Dat kán ze dus nooit zeker weten. Die kans zit er in, maar Huub denkt dat er nog wel mogelijkheden zijn door een uur met haar te kunnen praten. Dan ben je een asociale vriendin als je hem die kans niet geeft. Zo zie ik het. Simpel.quote:Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Of ze weet dat het weggegooid 'geld' zal zijn, het gaat namelijk nooit iets worden tussen die twee. Dat weet Huub ook maar hij wil z'n zin krijgen, koste wat het kost.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef demins het volgende:
Met wie stond Natasja net even te zoenen op stream 4? TON???
Zegt ze dit terwijl er anderen bij zijn?quote:Op maandag 2 april 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Brian: "Wat wij hadden is gewoon weg"
Ach begint allemaal een beetje zielig over te komen dat gedrag van Huub.quote:Op maandag 2 april 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is zo dom bezig.
hij is nu afhankelijk van de groep om een wijf.
Hij zit daar voor het spel en wat doet hij.
Zelfs zakewn bespreken met rat over Lieke.
Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kán ze dus nooit zeker weten. Die kans zit er in, maar Huub denkt dat er nog wel mogelijkheden zijn door een uur met haar te kunnen praten. Dan ben je een asociale vriendin als je hem die kans niet geeft. Zo zie ik het. Simpel.
Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.
Het lijkt er nu sterk op, alleen blijf ik geloven dat dit niet is gescript. Ze zullen achter wel 'voorzetjes' geven, maar meer is het niet.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon het gebruik van die pot ter discussie stellen. Zo had de redactie die pot bedacht en zo moet hij gebruikt worden. Hij is er niet voor niets ineens. Huub werkt gewoon weer fijn mee.
Ik ben het met je eens zeker met betrekking tot Nena en deze zgn liefde voor Lieke...... maar Hedda is (mijn inziens) wel echt!quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.
Er staat nu natuurlijk meer op het spel dan in de buitenwereld. In mijn ogen beslist ze niet voor hem, ze zit daar ook voor zichzelf en vindt dit een kansloze zaak, is haar goed recht.quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?
vergeet niet dat ze weinig mensen hebben om mee om te gaan, en dan ga je je toch echt ook als groepje gedragen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach begint allemaal een beetje zielig over te komen dat gedrag van Huub.
Hij is altijd eerlijk, maar heeft ondertussen aan tig vrouwen aangegeven dat ze de ware zijn...(Sylvia, nena, lieke amanda)
en verer is alles wat hij doet gemaakt om op tv te komen, want welke dorpsidioot gaat anders met jan en alleman de situatie met Liek bespreken?1 Dat doe je dan toch hoogstens met Eric en/of Sylvia.
Als je dat ook met de rest doet, is het om tv te maken en vind ik de geloofwaardigheid er vanaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |