ergens is ie wel liefquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:49 schreef Spacehamster het volgende:
Wel zielig als je geen fantasie meer hebt.
Of zal ik zeggen phantasy?
Dit ben ik in een heksen-mood met mijn hamster-familiar: [afbeelding]
ik verwachtte een topless wijf oid, maar neequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
omfg! check dat wijf in vanaf minuut 3:10
http://www.youtube.com/watch?v=WtLkrQCu7UQ&mode=user&search=
Go for the eyes, Boo, go for the eyes!quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:49 schreef Spacehamster het volgende:
Dit ben ik in een heksen-mood met mijn hamster-familiar: [afbeelding]
Ach...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk niet dat een WoW-addict ooit zo dicht bij 2 meisjes is geweest
whahahahaha teh 00ba nerds, serieus.quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef hamkaastosti het volgende:
http://youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT
ahhaa
Vind je jezelf lelijk en fysiek niet in orde?quote:Op zondag 15 april 2007 02:13 schreef DR878 het volgende:
Larp kan leuk zijn mits :
1. De mensen niet lelijk zijn ( nerd uiterlijk en dik)
2. Lichamelijk fysiek in orde zijn ( goed kunnen rennen, geen bril, goede houding en niet zo spastisch, en eventueel gespierd/ fors gebouwd)
3. De kostuums realistischer en beter uitzien (zie LOTR films)
4. Beter met zwaarden kunnen omgaan ( en dus niet gaan prikken en weg gaan vluchten)
Kortom, LARP zuigt, want de 4 punten die ik hierboven maak is toch nooit haalbaar.
Een daadwerkelijk Middeleeuws zwaardgevecht was anders ook niet de flitsende actiescène die je tegenwoordig in een Hollywood-film ziet. Dat was ook voornamelijk naar elkaar toe lopen en op elkaar inslaan, zeker naarmate de grootte van zwaarden begon toe te nemen met de introductie van tweehanders.quote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef Spacehamster het volgende:
Ja hallo, middeleeuwen. Toen zwaaide men met echte metalen zwaarden die de meeste mensen van nu niet eens 10 seconden kunnen tillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |