abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 11:38:16 #1
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47919639
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ik kies voor mijzelf)

Lieke : Ik ga geen appels met peren vergelijken,
ik kies voor mijzelf en dat ik dit niet pik,
al die mooie woorden, ook in je brief,
dit is een spel, maar van ONS niet.

Huub: Jij wordt ook onderdeel van een spel.
Lieke: Jouw principes liggen op een ander niveau,
je kiest er zelf voor, maar ik trek de stekker eruit.
Huub: Vergeet niet waarin ik zit,
ik heb je dit voorspeld, zoenen is VOOR de grens.

Lieke: Ik kan niet in de spiegel kijken nadat dit is gebeurd. Ook in de buitenwereld.
Er stond op mijn huis geschreven: ik verwen Huub wel.
Jij, Huub, je hebt gezoend al na 20 minuten
en met 6 vrouwen in totaal .

Lieke: En onder de douce mijn naam roepen.
Huub: Dat deed Amanda.
Lieke: Je hebt een mooie babbel, maar mijn besluit staat vast.
Huub: Zonde.
Lieke: Niet zonde, ik weet waar ik voor ga , ik ga de vrijheid zo weer in.

Palma: Kom op meid, er moet nog veel gewerkt worden.
Lieke: Het was een wijze les.
Huub: Gaat zij dat zeggen.

met dank aan Scanman!
Niets is sterker dan dat ene woord!
  maandag 2 april 2007 @ 11:59:59 #2
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
  maandag 2 april 2007 @ 12:01:01 #3
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47920488
Ontopic: dit zat er natuurlijk al aan te komen.
Welke vrouw pikt Huub's gedrag nou? Dat zullen er niet veel zijn, misschien een paar golddiggers als uitzondering.
  maandag 2 april 2007 @ 12:12:14 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47920919
Roep nog niet zo snel dat het over is. Als Lieke nog weer terug komt zometeen, weet je nooit hoe mooi Huub weet te lullen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 2 april 2007 @ 12:12:40 #5
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47920947
Lieke is een beetje een zeurdoos
proh luistert: Hoxton Whores - Friday Saturday Love
web: afhakers.nl
  maandag 2 april 2007 @ 12:32:28 #6
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47921577
"Er stond op mijn huis geschreven: ik verwen Huub wel."

dat moet hyves zijn
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_47922973
Mooi zo, was maar een saaie verhaallijn met die Lieke. Hopelijk is ze wel standvastiger dan Amanda...
  maandag 2 april 2007 @ 13:25:41 #8
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47923138
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:32 schreef Suikeroom het volgende:
"Er stond op mijn huis geschreven: ik verwen Huub wel."

dat moet hyves zijn
het een sluit het ander toch niet uit?

Bij ons stond op de keukendeur
Het is hier altijd rozengeur
En mijn moeder schreef op het behang
Lekker is maar ene vinger lang

Dus dat!
pi_47924364
wat een gezeik. Sowieso oninteressant. Ontslaan die meid en over tot de orde van de dag. Gooi er een nieuwe lekkere miljonaire in zodat Huub daarachter aan kan, en zodat Brian Amanda jaloers krijgt. Maak het weer eens spannend ipv dat Lieke-Huub-geneuzel.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 2 april 2007 @ 14:07:15 #10
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_47924447
Ik zeg: (nogmaals) Doei Lieke!!!
Nu doe je het weer!
pi_47929974
Logisch.

Lieke
pi_47930271
Whehe, wat had Huub dan verwacht .
pi_47930290
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Idd
pi_47932587
Buij de uitzending van een paar weken terug was ze met Huub aan het praten en wilde ze niks met hem omdat ze zag wat voor iemand Huub was en toen gaf ze al aan dat het niks voor haar zou zijn. Toch begint ze iets met hem en nu komt ze erachter dat het toch niet werkt.... beetje domme actie dan!
Ze zal er wel goed voor betaald zijn. Sneu voor Huub, maar zo kunnen ze hem ook niet 'pakken' op zijn gevoelens voor haar. Ik zie Braajen er wel voor aan dat ie iets met haar zou doen om Huub dwars te zitten...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 2 april 2007 @ 18:16:07 #15
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47933101
Het wachten is op de volgende truc van DGK_REDACTIE om het programma nog enigszins boeiend voor de kijker te maken.
  maandag 2 april 2007 @ 18:20:34 #16
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47933245
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het wachten is op de volgende truc van DGK_REDACTIE om het programma nog enigszins boeiend voor de kijker te maken.
Gaat niet meer lukken vrees ik
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47933457
HeHe het is dan toch voorbij ik had ook niet anders verwacht maar dit is beter ze passen ook totaal niet bij elkaar
pi_47933569
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Huub had verwacht dat Lieke hem had begrepen.

Hij heeft altijd gezegd dat hij álles zou doen om DGK te winnen. Ook als het nodig was sex te hebben met Amanda al was het maar om Brian te zieken. In de jacuzzi hebben ze daar toen een uitgebreide discussie over gehad. Toen Lieke aangaf dat ze zoenen al te ver vond gaan, was Huub keihard en zei dat ze dan maar beter direct kon gaan. Dat kon hij haar gewoon niet beloven omdat hij wist dat dat feest er aan kwam en wat er van hem verwacht werd. En wat deed Lieke vervolgens.. die ging even zitten mokken in een hoekje om daarna haar grenzen te verleggen en zeggen dat sex dan 'not done' was. En zelfs dát ging Huub haar niet beloven.. maar stemde wel met die grens in. Hij wist dus dat als hij die grens zou overschrijden het over en uit was.
Dus wat doet Huub op het door de redaktie aangestuurde feest.. veel zoenen, niet met één meisje (want hij wil niet de indruk wekken dat hij iets voor iemand anders zou voelen).. hij zoent zelfs met Erik om aan te tonen dat het 'zoenen om het zoenen' is. Zo zegt hij dat later ook.
Huub heeft zich aan zijn afspraak gehouden (geen sex) en had verwacht dat Lieke dat ook had begrepen dat hij het voor het spel/tv deed.
En vanmorgen doet ze net alsof dat gesprek er nooit geweest is?? En wil Lieke niet begrijpen dat Huub niet helemaal zelf op het idee is gekomen van zover mogelijk gaan op dat feest.. hij laat duidelijk merken dat dat een opdracht van achter is geweest... maar kan dat natuurlijk niet uitspreken.
Huub is geen heilige, maar hij is hierin erg duidelijk geweest naar Lieke en dat zij nu zó reageert is voor hem niet fair.
Nu wordt Huub gezien als de kwaaie, terwijl ze hier duidelijk sámen zijn ingestapt mét gemaakte afspraken... waar Huub zich aan gehouden heeft.
  maandag 2 april 2007 @ 18:31:52 #19
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_47933621
Brian - Amanda het enige loveduo
  maandag 2 april 2007 @ 19:03:17 #20
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47934727
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:30 schreef Clank het volgende:

[..]

veel zoenen, niet met één meisje (want hij wil niet de indruk wekken dat hij iets voor iemand anders zou voelen)..
whaha flikker tog op joh dat was gewoon puur uit geilheid
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_47938121
quote:

[..]

Huub is wat mij betreft niet de kwaaie, ik vind het alleen een beetje naief om te denken dat je op deze manier een serieuze relatie met iemand buiten het huis kan beginnen.

Ik denk, ik houd het iets korter dan jij.
  maandag 2 april 2007 @ 20:56:14 #22
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47939780
quote:

[..]

Ik denk dat het zeker ook andersom was. Hoe vaak heeft Lieke niet gezegd : Laat maar zien dat je mijn vertrouwen waard bent, laat het maar gewoon zien.
Dat was voor Huub te vaag, en daarna is er een soort van overeenkomst maar zeker geen afspraak, over dat zoenen gekomen.
quote:
[..]

Dus wat doet Huub op het door de redaktie aangestuurde feest.. veel zoenen, niet met één meisje (want hij wil niet de indruk wekken dat hij iets voor iemand anders zou voelen).. hij zoent zelfs met Erik om aan te tonen dat het 'zoenen om het zoenen' is. Zo zegt hij dat later ook.
Als het nou puur en alleen bij het zoenen dan wel aflebberen van verschillende meisjes was gebleven, dan waren ze er vast nog wel uitgekomen.
Ik weet bijna zeker dat het gedoe met die Leoni, je weet wel, dat lelijke mokkel uit Oldenzaal, er voor heeft gezorgd dat Lieke heeft besloten dat het klaar is.
Ik zei het zaterdagavond al: Als Huub iets van respect had gehad voor Lieke en haar gevoelens, dan had hij dat domme wicht uit zijn bed geflikkerd nadat ze hem vertelde dat ze dat 'leuke' hyves-berichtje naar Lieke had gestuurd.
Maar nee, juist met haar bracht Huub de meeste tijd door, op bed, in de douche, op de fatboy...
quote:
[
[..]

Nu wordt Huub gezien als de kwaaie, terwijl ze hier duidelijk sámen zijn ingestapt mét gemaakte afspraken... waar Huub zich aan gehouden heeft.
Nogmaals, er zijn geen keiharde afspraken gemaakt. Lieke heeft hem duidelijk proberen te maken hoe zij in elkaar zit, Huub begreep dat eigenlijk niet, en het zoenen werd eigenlijk als een soort van voorbeeld gesteld.
Als Huub écht had nagedacht en rekening had willen houden met Lieke, en niet verblind was geweest door misplaatste arrogantie en grootheidswaanzin, dan had hij heus wel tot de conclusie kunnen komen dat hij zich écht terughoudend op ging stellen, en bijvoorbeeld de vrolijke en knuffelbare gastheer had kunnen gaan uithangen.
Zijn keuze was echter anders.
pi_47939999
quote:
.......................Huub heeft zich aan zijn afspraak gehouden (geen sex) en had verwacht dat Lieke dat ook had begrepen dat hij het voor het spel/tv deed.
En vanmorgen doet ze net alsof dat gesprek er nooit geweest is?? En wil Lieke niet begrijpen dat Huub niet helemaal zelf op het idee is gekomen van zover mogelijk gaan op dat feest.. hij laat duidelijk merken dat dat een opdracht van achter is geweest... maar kan dat natuurlijk niet uitspreken. ...............................
Ik begreep de afspraak in eerste instantie ook.....zoenen oke......seks nee.........Maar afgelopen zaterdag had niets meer met die afspraak te maken.
Hoe het ook is en wat iedereen er ook van vind, er is niet 1 meisje die het leuk vind om haar vriendje op die manier met 6 anderen te zien.
En laten we eerlijk zijn.....Huub onder de douche, Natas die even kwam "redden"......Jaja..lang leve Natas.
Kom nou even realistisch denken........Als het feesie niet ten einde was geweest, dan had Huub gewoon die meid gepakt.
Huub was niet bezig met het spel en huub was al helemaal niet bezig met Lieke...........met 6 meiden, ja daar was Huub mee bezig.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  maandag 2 april 2007 @ 21:48:38 #24
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47942567
(Contact zoeken tijdens het schoonmaken)

Huub: Let niet te veel op onze slaapkamer.
Brenda: Altijd bij jullie.
Huub: Zeker na zaterdag.
Lieke: Au, sop in mijn ogen, au.
Brenda: Ik ga even rondlopen, peuken opruimen, zo vies.
Huub: Lieke heb jij het leuk gehad zaterdag?
Lieke: Heel leuk, maar ik kom hier om te werken.
(Bovenop)
Palma: Wij dachten hij gaat er bovenop?
Huub: Ik heb mij zaterdag netjes gehouden .
Palma: Echte liefde maakt blind, dit was te verwachten hoor met jou.
Huub: Alles is aangebleven.
Palma: Jij komt uit de horeca, wat is dit voor fles?
Huub: Eigengemaakte appelsap van Mart Smeets.
Palma: Neem jij mij nou in de maling?
Huub: Nee.
Huub: Jeetje ik weet niet hoe ik dit moet recht breien met Lieke?
Palma: Anders niet hoor. Toedeloe, dicht bij de werkelijkheid blijven hoor.
Huub: In het echte leven zou ik daar geen aandacht aan besteden.
Palma: Zijn jullie getrouwd, verloofd?
Gaat over gevoel, vlinders, kom op, elkaar 2 keer gezien.
.
pi_47944642
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef proh het volgende:
Lieke is een beetje een zeurdoos
Beetje?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')