hier mensen nerd ? Kut kleuter.quote:Op zondag 15 april 2007 09:37 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
whahahahaha teh 00ba nerds, serieus.
hoor die mafkees: lightning bolt!![]()
Het gemiddelde middeleeuwse westerse zwaard was volgens mij tussen de 600 en de 1100 gram, dus zo zwaar zijn die nietquote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef Spacehamster het volgende:
Ja hallo, middeleeuwen. Toen zwaaide men met echte metalen zwaarden die de meeste mensen van nu niet eens 10 seconden kunnen tillen.
SM pakjes? Dan moeten we ook onze camera's gaan vermommen want foto's/filmpjes wordt dan echt een must!quote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Gast wat de fak?!?!? Ik zou NOOIT me verkleden als Elf Wizard....
...ik speel liever warrior. Okay Fok! Larp meeting, lijkt me top. Iedereen z'n beste SM pakje aan, en scherp je wapens wel.
Okay, het moge duidelijk zijn wie er de zwaardvecht-leraar is en dus de meeste zwaardvecht skills heeft.quote:Ik heb zelf 3 jaar op schermen gezeten, dus met mijn plastic Rapier zal ik, als Syheriat the Redeemer jullie allemaal het licht laten zien!!!!einsoneone!1!1!!1one!1!on!e!1!1!!!
Over welke soorten zwaarden heb je het?quote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef FeEsTbBt het volgende:
Het gemiddelde middeleeuwse westerse zwaard was volgens mij tussen de 600 en de 1100 gram, dus zo zwaar zijn die niet.
Rapiers.quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef Spacehamster het volgende:
Rapiers/rapieren? (hoe schrijf je dat in meervoud?)
Het grootste bezwaar is niet het gewicht, het zijn de schokken van de inslag van het zwaard op een ander zwaard danwel pantser of schild. Met twee stukken metaal van een kilo of twee tegen elkaar slaan hou je niet al te lang vol, ongeacht het gewicht.quote:Met de grip die het vergt eist het ook nog eens vooral kracht van je onderarm (waar je vingerspieren zitten) en die is bij de meeste mensen minder krachtig dan de bovenarm.
Ik kan me zo voorstellen dat men vroeger vaak een zwaardarm had die overeenkomt met de huidige muis-arm. Maar dan heftiger.
Ik had et over longswords/hand-and a halfquote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Over welke soorten zwaarden heb je het?
Rapiers/rapieren? (hoe schrijf je dat in meervoud?) Kortzwaarden? Langzwaarden? Dubbelhandige zwaarden? Lanzen?
De zwaarden op deze website zijn meestal wel minstens een paar kilo, alleen rapiers zijn een kilo'tje:
Nou je krijgt skillpoints die je kunt gebruiken om bepaalde skills te gebruiken.quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef soppig het volgende:
Oh wat die larp betreft .. ik hoorde ooit dat er dan van die regeltjes waren dat je bv alleen een boog mag hanteren als je er ook echt mee kan schieten ..
Hand to hand? Ik kick jequote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef soppig het volgende:
Oh wat die larp betreft .. ik hoorde ooit dat er dan van die regeltjes waren dat je bv alleen een boog mag hanteren als je er ook echt mee kan schieten ..
In dat geval ga ik wel als een malloot tekeer, maar dan zonder wapens. Goed wel een bitje en ingetapete( Spelling ? ) enkels.
Was het minder serieus als ik "bruine" slip gezegd had?quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gaan we nu opeens serieus doen?
verhouding van 1 op 5000 ?quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef ToT het volgende:
Mwoah, hoeveel mods hebben en hoeveel is de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |