Jonge, ik zeg er alleen maar mee dat de schuld niet bij de ouders gelegd wordtquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:24 schreef MysticScorpio het volgende:
ALS, als ik een miljoen had dan was ik miljonair, Als hadden komt is hebben te laat. Als .....
Trouwens dan was ze nu al letterlijk en figuurlijk al boven water komen drijven. ALS ze in het water gelopen zou zijn dan komt ze binnen 10 dagen boven... er zijn er inmiddels 14 verstreken....
Hoe lang lag Daen ook alweer in het waterquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:27 schreef milagro het volgende:
[..]
niet als je onder water vast bent komen te zitten... en als je door de stroming ben meegenomen, kan het ook nog lang duren voor je wat vindt.
En jij loopt te oordelen dat wij allemaal zo zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef sammy19 het volgende:
Jullie reageren zo dom alsof jullie weten waar jullie over praten
jullie oordelen te snel over dat meisje, gelijk over drugs en over andere dingen oordelen
misshien gaat het wel om een misdrijf en dat gun je niemand "zelfs een Gabber niet " hoe jullie het noemen en partyflock is geen stampertjesforum , het is een site wat over feesten gaan en nog veel andere dingen dus hou op met dat domme onvolwassen gedrag daar vinden we haar niet mee terug !
als jullie niks zinnigs kunnen zeggen reageer dan niet op deze topic want het is al moeilijk genoeg voor ouders fam en vrienden !
hou je meer bezig met iets nuttigs
neej dat hoor je mij niet zeggen voor de mensen die zich aangesproken voelen jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En jij loopt te oordelen dat wij allemaal zo zijn![]()
![]()
ja,. over het algemeen, maar dit was ms niet algemeen... je kan ook vast komen te zitten in puin wat er in het water ligt bijvoorbeeld, je kan te water geraakt zijn verder uit de buurt dan men nu nog zoekt, weetikwat... het is allemaal als als als, ook de eventuele gek die haar meegenomen heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:29 schreef MysticScorpio het volgende:
Maar over het algemeen ALS iemand gewoon te water loopt en zeker in de watertjes in Almere, kom je niet zo snel vast te zitten. Op het moment is er geen wier, staat er weinig stroming. De enige stromende waters zijn de lage en hoge vaart. Maar dat is ALS ........... Ze zijn al met een helicopter de vaart langs gegaan.
ik hoop ook met je mee, hoor, anders kwam ik niet steeds even kijken hier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:13 schreef MysticScorpio het volgende:
milagro, je hebt gelijk, maar ik heb liever geen van beide. Je kind verliezen is hoe dan ook, door ongeval, moord of ziekte een ellende.
Hoop doet leven en ik blijf hopen .......
dat is ook vrij normaal, lijkt me, om het je meer aan te trekken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef MysticScorpio het volgende:
milagro:
is ook wel zo, en misschien trek ik me er eerder wat van aan omdat het onderwerp te dichtbij is.
Sommige uitlatingen komen erg hard en hersenloos over en of het gemeend is of niet, als het dicht bij jezelf komt dan gaan ze ineens anders praten.
In mijn schoonfamilie heeft er ooit ook zo'n drama plaatsgevonden en misschien trek ik me de ongezouten kritiek en uitlatingen meer aan dan een ander.
dit duurt te lang allemaalquote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Daan79 het volgende:
Helaas is er nog geen enkele nieuwe info te melden.
Hoop doet leven, maar het duurt wel heel lang![]()
![]()
Zulke dingen durf ik nooit hardop te zeggen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn hoop is nu wel vervlogen.
Niks miis met een beetje realismequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Zulke dingen durf ik nooit hardop te zeggen...![]()
Het was vanavond nog bij Vermist; die zijn dus nog wel op zoek.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef poohy het volgende:
Is de politie nog steeds aan het zoeken?
Verdoriequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/104(...)meisje_gevonden.html
Nou ja, een eind aan de onzekerheid... Kan ook wat waard zijnquote:
Dat is waar, had het alleen fijner gevonden als het meisje nog leefde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, een eind aan de onzekerheid... Kan ook wat waard zijn
Ja tuurlijk, wie niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is waar, had het alleen fijner gevonden als het meisje nog leefde.
Geen idee, wat is het probleem eigenlijk?quote:
Niks, we hadden hooguit misschien een klein misverstandje. Verder zijn we het volkomen eens in dat dit een uitermate trieste ontwikkeling in een uitermate trieste zaak is. Ik kan er alleen ff geen toepasselijke smileys of PIs voor vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:32 schreef senesta het volgende:
Geen idee, wat is het probleem eigenlijk?
Dat ik verdorie zeg omdat het meisje niet meer leeft of het arme familie gedeelte?![]()
Volgens mij heb je helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, we hadden hooguit misschien een klein misverstandje. Verder zijn we het volkomen eens in dat dit een uitermate trieste ontwikkeling in een uitermate trieste zaak is. Ik kan er alleen ff geen toepasselijke smileys of PIs voor vinden.
Treurnis gewoon.
Niet om jouw reactie, maar om dit hele verhaal, ook al ken ik de betrokkenen niet, verder.
Weinig kans dat het een ongeluk is? Waaromquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij heb je helemaal gelijk.![]()
Ik neem ook aan dat er weinig kans is dat dit gewoon een ongeluk of iets dergelijks is?
OKquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:43 schreef senesta het volgende:
Volgens mij heb je helemaal gelijk.![]()
Ik neem ook aan dat er weinig kans is dat dit gewoon een ongeluk of iets dergelijks is?
Hmm een beetje een voorbarige conclusie van mijn kant geloof ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weinig kans dat het een ongeluk is? Waarom
Ahquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm een beetje een voorbarige conclusie van mijn kant geloof ik.![]()
Ik heb ergens gelezen dat ze met mannen in de auto was gestapt en lees nu dit.
Ik lees nu net het hele topic door en begrijp dat dat helemaal geen zeker verhaal was.
Inderdaad, we moeten maar gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
AhNou ik weet het niet. Een ongeluk zou ik nog niet zo raar vinden. Drank/pillen en een gebied met veel water
Dat zegt niemand en dat ontkent niemand.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Suko het volgende:
Kan het verrotten dat ze misschien een feestbeest was, het is gewoon verschrikkelijk. R.I.P.
dat zijn speculaties dat ze met mannen in de auto zou zijn gestapt. maar ja je kan het niet uitsluiten dat dit ook is gebeurt. hopelijk zullen we snel te weten komen wat er precies is gebeurd met Cassandra.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm een beetje een voorbarige conclusie van mijn kant geloof ik.![]()
Ik heb ergens gelezen dat ze met mannen in de auto was gestapt en lees nu dit.
Ik lees nu net het hele topic door en begrijp dat dat helemaal geen zeker verhaal was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |