Dat zal ie idd zijn. Laatst zei hij nog tegen Sylvia dat hij nog steeds 2 a 3 keer per week ruzie heeft met die Deborah (quote:Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij is kwaad op "achter", alsof hij ook maar iets voor Lieke voelt (of ooit gevoeld heeft)...
Brian, huub, jaap, met voorbinddildo ook ericquote:Op maandag 2 april 2007 16:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zitten ze op een geile, domme, knappe, slimme, lieve cavia te wachten ? Die soms uit vuilniszakken eet ? OK, het overwegen waard. Maar helaas heb ook ik sex nodig en dat wordt lastig met wat DAAR zit
Lekker als je daar ruzie hebt met de productie. Dat maakt je verblijf er toch niet makkelijker op daar.quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat zal ie idd zijn. Laatst zei hij nog tegen Sylvia dat hij nog steeds 2 a 3 keer per week ruzie heeft met die Deborah () van de productie.
Huub moet het gewoon een weekje rustig aan gaan doen, laat de andere 6 bewoners maar eens voor wat TV momenten gaan zorgen...quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef 026 het volgende:
Ik hoop dat hij wel snugger genoeg is om de hand in eigen boezem te steken, hij kan wel boos zijn op achter, hij is er nog altijd zelf bij en staat toe dat hij gepiepeld wordt door `achter`
Lijkt me ook niet. Maargoed het is ook algemeen bekend dat die Deborah anti Huub is.quote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Lekker als je daar ruzie hebt met de productie. Dat maakt je verblijf er toch niet makkelijker op daar.
Brainless zei al dat hij Huub ging aanpakken met Lieke, dus ik verwacht gewoon dat Lieke en Brainless vriendjes gaan worden. Meest logische vervolg momenteel, en aangezien de script-writers van DGK nou niet bepaald uitblinken in creativiteit denk ik dat ze de meest logische weg in gaan slaanquote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
Huub: zou ik haar nu kwijt zijn denk je?
Ik dacht dat we nu van die verhaallijn af waren maar niet dus![]()
Ja en dan zegt ze "sterf" .quote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Amanda over de zeik nu over 'vestibule'
Huub heeft vanmorgen twee keer een gesprek met Lieke proberen te hebben. Beide keren greep Palma in.. dus verder als een minuut of 5 praten zijn ze niet gekomen. Er is nog weinig uitgesproken, niet dat het nog veel zin zal hebben.. maar Huub zit nog met genoeg vragen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
Huub: zou ik haar nu kwijt zijn denk je?
Ik dacht dat we nu van die verhaallijn af waren maar niet dus![]()
Ok, een vervolg dus met Brian in de hoofdrol ipv Huub, nou das al beter in elk geval. Dan zijn we hopelijk snel van Amanda af.quote:Op maandag 2 april 2007 17:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless zei al dat hij Huub ging aanpakken met Lieke, dus ik verwacht gewoon dat Lieke en Brainless vriendjes gaan worden. Meest logische vervolg momenteel, en aangezien de script-writers van DGK nou niet bepaald uitblinken in creativiteit denk ik dat ze de meest logische weg in gaan slaan
Haha.....ja dat sowieso!quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik seg: HDZMV
Hij DIe ZIch Moet Verhangen
Ik ben benieuwd wat Huub haar nog wil vragen, volgens mij kan ie het gewoon niet hebben dat zij hem nu afpoeiert. Ondanks de ingrepen van Palma kreeg ik niet echt de indruk dat Lieke zin had in een babbeltje met Huub (maar ik heb vanmorgen de streams niet gezien en ga af op wat ik in de COS'en heb meegelezen).quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft vanmorgen twee keer een gesprek met Lieke proberen te hebben. Beide keren greep Palma in.. dus verder als een minuut of 5 praten zijn ze niet gekomen. Er is nog weinig uitgesproken, niet dat het nog veel zin zal hebben.. maar Huub zit nog met genoeg vragen.
Nu moet hij wachten tot woensdag en dan nóg maar afwachten of ze Lieke de tijd geven om met Huub te praten of dat ze alleen maar mag stofzuigen. De redactie heeft de touwtjes in handen!
Lijkt me wel zinvol idd, als huub ze allemaal de tering wenst en de rest van de week op zn rug laat liggen bijbruinen!quote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub moet het gewoon een weekje rustig aan gaan doen, laat de andere 6 bewoners maar eens voor wat TV momenten gaan zorgen...
En Huub heeft daar alle reden toe. Hij had alleen ietsje eerder moeten beseffen wat hij kwijt zou gaan raken....quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Talitha het volgende:
Heerlijk! Iedereen is stil op de streams!
edit: En Huub begint weer over Lieke![]()
Blijkbaar houdt ze niet alleen van te kleine bikini'squote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Snollie doet boterhamzakjes om haar voeten en dan haar laarzen aan?????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |