abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47927762
brian befluisterd nu met natasia dat hij huub gek gaat maken met lieke
  maandag 2 april 2007 @ 15:46:27 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47927787
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Of ze weet dat het weggegooid 'geld' zal zijn, het gaat namelijk nooit iets worden tussen die twee. Dat weet Huub ook maar hij wil z'n zin krijgen, koste wat het kost.
Dat kán ze dus nooit zeker weten. Die kans zit er in, maar Huub denkt dat er nog wel mogelijkheden zijn door een uur met haar te kunnen praten. Dan ben je een asociale vriendin als je hem die kans niet geeft. Zo zie ik het. Simpel.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47927803
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef demins het volgende:
Met wie stond Natasja net even te zoenen op stream 4? TON???
PICS PICS PICS
  maandag 2 april 2007 @ 15:47:09 #54
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47927810
belachelijk dat Lieke toen het nog een ontluikende liefde was te pas en te onpas langs mocht komen zonder CP's en nu Huub nog even wat uurtjes nodig heeft om alles uit te praten/uit te kunnen leggen ineens wel CP's moet betalen
  maandag 2 april 2007 @ 15:47:14 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47927814
Natasia tegen Brian: "Wat wij hadden is gewoon weg"
pi_47927845
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Brian: "Wat wij hadden is gewoon weg"
Zegt ze dit terwijl er anderen bij zijn?

Misschien dat Natasia aanstuurt om eruit gewerkt te worden...
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47927847
Waarom moet die Samantha ook weer echt "Sementha" heten..
  maandag 2 april 2007 @ 15:48:34 #58
173773 026
Yes please!
pi_47927859
Ik had huub niet alleen die cp's geweigerd, ik had hem er nog vriendelijk de cholera bij gewenst, en hem nog op zn hart gedrukt dt als hij zo nodig magere meisjes wil neuken hij maar eens moet googlen of er uit somalie geen import bruidjes te bestellen zijn.
Die doen vast niet moeilijk over een keertje zoenen met een ander!

Overigens hoop ik nog wel dat Huub gaat winnen
pi_47927867
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is zo dom bezig.
hij is nu afhankelijk van de groep om een wijf.
Hij zit daar voor het spel en wat doet hij.
Zelfs zakewn bespreken met rat over Lieke.
Ach begint allemaal een beetje zielig over te komen dat gedrag van Huub.

Hij is altijd eerlijk, maar heeft ondertussen aan tig vrouwen aangegeven dat ze de ware zijn...(Sylvia, nena, lieke amanda)

en verer is alles wat hij doet gemaakt om op tv te komen, want welke dorpsidioot gaat anders met jan en alleman de situatie met Liek bespreken?1 Dat doe je dan toch hoogstens met Eric en/of Sylvia.
Als je dat ook met de rest doet, is het om tv te maken en vind ik de geloofwaardigheid er vanaf...
pi_47927908
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat kán ze dus nooit zeker weten. Die kans zit er in, maar Huub denkt dat er nog wel mogelijkheden zijn door een uur met haar te kunnen praten. Dan ben je een asociale vriendin als je hem die kans niet geeft. Zo zie ik het. Simpel.
Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 2 april 2007 @ 15:51:49 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47927998
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.
Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?
  maandag 2 april 2007 @ 15:52:10 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47928009
AMANDA HOU JE BEK
  maandag 2 april 2007 @ 15:52:28 #63
130054 demins
We weten niks
pi_47928014
Ik bescheur me!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47928031
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Huub moet gewoon het gebruik van die pot ter discussie stellen. Zo had de redactie die pot bedacht en zo moet hij gebruikt worden. Hij is er niet voor niets ineens. Huub werkt gewoon weer fijn mee.
Het lijkt er nu sterk op, alleen blijf ik geloven dat dit niet is gescript. Ze zullen achter wel 'voorzetjes' geven, maar meer is het niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 2 april 2007 @ 15:54:10 #65
130054 demins
We weten niks
pi_47928084
als jij een scheurtje laat zien... je spreekt een scheurtje uit...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47928128
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens zeker met betrekking tot Nena en deze zgn liefde voor Lieke...... maar Hedda is (mijn inziens) wel echt!

pi_47928134
Huub en Lieke wisten heel goed wat ze aan elkaar hadden, dus Huub moet nu niet zeuren, ik kan me heel goed voorstellen dat hij hier geen CP's voor krijgt had hij maar beter moeten nadenken zaterdag. Andersom zou Huub dit voor een ander ook niet gedaan hebben, weet ik wel zeker. Huub hou maar op want op deze manier bereik je niets, ik heb nu even geen medelijden met je, jammer dan. En wat stelde deze relatie met Lieke voor?? Niets!!
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  maandag 2 april 2007 @ 15:56:11 #68
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47928160
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

PICS PICS PICS
volgens mij was het gewoon een omhelzing met Brian
pi_47928172
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?
Er staat nu natuurlijk meer op het spel dan in de buitenwereld. In mijn ogen beslist ze niet voor hem, ze zit daar ook voor zichzelf en vindt dit een kansloze zaak, is haar goed recht.
Maar we verschillen hierin duidelijk van mening, agree to disagree.

Huub en Jaap, gezellig weer, heb het wel gemist.
pi_47928180
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef farceman het volgende:

[..]

Ach begint allemaal een beetje zielig over te komen dat gedrag van Huub.

Hij is altijd eerlijk, maar heeft ondertussen aan tig vrouwen aangegeven dat ze de ware zijn...(Sylvia, nena, lieke amanda)

en verer is alles wat hij doet gemaakt om op tv te komen, want welke dorpsidioot gaat anders met jan en alleman de situatie met Liek bespreken?1 Dat doe je dan toch hoogstens met Eric en/of Sylvia.
Als je dat ook met de rest doet, is het om tv te maken en vind ik de geloofwaardigheid er vanaf...
vergeet niet dat ze weinig mensen hebben om mee om te gaan, en dan ga je je toch echt ook als groepje gedragen.
huub is wel een emo-typje, snel verliefd, snel boos, snel vertederd, maar daarnaast gewoon eerlijk.
Hij heeft inderdaad staan zoenen en niet zo'n beetje ook, maar dat was precies zoals hij gezegd heeft.
Lieke wil te snel te veel, wil al na 1 week 'verkering' absolute trouw en dat is te snel. Ze had zich beter ietwat pissed kunnen gedragen en dat uit kunnen leggen aan huub, maar dan in de trant van: ik weet het, je hebt alleen maar gezoend, maar toen ik het op de streams zag gebeuren, werd ik verschrikkelijk jaloers en vond ik het niet leuk meer.
m.i. had huub dat wel begrepen en was de relatie weer iets verder gekomen, al doende leert men.
Het zei zo, hij zal een tijdje down zijn, want toch hakt zoiets er aardig in, maar hij moet ook gewoon weer verder.
Daarnaast worden dit soort situaties in de kooi voor die mensen veel ingrijpender ervaren dan dat wij dat in de boze buitenwereld zouden ervaren. Er zijn in DGK weinig prikkels/gebeurtenissen, zodat elke gebeurtenis daardoor opgeblazen wordt.
Zelfs als er post is zijn ze allemaal zo opgetogen als een kleuterklasje in de sinterklaastijd.
  maandag 2 april 2007 @ 15:57:07 #71
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_47928199
EINSTEIN!
I've got more game than Monopoly.
pi_47928260
Huub schreeuw je er maar weer uit.
pi_47928261
Coño Huub? Wat zeg je nu jongen...
pi_47928281
zoals natasia op brian ligt heb ik nog nooit bij mijn meest close kennis gelegen.
dit vind ik niet helemaal normaal, voorzichtig uitgedrukt
  maandag 2 april 2007 @ 15:59:39 #75
127004 maril
Smeetsfan
pi_47928284
Das niet waar Huub, ze wilde niet met je praten
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')