Misschien wel daarom juist. Je wordt meestal arrogant om andere mindere dingen van jezelf te bedekken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Ik vind Huub toch een wonderlijk mannetje, wat is de basis van zijn arrogantie?
Hij is niet knap, hij heeft niet veel bereikt in zn leven, hij heeft een drankprobleem, hij heeft een kort lontje...
Ik snap er niks van!
45% van de stemmen in ppquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Hij is niet knap, hij heeft niet veel bereikt in zn leven, hij heeft een drankprobleem, hij heeft een kort lontje...
Ik snap er niks van!
Zomaar een gok: 45% misschien?quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Ik snap er niks van!
Dan nog zo over jezelf denken.. dat is dus de arrogantie..quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Ik snap er niks van!
dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!quote:Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Kwart over vier en Amanda is al weer behoorlijk aangeschoten.
Maar da's juist lastig als je zo opgefokt bent.quote:Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef snetje het volgende:
huub is voornamelijk kwaad op achter ...hoe die met de touwtjes aan het trekken zijn en iedere bewoner begrijpt dit behalve jaap... als huub eens gaat proberen om dit op een normale toon uit te gaan leggen ipv schreeuwen zou het gesprek heel anders gaan .
Het is mooi weer dan is het toch heerlijk om ff lekker wat wijntjes weg te tikken? En tsja verder heb je geen reet te doen, dus beetje chillen in de tuin, ik wou dat ik dat iedere dag kon doenquote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!
Misschien hadden wij in die situatie wel hetzelfde gedaan, wie weet. Ze hebben daar verder niet veel en het kost niets.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!
Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Het is wálgelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel waarom? Huub is al een paar keer BIJNA in de fout gegaan als hij veel te veel had gedronken. Dat is voor de redactie veel te veel risico. Huub eruit betekent zo goed als zeker einde programma, dus daarom zorgen ze nu dat de risico's zo klein mogelijk zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.
Dat is het verschil, Eric en Amanda zijn aangeschoten/dronken. Huub is gewoon kneiterlam, daar zit toch wel een verschil in. Al vind ik iedere vorm van restricties eigenlijk idioot, ik zou het wel mooie tv vinden om naar iemand te kijken die zichzelf kapot drinktquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.
Da's ook weer waarquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien hadden wij in die situatie wel hetzelfde gedaan, wie weet. Ze hebben daar verder niet veel en het kost niets.
Ik zit ook een beetje tipsy te zijn na een middagje zonnen en anderhalf glas wijn. Dat is zó lekker met dit weer, morgen is het weer voorbij.quote:Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef danos het volgende:
[..]
Het is mooi weer dan is het toch heerlijk om ff lekker wat wijntjes weg te tikken? En tsja verder heb je geen reet te doen, dus beetje chillen in de tuin, ik wou dat ik dat iedere dag kon doen
Tja maar als ze nog effe zo doorgaan gaat hij ook vanzelf.quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel waarom? Huub is al een paar keer BIJNA in de fout gegaan als hij veel te veel had gedronken. Dat is voor de redactie veel te veel risico. Huub eruit betekent zo goed als zeker einde programma, dus daarom zorgen ze nu dat de risico's zo klein mogelijk zijn.
En wat mij betreft zouden ze ook wiet, coke en pillen verstrekt mogen krijgen, als ze dat wilden.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
nou hoor, niet liefquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wálgelijk.
Wat een smérige alcoholisten.
En dat in zo'n show van niveau, waarin ze op het scherpst van de snede moeten zijn.
Laat ze leuk gaan volleyballen of zo, in plaats van dat gezuip in de zon!
Ik zeg: allemaal gedwongen opnemen in een ontwenningskliniek.
Je hebt volkómen gelijk Marelle!!!!![]()
Zo goed? Of blíjf je voortaan bij elke post over drank proberen je "gelijk" te halen?
Als je dat denkt ben je geen fanatiek kijker dus (wat je ook als pluspunt kunt zien).quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar als ze nog effe zo doorgaan gaat hij ook vanzelf.
Dr Phill zou er moedeloos van wordenquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wálgelijk.
Wat een smérige alcoholisten.
En dat in zo'n show van niveau, waarin ze op het scherpst van de snede moeten zijn.
Laat ze leuk gaan volleyballen of zo, in plaats van dat gezuip in de zon!
Ik zeg: allemaal gedwongen opnemen in een ontwenningskliniek.
Ik denk ook dat een BB zoals 1 t/m 6 na deze gouden kooi nooit meer kan werken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat mij betreft zouden ze ook wiet, coke en pillen verstrekt mogen krijgen, als ze dat wilden.
Het zijn volwassenen, die kleuterklas van Hummie is godzijdank verleden tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |