abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 21:30:55 #26
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47941592
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef hierissiedan het volgende:
Is er ooit wat naars gebeurt op het toilet?? Maak het anders daar vrolijk en gemakkelijk voor hem, speeltje erbij, de farorite knuffel die het voordoet en daarna meegaat met hem. Mijn advies, maak het leuk op het toilet!
D. Duckje erbij. Ohnee. .. is pas twee

@ TS: Misschien doet het poepen pijn? Keertje wondje gehad, door keuteltjes? Hij heeft er het geduld niet voor? Ik zou idd eens verder informeren, dit werkt tegen de sfeer in huis. En voordat hij straks ook nog plasangst ontwikkelt...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:54:44 #27
112879 MarkDeMagiėr
Magic is only a Mark away
pi_47961772
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

D. Duckje erbij. Ohnee. .. is pas twee

@ TS: Misschien doet het poepen pijn? Keertje wondje gehad, door keuteltjes? Hij heeft er het geduld niet voor? Ik zou idd eens verder informeren, dit werkt tegen de sfeer in huis. En voordat hij straks ook nog plasangst ontwikkelt...
Plassen is hij altijd heel erg trots op, staat ie echt met zo'n mannig bekkie te kijken. handje in de rug en piemeltje vooruit. als eene cht man dus.

Hij heefte cht nog nooit wondjes gehad daar. Gelukkig heeft ie gisteren weer gepoept, maar inderdaad, wegduwen en papa/mama weg roepen. zielig wel
Moppies rule the world...
  woensdag 4 april 2007 @ 09:35:28 #28
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47994549
Noa heeft er nu ook last van, duidelijk verstopping en 'billetjes pijn' ... wat zielig is dat zeg. Ze durft ook niet meer te poepen nu, 'hoeffe niet poepen' maar hopelijk gaat ze het toch wel doen, is niet de bedoeling dat het nog erger wordt! Ik heb er vaseline op gesmeerd, hopelijk helpt dat een beetje.
pi_48031247
Hoi, ik ben eerstejaars pabo studente, en ik leerde dit op school....misschien heb je hier wat aan??

http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_fase
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_48031776
dat zal zeker bijdragen saskiia.
  donderdag 5 april 2007 @ 09:10:13 #31
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48032041
Saskiia, het gaat hier om verstopping en pijn bij het poepen, en daardoor poep ophouden. Heeft mijns inziens helemaal niets met 'de anale fase' (die er vast wel is bij sommige kinderen) te maken.
pi_48032402
Okee! Nouja ik was het tegengekomen in mijn boeken en ik dacht , wie weet!
Ik heb overigens ook niet veel verstand van kleintjes en hun probleempjes hihi!
Succes ermee!!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  donderdag 5 april 2007 @ 11:35:27 #33
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48036164
Geeft helemaal niets hoor, wel lief dat je mee probeerde te denken ... Hopelijk is bij de kindjes waar jij straks les aan gaat geven de 'anale fase' ondertussen weer over...
  donderdag 5 april 2007 @ 17:04:14 #34
167723 sanni
Acima de seu
pi_48048546
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:15 schreef MarkDeMagiėr het volgende:
Hallo allemaal,

Mijn zoontje Milan van 2 wil niet poepen. Niet in zijn luier, niet op de pot, nergens. Ja, na 5 dagen ophouden is de enige plek waar hij, bij gods gratie, gaat, is in bad.

Nodeloos te vertellen dat hij er sjachrijnig van wordt en wij dus ook.

Kent iemand dit probleem en heeft iemand tips waardoor eea wellicht makkelijker gaat voor het kereltje?

Alvast bedankt!
Nee niet mee gemaakt maar zou het helpen door zelf een 'poep' gezicht te trekken zodat de behoefte bij hem wel komt? Of kijkt hij je alleen maar aan met een blik van: " wat doe jij nou? "
  donderdag 5 april 2007 @ 17:05:22 #35
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48048584
Proberen het poep er handmatig uit te halen?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_48081992
hahah ik geef nu les aan groep 7/8, dan zal die zeker wel over moeten zijn haha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')