Mag ik hier stilletjes hopen dat ze Amanda ook meenemen?quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Spulletjes verzamelen en oprotten para's.
Brian maakt gewoon graag drama, daarom denkt hij ook dat hij kan acteren.quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Broer hugged Huub gewoon, wat maakte Brian dan voor een drama van te voren...... Kenneth kan niet komen ivm met Huub...
En ook siechiejatersquote:
Nah, heb alleen een hekel aan Jaap, NatasJa en Brainless (elk met een verschillende reden overigens)...quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat extra's in de vuilisbak doen, darling!![]()
eindelijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:04 schreef fredfik het volgende:
brain komt klaar
Bijna net zo erg als "mama tasja"quote:
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Broer hugged Huub gewoon, wat maakte Brian dan voor een drama van te voren...... Kenneth kan niet komen ivm met Huub...
Zekers !!!! Echt hele mooie woorden heeft hij gesproken. Iets met laatste keer en afmaken enzoquote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..
Wat is dat toch met dat eeuwige gezeik over respect?! Je gaat normaal met je medemens om lijkt me en respect heb je voor iemand die iets bijzonders gedaan heeft om respect te verdienen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |