abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51563323
Twee vragen:
- Hoe lang van te voren moet als vrouw zijnde nog naar de wc geweest zijn?
- De keren dat wij het anaal doen, doen we het met condoom. Het lijkt mij ook een stuk hygienischer. Maar heeft de man een grote kans op ziektes (blaasontsteking etc, ik doel niet specifiek op soa's dus!) als wij het zonder condoom zouden doen?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:50:51 #102
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_51563571
Een man heeft niet snel een blaasontsteking door de sex.
En volgens mij is het wanneer je een uur of 2 na de WC te zijn geweest wel een goed tijdstip.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_51563737
Zodra je naar het toilet bent geweest, is je endeldarm leeg. Een half uur erna is dus ook geen probleem.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_51572426
En wat doe je dan als je wel zin hebt in anale sex, maar eigenlijk ook nog niet naar het toilet hoeft?
Maar dat je wel het gevoel hebt dat het niet helemaal 'leeg' is?
Ik bedoel, schuift het dan terug je lijf in of zo?
pi_51621810
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:18 schreef Ikook het volgende:
En wat doe je dan als je wel zin hebt in anale sex, maar eigenlijk ook nog niet naar het toilet hoeft?
Maar dat je wel het gevoel hebt dat het niet helemaal 'leeg' is?
Ik bedoel, schuift het dan terug je lijf in of zo?
nee het vormt een mooi laagje over je lul en als je hem eruit haald is het net een negerlul...

Zoizo altijd best eerst gaan kakken als je denkt dat je moet voor anale sex.... (of je moet een Douche gebruiken en alles proper maken)

pi_51628001
welke betekenis voor 'kakken' bedoel je nou? op de pot zitten of neuken?
pi_51628303
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef SlimShady het volgende:
welke betekenis voor 'kakken' bedoel je nou? op de pot zitten of neuken?
1ste

ben vlaming
pi_51745288
en hoe ken je je vriendin hiervoor in de stemming krijgen als je het niet echt durft te vragen?
i am more freaky thhan most of you normal peoples
  maandag 23 juli 2007 @ 21:42:17 #109
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_51763066
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:12 schreef Nerzhul het volgende:
en hoe ken je je vriendin hiervoor in de stemming krijgen als je het niet echt durft te vragen?
Door heeeel zachtjes met een vinger erin te gaan en kijken hoe ze reageert.....

Kreuntje = Doorgaan
Knal voor je harses = Ho maar
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_51774396
hahaha dank je wel voor de tip zal wel eens keertje proberen
i am more freaky thhan most of you normal peoples
pi_52150373
Hoi

Het doet geen pijn als je genoeg glijmiddel gebruik. Je hebt speciale glijmiddel ervoor tegenwoordig.

Anos glijmiddel

Verder is het verstandig om je anus goed te reinigen ivm de Hygiëne, raak daarna de vagina niet meer aan aan met dezelfde vingers, want dan heb je kans op een vaginale infectie.

Doe rustig aan en raak aan het gevoel gewend. Het kan even duren voor je het lekker begint te vinden.

Groetjes V

[ Bericht 1% gewijzigd door Petre op 21-08-2007 22:07:57 (geen referrer) ]
pi_52306011
Wat is er mis met gewone sex
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:58:18 #113
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_52314197
Anaal vind jij geen normale sex?
If it ain't Dutch... It ain't much!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:09:39 #114
187600 JunkStyle_MusicAddict
We zinge met ze alle: Lalalala
pi_52352491
Anale sex is lekker, mits het geen pijn doet Je kan trouwens ook vaginaal vocht als glijmiddel gebruiken. Zoiezo niet meteen der in raggen, want dat doet pijn. en dan heeft ze helemaal geen zin meer Zelfs met Glijmiddel is dat nog pijnlijk. Verder overleggen dat ze een seintje geeft als het haar te veel word of als ze pijn krijgt.
Veel Plezier Vertel je ook even hoe het was??
Ik zeg maarzo, geef jezelf een compliment,
een ander krijgt het
z'n strot niet uit
  FOK!fotograaf vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:42:50 #115
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_52842142
wat ook wel makkelijk is, is als je eikel erin zit, haar zelf laten "duwen" totdat ie er helemaal inzit. Als ie voorbij de helft erinzit doet het geen pijn meer en kun je het van haar overnemen. Probeer dan wel dezelfde hoek aan te houden totdat ze het gewend is.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_52843113
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef fraubitch het volgende:
wat ook wel makkelijk is, is als je eikel erin zit, haar zelf laten "duwen" totdat ie er helemaal inzit. Als ie voorbij de helft erinzit doet het geen pijn meer en kun je het van haar overnemen. Probeer dan wel dezelfde hoek aan te houden totdat ze het gewend is.
pi_52916699
Ik had een keer een "one night stand" met een meisje die echt super gek was op anaal.
Ze had hem in haar kontje voordat ik het in de gaten had! super geil.

Ben die avond nog klaargekomen in haar kontje waarna het sperma er weer lekker uit liep net als in een p0rn film!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  maandag 3 september 2007 @ 15:21:02 #118
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_52917946
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef fraubitch het volgende:
en bij elk stukje dat ie er verder ingaat effe wachten, idd effe laten wennen, en oefening baart kunst Het gaat steeds makkelijker
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_52999798
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik had een keer een "one night stand" met een meisje die echt super gek was op anaal.
Ze had hem in haar kontje voordat ik het in de gaten had! super geil.

Ben die avond nog klaargekomen in haar kontje waarna het sperma er weer lekker uit liep net als in een p0rn film!
Verstandig zonder condoom
pi_53003778
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:25 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Verstandig zonder condoom
Boeiend, ouwe!
pi_53297446
Ik had het er laatst nog over met een vriendin. Ik dacht, goed laat ik het ook maar eens proberen. MIJN GOD, wat doet dat PIJN! Toen hij m er een klein stukje in duwde, had ik echt het gevoel dat ik moest schijten. Toen hij verder duwde voelde ik echt een VERSCHRIKKELIJKE pijn. oooooooh shit niet normaal! En we hadden nog wel een hele lading glijmiddel gebruikt.

Nee, anaal is niks voor mij.
Koel
Koel
Kast
pi_53297748
Ik denk dat je dat na 1x niet kunt beoordelen.

De eerste keer is altijd even wennen en zal het minder goed voelen maar met een beetje ontspanning en zorg zal het in de loop van de tijd een stuk beter gaan.

Maar goed, ik ben een jongen dus bij mij komt er ook niets in
pi_53302352
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:49 schreef SushiSushi het volgende:
Ik had het er laatst nog over met een vriendin. Ik dacht, goed laat ik het ook maar eens proberen. MIJN GOD, wat doet dat PIJN! Toen hij m er een klein stukje in duwde, had ik echt het gevoel dat ik moest schijten. Toen hij verder duwde voelde ik echt een VERSCHRIKKELIJKE pijn. oooooooh shit niet normaal! En we hadden nog wel een hele lading glijmiddel gebruikt.

Nee, anaal is niks voor mij.

Direct zo proberen? Nooit doen!!!

Eerst met een vinger proberen en zorgen dat je superontspannen bent. Als dat lukt en het geeft een fijn gevoel, dan kan je langzaam uitbouwen
Jij hebt aangespannen en dan doet het inderdaad pijn...ook bij mensen die wel anaal gewend zijn.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  woensdag 19 september 2007 @ 16:41:04 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53303690
HAhahaha
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53305739
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Direct zo proberen? Nooit doen!!!

Eerst met een vinger proberen en zorgen dat je superontspannen bent. Als dat lukt en het geeft een fijn gevoel, dan kan je langzaam uitbouwen
Jij hebt aangespannen en dan doet het inderdaad pijn...ook bij mensen die wel anaal gewend zijn.
Ja die vinger-techniek heb ik onderhand al geprobeerd maar het werkt niet. Ik was van plan om de volgende keer tegen hem te zeggen dat ie gewoon moet rammen maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet.
Koel
Koel
Kast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')