Pcies..quote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je nergens staat ingeschreven zul je particulier moeten gaan huren, en dan krijg je over het algemeen niet veel voor 500 euro
per maand maar minder is ook goed hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 15:05 schreef Sebasser het volgende:
Je wilt voor 500 euro iets hebben.
per maand bedoel je?
Of totaal?
Denk dat Sebasser bedoelt of je in de 500 euro alleen je huur ziet of ook je gas en licht e.d.quote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
per maand maar minder is ook goed hoor.
uiteraardquote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
per maand maar minder is ook goed hoor.
Oh was inderdaad beetje onduidelijk, inderdaad dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk dat Sebasser bedoelt of je in de 500 euro alleen je huur ziet of ook je gas en licht e.d.
Maar dat zijn we wel gewend met jouquote:
World, meet TubewayDigitalquote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Is het echt zo kut allemaal. Een wachttijd van 3 jaar.
Anders blijf je toch gewoon lekker onder je steen wonen?quote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef TubewayDigital het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 15:17 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Anders blijf je toch gewoon lekker onder je steen wonen?
je verwacht daj de woningen je in de schoot worden geworpen zodra je bedenkt dat je wel eens wat voor jezelf wil?quote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef TubewayDigital het volgende:
World NL, meet TubewayDigitalquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
World, meet TubewayDigital
TubewayDigital, meet World
god wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woonquote:Op maandag 2 april 2007 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm ik keek eens op die website net ( directwonen.nl ) en het valt me echt best mee. 2 kamers 21m2 voor 350 p.m en je kunt er direct in. Dat valt me best mee!
quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
god wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woon![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |