quote:Op maandag 14 mei 2007 01:25 schreef Bhai het volgende:
2e jaars GNK studenten die een colon ascendens 'rectum' noemen, niet weten dat je milt links ligt etc etc![]()
Hahaquote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef fee-tje het volgende:
3e jaars die tijdens een werkgroep anemie, 3 maand na het blok Gyn, uitroepen dat 4 dagen ongesteldheid echt on-ge-zond !!!!!!111 lang is
heb je nu ook reg&in 2?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef fee-tje het volgende:
3e jaars die tijdens een werkgroep anemie, 3 maand na het blok Gyn, uitroepen dat 4 dagen ongesteldheid echt on-ge-zond !!!!!!111 lang is
Ik ben ook donorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:35 schreef pmdomela het volgende:
Even een vraagje (persoonlijke interesse);
Hoe staan jullie (als geneeskunde studenten, toekomstig medici) tegenover orgaan donatie? (m.b.t jezelf)
En nu ben ik als leek (en donor voor alle organen en weefsels) wel heel benieuwd hoe dat explanteren dan in zijn werk gaat.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:16 schreef intoxicated het volgende:
'k Ben (sinds kort maar) bloeddonor, en potentieel donor (taal-mierenneukerij) voor alles behalve botweefsel, kraakbeen, pezen, huid en cornea. Dat uitzonderingen omdat ik me op de hoogte heb gesteld van de manier waarop dat geëxplanteerd wordt, en dat idee staat me niet aan.
En ik ben voorstander van een opt-out systeem (iedereen donor behalve wie dat niet wil zijn).
En ik haat orthopedie![]()
Ja inderdaad dat klinkt wel interessantquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:03 schreef Repeat het volgende:
Wel oke, geloof ik. Heb hem nog niet nagekeken, maar iets van 50 vragen ingevuld. Of ze ook goed zijn is een tweedequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef fee-tje het volgende:
En? Hoe ging de VT?
Bij ons is het geloof ik verplichtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef intoxicated het volgende:
VGT? Niet gedaan, ik was lui![]()
Toch leuk, wakker worden en een paar sms'jes lezen van 'waarom ben je er niet?'![]()
Dezelfde als bij onze uni's? Of een eigen ontwerp?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:35 schreef Kang-He het volgende:
Dat ding wordt komend jaar bij ons voor het eerst ingesteld.
Oppervlakkige palpatie van de nierenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef DDM het volgende:
[..]
HahaDan zou echt elke vrouw in de vruchtbare periode ongezond zijn. Wat een kosten zal dat brengen zeg. Ik ga ook nog even spitten in mijn geheugen of ik nog meer uitspraken kan herinneren.
Iedereen: deel hier je quasi slimme opmerkingen van je mede-studenten. Van jezelf mag ook natuurlijk
Haha ja die heb ik al tientallen keren voorbij horen komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Nuna het volgende:
Laatst hoorde ik iemand ductus ''choledóchus'' zeggen ipv cholédochus
zoals je het schrijft? En heb nog nooit iemand dat horen zeggen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:41 schreef gohan16 het volgende:
ik weet nog steeds niet hoe je humerus moet uitspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |