Jaap zegt net dat 'ie vandaag niet is gekomen, hij zou er om half 2 zijn voor Jaap.quote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
Is Carlos nog geweest ??
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat is nou eenmaal gebeurd. Hij wil beslist met haar praten en is zelfs bijna wanhopig. Gelukkig ziet Eric dat wel en ondanks dat hij het niet slim vindt, geeft hij die 150 punten wel. Dat Sylvia iets tegen 'indringer' Lieke heeft is al langer duidelijk en daarom geeft ze nu die 150 punten ook niet. Ze wíl helemaal niet dat het weer goed komt volgens mij. Ze wil Huub voor zichzelf houden. Zo zie ik het.quote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hoeft daar niet aan mee te werken omdat Huub dat wil. Huub moet veranwoordelijkheid nemen voor zijn eigen daden. En TV maken met iedere keer zijn CP op het spel zetten komt hem dan nu duur te staan. Had hij er maar niet zo grof mee om moeten gaan.
DIKKE NEE!quote:Op maandag 2 april 2007 15:32 schreef Ning het volgende:
Zo en weer een stemming voor Amanda haar hondjes.
Maar als je een vriend(in) bent gaat het er toch om wat Huub wil? Of zie ik dat nou zo verkeerd. Je gaat als zogenaamde vriendin die beslissing toch niet voor hem nemen?quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik zou ook geen cp's over hebben voor de Lieke-Hub lovestory. Hoe leuk ik Huub ook vind.
En wat zegt Amanda allemaal?
Tuurlijk, Nena had immers Benji te logerenquote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef getl0st het volgende:
Ze wil haar hondjes uitnodigen.. en ze is nog serieus ook!
Dat is helemaal belachelijk
Dat zou heel goed kunnen. Maar wat doet Syl dan fout. Als ze Huub voor zichzelf wil hoeft ze toch zeker niet mee te werken aan het weer goed komen van de relatie Lieke Huub???quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat is nou eenmaal gebeurd. Hij wil beslist met haar praten en is zelfs bijna wanhopig. Gelukkig ziet Eric dat wel en ondanks dat hij het niet slim vindt, geeft hij die 150 punten wel. Dat Sylvia iets tegen 'indringer' Lieke heeft is al langer duidelijk en daarom geeft ze nu die 150 punten ook niet. Ze wíl helemaal niet dat het weer goed komt volgens mij. Ze wil Huub voor zichzelf houden. Zo zie ik het.
Vriendschap betekent niet alleen maar toegeven aan wat die vriend wilt, maar ook je eigen mening blijven houden. De mening van Sylvia over Lieke is duidelijk, dat heeft ze ook Huub al meermalen laten weten. Ik vind het alleen maar consequent dat ze die mening ook nu duidelijk laat blijken.quote:Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Maar als je een vriend(in) bent gaat het er toch om wat Huub wil? Of zie ik dat nou zo verkeerd. Je gaat als zogenaamde vriendin die beslissing toch niet voor hem nemen?
Dus jij vindt het echt goed dat ze ingrijpt terwijl Huub iets anders wil? Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriendschap betekent niet alleen maar toegeven aan wat die vriend wilt, maar ook je eigen mening blijven houden. De mening van Sylvia over Lieke is duidelijk, dat heeft ze ook Huub al meermalen laten weten. Ik vind het alleen maar consequent dat ze die mening ook nu duidelijk laat blijken.
Of ze weet dat het weggegooid 'geld' zal zijn, het gaat namelijk nooit iets worden tussen die twee. Dat weet Huub ook maar hij wil z'n zin krijgen, koste wat het kost.quote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het echt goed dat ze ingrijpt terwijl Huub iets anders wil? Onvoorstelbaar.
Natuurlijk mag ze haar eigen mening hebben. Net als Eric. Maar uit die eigen mening, maar geef Huub wel die 150 punten, net als Eric. Maar nee.... ze is al lang blij dat Lieke weg is.
Huub moet gewoon het gebruik van die pot ter discussie stellen. Zo had de redactie die pot bedacht en zo moet hij gebruikt worden. Hij is er niet voor niets ineens. Huub werkt gewoon weer fijn mee.quote:Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Of ze weet dat het weggegooid 'geld' zal zijn, het gaat namelijk nooit iets worden tussen die twee. Dat weet Huub ook maar hij wil z'n zin krijgen, koste wat het kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |