Dat is ook nog maar afwachten inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef Desii het volgende:
Huub kan beter eerst vragen of Lieke wel zou willen komen.....
Dat is maar te hopen anders gaat hij nog veel meer foute dingen zeggen en doen. Ik ben geen Jaap fan maar geef hem gelijk dat Huub eerst maar eens wat vriendelijker moet doen.....quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een alcoholverbod.
Ik ben 't eigenlijk uit principe nooit eens met Jaap. En altijd eens met Huub.quote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef eeff het volgende:
Ik ben het es eens met Jaap
Dat is ook een mogelijkheid!!! ;-)quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben 't eigenlijk uit principe nooit eens met Jaap. En altijd eens met Huub.![]()
Heb jij eigenlijk wel eens iets interessanters te melden dan dit soort shit waar je niets mee kan.quote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef maril het volgende:
Wat is die Huub een kwal zeg!
oh, ik doe ook mee hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens iets interessanters te melden dan dit soort shit waar je niets mee kan.
quote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Wat vind jij een zwak punt van jezelf?"
Huub: "Arrogantie"
Zelfkennis heeft hij ook
Huub wel Jaap nietquote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Zelfkennis heeft hij ook
Daarin begrijp ik hem volkomen... ik ben ook licht ontvlambaar en zou ook totally over de zeik gaan.... en dan kun je wel zeggen, dat hij dat van tevoren kon weten dat ze "achteren" zo moeilijk gaan doen...quote:Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef snetje het volgende:
huub is voornamelijk kwaad op achter ...hoe die met de touwtjes aan het trekken zijn en iedere bewoner begrijpt dit behalve jaap... als huub eens gaat proberen om dit op een normale toon uit te gaan leggen ipv schreeuwen zou het gesprek heel anders gaan ..
Goeie kwaliteit van Huubquote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Zelfkennis heeft hij ook
quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens iets interessanters te melden dan dit soort shit waar je niets mee kan.
whaha wat ben jij een idioot zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |