In de beleving van Huub is dat zeker het geval, hij zal het ook menen, maar het zijn momentopnames bij hem, hij zoent en neukt een dag later ongegeneerd een ander. Om vervolgens weer vol liefde aan Hedda te denken...quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens zeker met betrekking tot Nena en deze zgn liefde voor Lieke...... maar Hedda is (mijn inziens) wel echt!
echt heh.. ze wist niet hoe snel ze weg moest komen..quote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef maril het volgende:
Das niet waar Huub, ze wilde niet met je praten
Die 'fout' kan ie mi ook prima maken in de tijd dat Lieke daar beroepsmatig is. Je doet nu net alsof deze 'relatie' er één is met een hoofdletter R, terwijl het het stadium scharrelen amper had bereikt.quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?
En dat komt door achter denk ik. Als Lieke niet door werkt moet ze weg. Toen er geen ruzie was mocht er alles. Inderdaad jammer dat hij zich zo laat op klotenquote:
Deze keer niet, maar Huub is zó pissed over de hele situatie, dus is Jaap nu de lul.quote:
preciesquote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'fout' kan ie mi ook prima maken in de tijd dat Lieke daar beroepsmatig is. Je doet nu net alsof deze 'relatie' er één is met een hoofdletter R, terwijl het het stadium scharrelen amper had bereikt.
Die CP's zijn bestemd voor iedereen en dit is overduidelijk weggegooid 'geld'.
Zeer logisch, wat mij betreft. Ik was ook uit m'n vel gesprongen. Het is jammer dat Huub niet gehoord heeft hoe Sylvia het met Jaap eens was.quote:
Ik wil ook zeggen , Silvia die was het met Jaap eens.quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer logisch, wat mij betreft. Ik was ook uit m'n vel gesprongen. Het is jammer dat Huub niet gehoord heeft hoe Sylvia het met Jaap eens was.
Ik ben het zelden meer oneens geweest met iemand. Maar goed, moet kunnen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'fout' kan ie mi ook prima maken in de tijd dat Lieke daar beroepsmatig is. Je doet nu net alsof deze 'relatie' er één is met een hoofdletter R, terwijl het het stadium scharrelen amper had bereikt.
Die CP's zijn bestemd voor iedereen en dit is overduidelijk weggegooid 'geld'.
Volgens mij heeft hij een alcoholverbod.quote:Op maandag 2 april 2007 16:06 schreef Marelle het volgende:
Huub pakt het helemaal fout aan met z'n schelden, schreeuwen en bedreigen. Heeft Huub soms weer teveel gedronken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |