Tis dat je hetzelf zegtquote:Op maandag 16 april 2007 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig dat we juristen hebben om de schade op te ruimen.
Ach de meeste lezen alleen de titel en posten een replyquote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef intoxicated het volgende:
Ach, opzich heeft men natuurlijk wel een punt. Zonder verder specifiek voorbeelden te geven hoor ik hier en daar ook wel eens dingen waarvan ik denk: Zat je te slapen ofzo?![]()
Maar goed, daarom is 90% van de reacties op de FP nog wel lame idd![]()
* Repeat blij is dat ie nog op een fatsoenlijke universiteit zit zonder al dat "moderne" reflectie gezeik.quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Nuna het volgende:
Bah, wat zijn die verslagen toch altijd vreselijk saai. Moet straks ook nog weer gaan reflecteren
quote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef intoxicated het volgende:
Ach, opzich heeft men natuurlijk wel een punt. Zonder verder specifiek voorbeelden te geven hoor ik hier en daar ook wel eens dingen waarvan ik denk: Zat je te slapen ofzo?![]()
waarom denk je dat de ziekenfondspremie omhoog gaat?quote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef Repeat het volgende:
Wou net zeggen, heb je een goeie verzekering?
Enne mocht er iets gebeuren, niets zeggen hequote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef ralfie het volgende:
[..]
waarom denk je dat de ziekenfondspremie omhoog gaat?![]()
Prima toch, heeft zo'n uitzending nota bene nog meer nut dan de no claimquote:Op zondag 22 april 2007 21:26 schreef Kang-He het volgende:
Nou, mensen denken wel twee kaar na voordat ze naar het ziekenhuis gaan na het zien van Zembla...
Gelukkig maar, dat scheelt weer in de premies.quote:Op zondag 22 april 2007 21:26 schreef Kang-He het volgende:
Nou, mensen denken wel twee kaar na voordat ze naar het ziekenhuis gaan na het zien van Zembla...
En jullie klantenquote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat scheelt weer in de premies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |