Ik heb amanda iig nergens mee besmet gisterquote:Op maandag 2 april 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee maar, Brian pakt een condoom. Waarom dat nou ?
[afbeelding]
Nee, ze heeft jou wel genaaid !!!quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb amanda iig nergens mee besmet gister
De KUT en de LUL zijn voor elkaar voorbestemd, maar wanneer het ongedierte betreft moet dat bestreden worden.quote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ze konijnen nu al zonder voorspel ????
Ik vond je gisteren haast net zo irritant als Brian. Vandaag val je wel weer mee.quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja.....Snollie gleed al van haar stoel...quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
OH het voorspel was het slappe gelul in de gameroom.
quote:Op maandag 2 april 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond je gisteren haast net zo irritant als Brian. Vandaag val je wel weer mee.![]()
Niet dat je weet!quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien, alleen het laatste half uur en vond je echt een mega eikel.quote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]in het begin was ik wel oke voorzover ik heb gelezen, laatste half uur alleen nogal vervelend, wat ik ook toegeef
A fuck, je had het begin moeten zien! Niet terug gelezen in de COS's ?quote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien, alleen het laatste half uur en vond je echt een mega eikel.![]()
ja lijkt me ook wel prettig, maaar volgens mij krijgt hij het condoom er niet om.quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef Prosac het volgende:
kunnen ze bij de redactie niet ff iets zeggen van dat gefluister de hele tijd tussen Amanda en Brian
Volgens mij ging het weer over snode plannetjes..quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel prettig, maaar volgens mij krijgt hij het condoom er niet om.
Jawel toen was je nog wel beschaafd enzo. Maar ik oordeel meestal op wat ik zelf zie en dat was echt erggggggggggg.quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
A fuck, je had het begin moeten zien! Niet terug gelezen in de COS's ?
Lastig schijnbaar. En wat lullen ze er veel bij trouwens.quote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef demins het volgende:
Een potje konijnen, hoe lastig kan het zijn...![]()
Brian is nog niet zo ervarenquote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef demins het volgende:
Een potje konijnen, hoe lastig kan het zijn...![]()
Ik kon je in het begin nauwelijks bijhouden, maar heb toch veel caps weten te plaatsen van je.quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
A fuck, je had het begin moeten zien! Niet terug gelezen in de COS's ?
Wat moet er een walm hangen onder dat dekbed!quote:Op maandag 2 april 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Jawel toen was je nog wel beschaafd enzo. Maar ik oordeel meestal op wat ik zelf zie en dat was echt erggggggggggg.
Bedankt!quote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kon je in het begin nauwelijks bijhouden, maar heb toch veel caps weten te plaatsen van je.
Daarom staat het dekbed ook zo bol, warme ruftende lucht stijgt op.quote:Op maandag 2 april 2007 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Wat moet er een walm hangen onder dat dekbed!![]()
pm
Zorg dat je ze op tijd download op je pc voordat ze weer weg zijn uit photobucketquote:Op maandag 2 april 2007 00:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedankt!zijn erg leuke foto's!
Eentje zal de instructies wel voorlezen, denk ik!quote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Lastig schijnbaar. En wat lullen ze er veel bij trouwens.
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 2 april 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zorg dat je ze op tijd download op je pc voordat ze weer weg zijn uit photobucket
Omdat Lieke niet meer komt? Dat hoop ik echt.quote:Op maandag 2 april 2007 00:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik denk dat Huub morgenochtend erg zal balen.
Ik dacht even dat die uitsmijter van gisteren nog rondliep maar het is Jaapquote:Op maandag 2 april 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
Jaap inspecteert het terrein?
Niks van aantrekken hoor Jeroen, ik vond je geweldig van het begin tot het eind!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]in het begin was ik wel oke voorzover ik heb gelezen, laatste half uur alleen nogal vervelend, wat ik ook toegeef
Ik hoop het idd ook ja, t zal m leren! Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan die dit gedrag accepteren. Hij wist het vantevoren dat ze dit niet leuk zou vinden. Amanda pakken om het spel a la maar die grietjes van gisteravond hebben niets met het spel te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat Lieke niet meer komt? Dat hoop ik echt.
Jij zou wél in volledige stilte 180 Japio-kilogrammen over je heen kunnen laten komen?quote:Op maandag 2 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Wat een lawaaiig gras hebben ze daar overigens.
En het dan bij Brain in zijn bed legt.quote:Op maandag 2 april 2007 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als dat paard nu Japio zijn hoofd erafbijt .....![]()
Ja idd, zoiets had ik ook nog gezien, maar wist niet zeker of dat vanwege mij was? als dat zo is kan mijn dag echt niet meer stuk.... kan die al niet voorral nadat ik de COSsen heb gelezenquote:Op maandag 2 april 2007 01:03 schreef kissy het volgende:
[..]
Niks van aantrekken hoor Jeroen, ik vond je geweldig van het begin tot het eind!!!!!!
volgens mij zat brian in de kapsalon te janken omdat je hem weer over de zeik had.![]()
![]()
gras kraakt niet, tenzij het bevroren isquote:Op maandag 2 april 2007 01:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jij zou wél in volledige stilte 180 Japio-kilogrammen over je heen kunnen laten komen?
Doet me aan een film denken maar dan andersquote:Op maandag 2 april 2007 01:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En het dan bij Brain in zijn bed legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |