Hij stond tegen Slovenië uit in de basis.quote:Op zondag 18 november 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
Afellay heeft toch al een cap voor Oranje? Das toch helemaal geen issue meer?
Lijkt me sterk dat hij er nog bij komt voor de CAF, zelfs al zegt hij morgen dat hij alleen voor Marokko wil uitkomen. Dat zou namelijk meteen zijn eerste selectie zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, maar het zal me echt aan mijn reet roesten als Isi voor Marokko kiest, als hij het maar na feb 2008 doet
Kissiquote:Gardiens: Abdelilah Bagui (Mas/MAR), Nadir Lamyaghri (Wac/MAR), Khalid Fouhami (RCA/MAR), Adil Razzaki (Kac/MAR).
Défenseurs: Michael Bassir (Nancy/FRA), Abdessamad Chahiri (Dhj/MAR), Abdeslem Ouaddou (Valenciennes/FRA), Amin el Erbate (Dafra/EUA), Jamal Alioui (Sion/SUI), Adil Rami (Lille/FRA), Talal El Karkouri (Al Qatari/QAT), Hicham El Amrani (Rca/MAR), Badr El Kadouri (Dynamo Kiev/UKR), Hicham Mahdoufi (Metallist/UKR), Ahmed Elouali Alami (Kac/MAR).
Milieux de terrain: Youssef Safri (Southampton/ENG), Houcine Kharja (Piacenza/ITA), Abdelkrim Kissi (Enosis Paralimini/CHY), Abderrahmane Kabous (Csk Sofia/BUL), Othman El Assas (Gharra/QAT), Nouredin Boukhari (Sparta Rotterdam/NED)
Attaquants: Youssef Hadji (Nancy/FRA), Youssef Moukhtari (MSV Duisburg/GER), Hicham Aboucherouane (Espérance Tunis/TUN), Marouane Chamakh (Bordeaux/FRA), Soufiane Alloudi (El Ain/EAU), Tarik Sektioui (FC Porto/POR), Bouchaib El Moubarki (Grenoble/FRA), Moncef Zerka (Nancy/FRA), Abderrazak El Mnassfi (Mat/MAR).
Hehe, die had ik ff gemistquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:59 schreef Pritt het volgende:
Boukhari wel maar El Ahmadi niet? Mensen hebben poep in hun oog.
Hij liet het gisteren zien, jammer dat hij een Namibier het nodig vond hem uit de wedstrijd te schoppen waardoor hij zeker de resterende 2 groepswedstrijden mist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:44 schreef AminBen het volgende:
Alloudi - In 24 minuten 3x zoveel laten zien als Chamakh de 66 daarvoor. Was een sensatie bij Raja Casablanca en is toen, zoals vele andere toppers in de Marokkaanse competitie, naar het Midden-Oosten gelokt (3 maanden voor een paar ton gehuurd). Versterking voor iedere subtopper in Europa, Galatasaray en PSG hebben interesse.
Niet slecht hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Nederlandse Marocs het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop