abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 16:20:16 #126
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47929076
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Ik vind Huub toch een wonderlijk mannetje, wat is de basis van zijn arrogantie?
Hij is niet knap, hij heeft niet veel bereikt in zn leven, hij heeft een drankprobleem, hij heeft een kort lontje...

Ik snap er niks van!
Misschien wel daarom juist. Je wordt meestal arrogant om andere mindere dingen van jezelf te bedekken.
  maandag 2 april 2007 @ 16:20:22 #127
16715 Mylene
*schatje*
pi_47929079
Echt ziekelijk hoe vaak die rat over Huub praat. Geen wonder dat ie nachtmerrie's van hem heeft.
pi_47929097
quote:
Hij is niet knap, hij heeft niet veel bereikt in zn leven, hij heeft een drankprobleem, hij heeft een kort lontje...

Ik snap er niks van!
45% van de stemmen in pp

en eerlijk gezegd, vind ik hem best een leuk, ondeugend koppie hebben
  maandag 2 april 2007 @ 16:21:04 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47929103
quote:

Ik snap er niks van!
Zomaar een gok: 45% misschien?
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 2 april 2007 @ 16:21:57 #130
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_47929127
quote:

Ik snap er niks van!
Dan nog zo over jezelf denken.. dat is dus de arrogantie..
I've got more game than Monopoly.
pi_47929131
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Kwart over vier en Amanda is al weer behoorlijk aangeschoten.
dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 16:23:07 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47929173
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef snetje het volgende:
huub is voornamelijk kwaad op achter ...hoe die met de touwtjes aan het trekken zijn en iedere bewoner begrijpt dit behalve jaap... als huub eens gaat proberen om dit op een normale toon uit te gaan leggen ipv schreeuwen zou het gesprek heel anders gaan .
Maar da's juist lastig als je zo opgefokt bent.
Daarom is het ook prima dat Sylvia niet meeging in zijn hsyterie en hem meteen die punten beloofde.
Huub heeft al eens eerder als een idioot met punten lopen morsen in een impulsieve bui. Had-ie later spijt van als haren op zijn hoofd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47929183
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:

[..]

dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!
Het is mooi weer dan is het toch heerlijk om ff lekker wat wijntjes weg te tikken? En tsja verder heb je geen reet te doen, dus beetje chillen in de tuin, ik wou dat ik dat iedere dag kon doen
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 2 april 2007 @ 16:23:24 #134
173773 026
Yes please!
pi_47929186
45% van de stemmen is niet echt een prestatie als je ziet waar je het tegen op neemt, ik bedoel ik ben ook "huub fan" maar ik kan mn vriendin niet uitleggen waarom, en voor mezelf weet ik het eigenlijk ook niet...
Ik kom toch steeds uit bij het droevige charisma van de rest...
  maandag 2 april 2007 @ 16:24:01 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47929197
quote:

[..]

Misschien hadden wij in die situatie wel hetzelfde gedaan, wie weet. Ze hebben daar verder niet veel en het kost niets.
  maandag 2 april 2007 @ 16:24:35 #136
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47929227
quote:

[..]

Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.
  maandag 2 april 2007 @ 16:24:40 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47929231
Er komt me daar een lading sigaretten uit die mand zeg
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 16:26:16 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47929292
quote:

[..]

Het is wálgelijk.
Wat een smérige alcoholisten.
En dat in zo'n show van niveau, waarin ze op het scherpst van de snede moeten zijn.
Laat ze leuk gaan volleyballen of zo, in plaats van dat gezuip in de zon!
Ik zeg: allemaal gedwongen opnemen in een ontwenningskliniek.
Je hebt volkómen gelijk Marelle!!!!

Zo goed? Of blíjf je voortaan bij elke post over drank proberen je "gelijk" te halen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 2 april 2007 @ 16:26:41 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47929311
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef marky het volgende:

[..]

Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.
Je snapt toch hopelijk wel waarom? Huub is al een paar keer BIJNA in de fout gegaan als hij veel te veel had gedronken. Dat is voor de redactie veel te veel risico. Huub eruit betekent zo goed als zeker einde programma, dus daarom zorgen ze nu dat de risico's zo klein mogelijk zijn.
pi_47929339
quote:

[..]

Dat is het verschil, Eric en Amanda zijn aangeschoten/dronken. Huub is gewoon kneiterlam, daar zit toch wel een verschil in. Al vind ik iedere vorm van restricties eigenlijk idioot, ik zou het wel mooie tv vinden om naar iemand te kijken die zichzelf kapot drinkt
  maandag 2 april 2007 @ 16:27:51 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47929353
Dat kusje van Sylvia voor Natasia ging echt niet van harte
pi_47929360
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien hadden wij in die situatie wel hetzelfde gedaan, wie weet. Ze hebben daar verder niet veel en het kost niets.
Da's ook weer waar
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_47929370
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef danos het volgende:

[..]

Het is mooi weer dan is het toch heerlijk om ff lekker wat wijntjes weg te tikken? En tsja verder heb je geen reet te doen, dus beetje chillen in de tuin, ik wou dat ik dat iedere dag kon doen
Ik zit ook een beetje tipsy te zijn na een middagje zonnen en anderhalf glas wijn. Dat is zó lekker met dit weer, morgen is het weer voorbij.

Amanda bloedt...eindelijk ongesteld?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 2 april 2007 @ 16:28:19 #144
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47929374
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je snapt toch hopelijk wel waarom? Huub is al een paar keer BIJNA in de fout gegaan als hij veel te veel had gedronken. Dat is voor de redactie veel te veel risico. Huub eruit betekent zo goed als zeker einde programma, dus daarom zorgen ze nu dat de risico's zo klein mogelijk zijn.
Tja maar als ze nog effe zo doorgaan gaat hij ook vanzelf.
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 16:28:51 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47929395
quote:

[..]

En wat mij betreft zouden ze ook wiet, coke en pillen verstrekt mogen krijgen, als ze dat wilden.
Het zijn volwassenen, die kleuterklas van Hummie is godzijdank verleden tijd.

Simpel: alcohol is óók onderdeel van het spel. Daarom ben ik ook zo falikant tegen die restrictie voor Huub. Want eigenlijk wordt Huub daarmee geholpen, en is de kans dat hij de fout in gaat een stuk kleiner. Niet eerlijk dus, net zoals die slaappillen voor Brian.
  maandag 2 april 2007 @ 16:29:28 #146
173773 026
Yes please!
pi_47929416
Er zou eigenlijk gewoon een huisdealer moeten komen, Brian lijkt me een toffe peer zonder zn medicatie en een snuifje coke!
pi_47929437
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is wálgelijk.
En dat in zo'n show van niveau, waarin ze op het scherpst van de snede moeten zijn.
Je hebt volkómen gelijk Marelle!!!!

Zo goed? Of blíjf je voortaan bij elke post over drank proberen je "gelijk" te halen?
nou hoor, niet lief
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 2 april 2007 @ 16:31:33 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47929479
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef marky het volgende:

[..]

Tja maar als ze nog effe zo doorgaan gaat hij ook vanzelf.
Als je dat denkt ben je geen fanatiek kijker dus (wat je ook als pluspunt kunt zien).
Huub gaat echt nooit vrijwillig uit die villa. Hij heeft daar - ondanks alles - de tijd van z'n leven.
pi_47929487
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is wálgelijk.
Dr Phill zou er moedeloos van worden
  maandag 2 april 2007 @ 16:33:44 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47929552
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Gert het volgende:

[..]

En wat mij betreft zouden ze ook wiet, coke en pillen verstrekt mogen krijgen, als ze dat wilden.
Het zijn volwassenen, die kleuterklas van Hummie is godzijdank verleden tijd.
Ik denk ook dat een BB zoals 1 t/m 6 na deze gouden kooi nooit meer kan werken.
Er is zo enorm veel gebeurd in dit programma, dat wij geen van allen nog een BB zouden kunnen verdragen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')