nee het vormt een mooi laagje over je lul en als je hem eruit haald is het net een negerlul...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:18 schreef Ikook het volgende:
En wat doe je dan als je wel zin hebt in anale sex, maar eigenlijk ook nog niet naar het toilet hoeft?
Maar dat je wel het gevoel hebt dat het niet helemaal 'leeg' is?
Ik bedoel, schuift het dan terug je lijf in of zo?
1stequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef SlimShady het volgende:
welke betekenis voor 'kakken' bedoel je nou? op de pot zitten of neuken?
Door heeeel zachtjes met een vinger erin te gaan en kijken hoe ze reageert.....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:12 schreef Nerzhul het volgende:
en hoe ken je je vriendin hiervoor in de stemming krijgen als je het niet echt durft te vragen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef fraubitch het volgende:
wat ook wel makkelijk is, is als je eikel erin zit, haar zelf laten "duwen" totdat ie er helemaal inzit. Als ie voorbij de helft erinzit doet het geen pijn meer en kun je het van haar overnemen. Probeer dan wel dezelfde hoek aan te houden totdat ze het gewend is.
en bij elk stukje dat ie er verder ingaat effe wachten, idd effe laten wennen, en oefening baart kunstquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef fraubitch het volgende:
wat ook wel makkelijk is, is als je eikel erin zit, haar zelf laten "duwen" totdat ie er helemaal inzit. Als ie voorbij de helft erinzit doet het geen pijn meer en kun je het van haar overnemen. Probeer dan wel dezelfde hoek aan te houden totdat ze het gewend is.
Verstandig zonder condoomquote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik had een keer een "one night stand" met een meisje die echt super gek was op anaal.
Ze had hem in haar kontje voordat ik het in de gaten had! super geil.![]()
![]()
Ben die avond nog klaargekomen in haar kontje waarna het sperma er weer lekker uit liep net als in een p0rn film!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:49 schreef SushiSushi het volgende:
Ik had het er laatst nog over met een vriendin. Ik dacht, goed laat ik het ook maar eens proberen. MIJN GOD, wat doet dat PIJN! Toen hij m er een klein stukje in duwde, had ik echt het gevoel dat ik moest schijten. Toen hij verder duwde voelde ik echt een VERSCHRIKKELIJKE pijn. oooooooh shit niet normaal! En we hadden nog wel een hele lading glijmiddel gebruikt.
Nee, anaal is niks voor mij.
Ja die vinger-techniek heb ik onderhand al geprobeerd maar het werkt niet. Ik was van plan om de volgende keer tegen hem te zeggen dat ie gewoon moet rammen maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
![]()
Direct zo proberen? Nooit doen!!!
Eerst met een vinger proberen en zorgen dat je superontspannen bent. Als dat lukt en het geeft een fijn gevoel, dan kan je langzaam uitbouwen
Jij hebt aangespannen en dan doet het inderdaad pijn...ook bij mensen die wel anaal gewend zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |