abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54696664
Jawel, goede speler maar ik heb liever een speler die graag voor Nederland uitkomt. Niet omdat zijn broertje er rijker van denkt te worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54696713
Boulahrouz kwam ook niet "graag" voor Nederland uit hoor. Bakkal wel; dat is voorlopig de enige die onvoorwaardelijk voor NL heeft gekozen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54696784
Boula is nooit met Marokko in verband gebracht

Bij Ibi en Isi gaat het alleen maar over Marokko, veel succes bij de Berbers zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54696820
Afellay heeft toch al een cap voor Oranje? Das toch helemaal geen issue meer?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 18 november 2007 @ 16:58:35 #80
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_54696859
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
Afellay heeft toch al een cap voor Oranje? Das toch helemaal geen issue meer?
Hij stond tegen Slovenië uit in de basis.
pi_54696916
Klopt, maar het zal me echt aan mijn reet roesten als Isi voor Marokko kiest, als hij het maar na feb 2008 doet
pi_54700185
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, maar het zal me echt aan mijn reet roesten als Isi voor Marokko kiest, als hij het maar na feb 2008 doet
Lijkt me sterk dat hij er nog bij komt voor de CAF, zelfs al zegt hij morgen dat hij alleen voor Marokko wil uitkomen. Dat zou namelijk meteen zijn eerste selectie zijn.
pi_54700839
Mooi zo, dan is er geen reden meer om voor Nederland te kiezen, al komt hij nu toch niet in aanmerking voor Oranje
pi_54700945
Wedstrijd Marokko - France

http://nl.youtube.com/watch?v=FDM6dF4SPcY
2-2 en de Marokkaanse publiek

http://nl.youtube.com/watch?v=RhtbD9aoi_c
Marokkaanse volkslied

http://nl.youtube.com/watch?v=pVHZamcxpwU
80.000 Marokkanen in een stadion

http://nl.youtube.com/watch?v=ak-bHJfNbmg
Sfeer in Stade du France
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 18 november 2007 @ 19:52:07 #85
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_54701150
oud maar toch hadji
pi_55374689
voorlopige selectie voor de Africa Cup zojuist bekend gemaakt:
quote:
Gardiens: Abdelilah Bagui (Mas/MAR), Nadir Lamyaghri (Wac/MAR), Khalid Fouhami (RCA/MAR), Adil Razzaki (Kac/MAR).

Défenseurs: Michael Bassir (Nancy/FRA), Abdessamad Chahiri (Dhj/MAR), Abdeslem Ouaddou (Valenciennes/FRA), Amin el Erbate (Dafra/EUA), Jamal Alioui (Sion/SUI), Adil Rami (Lille/FRA), Talal El Karkouri (Al Qatari/QAT), Hicham El Amrani (Rca/MAR), Badr El Kadouri (Dynamo Kiev/UKR), Hicham Mahdoufi (Metallist/UKR), Ahmed Elouali Alami (Kac/MAR).

Milieux de terrain: Youssef Safri (Southampton/ENG), Houcine Kharja (Piacenza/ITA), Abdelkrim Kissi (Enosis Paralimini/CHY), Abderrahmane Kabous (Csk Sofia/BUL), Othman El Assas (Gharra/QAT), Nouredin Boukhari (Sparta Rotterdam/NED)

Attaquants: Youssef Hadji (Nancy/FRA), Youssef Moukhtari (MSV Duisburg/GER), Hicham Aboucherouane (Espérance Tunis/TUN), Marouane Chamakh (Bordeaux/FRA), Soufiane Alloudi (El Ain/EAU), Tarik Sektioui (FC Porto/POR), Bouchaib El Moubarki (Grenoble/FRA), Moncef Zerka (Nancy/FRA), Abderrazak El Mnassfi (Mat/MAR).
Kissi El Boubarki van Grenoble !! Mokthari zit op de bank bij de Duitse nummer laatst
El Mnassi is goed, die is ws ook zo weg Marokko. Ik ken niet alles spelers uit de Marokkaanse competitie maar verder is dat wat in het Midden-Oosten en Oost-Europa zit gewoon prima materiaal. Wel had ik graag Rami (Lille), Benjelloun & Zemmama (Hibs) en El Ahmadi (Twente) gezien

Boussoufa komt er nog bij als hij fit is.
pi_55376661
Je kan in elk geval iedere Marokkaan met een dubbel paspoort van je lijstje afstrepen als Platini zijn zin krijgt
pi_55376809
Boukhari wel maar El Ahmadi niet? Mensen hebben poep in hun oog.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 19 december 2007 @ 09:24:54 #90
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_55380418
Amrabat hoort ook in dit topic, bij deze
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_55392117
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:59 schreef Pritt het volgende:
Boukhari wel maar El Ahmadi niet? Mensen hebben poep in hun oog.
Hehe, die had ik ff gemist Nederland volgen ze gewoon niet. En Rami zit er ook gewoon bij zie ik.
pi_56232749
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 12:44 schreef AminBen het volgende:
Alloudi - In 24 minuten 3x zoveel laten zien als Chamakh de 66 daarvoor. Was een sensatie bij Raja Casablanca en is toen, zoals vele andere toppers in de Marokkaanse competitie, naar het Midden-Oosten gelokt (3 maanden voor een paar ton gehuurd). Versterking voor iedere subtopper in Europa, Galatasaray en PSG hebben interesse.
Hij liet het gisteren zien, jammer dat hij een Namibier het nodig vond hem uit de wedstrijd te schoppen waardoor hij zeker de resterende 2 groepswedstrijden mist.
pi_56232950
Alloudi was goed ja, maar de echte leeuwen waren Hadji en Sektioui!
pi_56233160
Hadji vond ik niet zo goed, Sektioui wel.
Wel grappig, bij de Franse Eurosport geeft Mustafa Hadji co-commentaar, praat ie zo over zijn broertje: 'Youssouf Hadji aan de bal..'
pi_56234184
Hadji deed mij denken aan Adebayor zoals hij voor de bal komt, en dan een passje geeft of schot lost dat vooral vond ik mooi om te zien overigens genieten voor Mustafa om Youssouf bij Marokko zo los te zien gaan!

En Sektioui is echt een toppertje, de manier hoe hij speelt met die heerlijke nonchalance die hij bij Porto gekregen heeft in combinatie met zijn techniek maakt dat het heel erg aantrekkelijk is om marokko te zien.

Verder vond ik Chamakh zwaar tegenvallen...
pi_56236604
Marokkaans jeugdinternational Brahim Zaari heeft afgelopen zondag enkele minuten moeten invullen en daarmee dus zijn debuut gemaakt in FC Den Bosch 1. Morgen zal hij in de basis starten.
pi_56546656
en voilà, de Africa Cup werd één groot drama. Nooit de ploeg gezien die technisch en tactisch de betere was van Frankrijk in november en met gemak won van Senegal. Totaal geen samenhang en wil om te winnen. Sektioui en keeper Fouhami gingen met elkaar op de vuist en daarom startte Sektioui niet tegen Ghana schijnt. El Karkouri zei dat de trainingen van Michel technisch en tactisch weinig voorstellen. Ouaddou komt nog met de mooiste verklaring: “I have been told that some players that didn’t play smiled when we conceded goals.'' Zo goed was de sfeer dus.
Kabous en Kharja hebben wel nog transfers verdiend naar respectivelijk de Primera Division (Real Murcia) en de Serie A(Siena).
Er zit ook gewoon iets structureel fout bij het Marokkaanse voetbal, er zou een grote schoonmaak moeten komen van bovenaf. Het zit vol met vriendjespolitiek, er wordt ook niet geselecteerd naar voetbalkwaliteiten(het verhaal gaat dat Lembarki van Grenoble zou zijn geselecteerd omdat hij zoon is van een generaal..). De pers heeft nu het ontslag van bondsvoorzitter Hosni Benslimane geeist.
pi_59988781
Hoe doen de Nederlandse Marocs het?
pi_60136963
Bouhkari naar SA
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:14:34 #100
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_60144295
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 08:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Nederlandse Marocs het?
Niet slecht hoor.
Vooral Mohammed El Bommeli doet het erg goed in Duitsland.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop