Nee, Lieke is beter af zonder Huub. Huub is prachtig in de kooi, maar hij moet nooit of te nimmer een vriendin nemen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ach Scan jij bent nu eenmaal een beetje een oude romanticus. Syl is niet het type romanticus die kan dat deel gewoon uitzetten en heel koel naar dit soort dingen kijken. Het is haar manier van doen. Huub is in deze situatie beter af zonder een Lieke.
ik vind dat niveau van het groepje dat nu bij elkaar zit anders ook heel bedenkelijk....quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef 026 het volgende:
Lieke glijd nu echt af naar niveau groep 8.
Huub is mn vriendje niet meer, ze steekt nog net dr tong niet uit...
quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef 026 het volgende:
Lieke glijd nu echt af naar niveau groep 8.
Huub is mn vriendje niet meer, ze steekt nog net dr tong niet uit...
Het is te walgelijk voor woorden hoe ze nu over haar praten ja. Triest groepje bij elkaarquote:Op maandag 2 april 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind dat niveau van het groepje dat nu bij elkaar zit anders ook heel bedenkelijk....
gek he, maar van syl stoort het me echt het meest, omdat ik haar echt hoger had ingeschat.quote:Op maandag 2 april 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is te walgelijk voor woorden hoe ze nu over haar praten ja. Triest groepje bij elkaar
Nooit en te nimmer is te lang. Hij is 25 en de ware nog nooit tegen gekomen. Hij weet gewoon niet wat echte liefd is. hij verward het nog veel te veel met lust. Geeft niet komt vanzelf wel met de tijd en anders zal hij zijn verdere leven wel vrijgezel blijven.quote:Op maandag 2 april 2007 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lieke is beter af zonder Huub. Huub is prachtig in de kooi, maar hij moet nooit of te nimmer een vriendin nemen.
Ik ben blij dat ik mijn 'gevoel' ook heb geloofd ipv het woord van mijn man.quote:Op maandag 2 april 2007 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia gelooft haar 'gevoel' eerder dan het woord van Lieke.
Het is maar hoe je het bekijkt, niet meer impliceert voor mij dat dat eerder wel zo was, terwijl ik met de beste wil van de wereld nooit een volwassen monogame relatie tussen die twee heb kunnen ontdekken...quote:
Of het zijn mensen die iets verder kijken dan alleen een mooi koppie...quote:Op maandag 2 april 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is te walgelijk voor woorden hoe ze nu over haar praten ja. Triest groepje bij elkaar
Dat lijkt me niet meer dan normaal. Als je niet meer op je eigen gevoel af kan gaan dan wordt het leven knap lastig.quote:Op maandag 2 april 2007 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia gelooft haar 'gevoel' eerder dan het woord van Lieke.
Juist je slaat de spijker op haar al dan niet mooie koppie.quote:Op maandag 2 april 2007 10:41 schreef Yollie het volgende:
[..]
Of het zijn mensen die iets verder kijken dan alleen een mooi koppie...
huub krijgt op zijn donder, dus moet breed uit gemeten wordenquote:Op maandag 2 april 2007 10:40 schreef rooie3 het volgende:
Zo zeg 4 streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |