abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192590
Is het misschien een idee om martin weer in het huis te plaatsen?
Kunnen wij daar niet een handtekeningen actie voor houden?
Of iets anders?
Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_192591
Zou wel heel erg leuk zijn. Relaties en confrontaties! Strak plan!

"So now we know, and knowing is half the battle!"
pi_192592
Geinig idee, zal de hele groep in tweeen splitsen, '(ex-)maatjes' van Martin vs wegstemmers Martin
I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_192593
Jazeker,

we kunnen toch ook een soort van 'balonnenactie' houden... en naast de schutting van de BB-tuin die balonnen, met ong. 100 tegelijk, en te weinig lucht erin, zodat ze in de tuin zakken....

zien we meteen de reaktie.. live !!!

op het kaartje:

loop naar de dagboekkamer, en vraag martin terug, en geef de groetjes aan alle FOK leden !!!

May the force be with you

pi_192594
Tuurlijk ben je meteen van dat gezeik in het BB-huis af dat Tara wel had weggemogen en dat Martin had moeten blijven. Dat ik mijn maatje zo mis. En dat hij enorm gezellig was.
Als Martin terug komt, wil elke bewoner hem na 1 dag gewoon weer weghebben. Ze hebben gewoon niks te doen (behalve de Ronde van Nederland) en dan is het vertrek van Martin een leuk punt om het over te hebben. En het maakt ze allemaal zooooo sympathiek dat ze Martin weer terug willen.
Rot toch op ! Elke concurrent minder is weer meer kans op die FL 250.000,--.
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

dinsdag 28 september 1999 @ 15:33:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_192595
nog beter.... stuur martins vriendin het huis in... ken ze Bart versieren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 28 september 1999 @ 15:35:00 #7
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192596
Valt natuurlijk goed te combineren met de BB-meeting. Balonnen, tennisballen, noem maar op. Die boodschap moeten we wel duidelijk kunnen maken.
Maaruh, willen zij Martin wel terug???
(Laten we ook vast de eerste blikken ravioli over die schutting mikken....)
  dinsdag 28 september 1999 @ 15:40:00 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_192597
baLLonnen, jongens en meiden, baLLonnen
Ja inderdaad, V. ja.
pi_192598
ik vind die martin schattig, maar zijn vriendin zegt tenminste waar het op staat!
stop haar erin, dan hebben we gelijk een vervanger voor tara, bovendien wordt het nog multiculti dan.
doei!!
pi_192599
Om het in de balonnensfeer te houden kunnen we ook naast het hek gaan 'moonen' met ieder martins naam op ons **** getattooeerd. Dat zou ze denk ik wel verassen.

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_192600
Naast de balonnen actie een TeeVee actie, want zeg nou zelf....Het is nu een complete ramp er gebeurd helemaal nada, niets nakkes!
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192601
Op die hele Big Brother site gebeurd geen flikker , er is geen moer op die cams.... heeft iemand er de laatste tijd ook maar iets gezien naast een tuin en wat zonneschermen? Of ligt dit aan mij?!?! (Of aan mijn opvoeding?!)

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_192602
Ja, laat Martin maar terugkomen!
En als je wil weten hoe de oevrieg bewoners van het huis daarover denken, dan laat je ze toch gewoon in de dagboekkamer komen!

Gr. Chipie

Wie weet waarom de p.c. elke keer vastloopt op juist deze pagina?

woensdag 29 september 1999 @ 16:47:00 #14
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192603
Zal het nog iets worden tussen de schutting en het zonnescherm? En hoe zal het grasveld reageren. Gaat de moestuin de komkommers aan zich eigen slaan? Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer? Kijk morgen weer naar een nieuwe aflevering van Tuin Brother!!
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192604
Hebben jullie die zooi nog op RTL4 gezien trouwens? (Misschien is hier ook een topic over maar schiet me dan maar neer, dit heet het luiheids syndroom (TARAFobie)) lachen man, normaal heb ik een stronthekel aan Barend en van Dorp maar dit was grappig. Die producent (studentje net van school af, zo deed ie aan tenminste) begon meteen goed over het feit dat ze de muziek hadden gebruikt voor een 'Big Brother' aflevering met muizen. Anyway, ze hadden dus wat muizen in een poppenhuis met de Big Brother muziek erachter en zo begonnen ze. Dat knaapje van een producent meteen: 'De rekening van 9000,- zit in de bus voor het gebruiken van onze muziek! *snuif* *snuif*'

Ik zal niet zeggen dat ik meteen spontaan klaar kwam, maar de manier waarop die hapte.... daar hadden de heren Barend en van Dorp VEEL meer mee kunnen doen. Schot voor open doel.... zonde....

Grtz,

MiRR0RMaN.
Maar ja, Barend en van Dorp zuigen zelf nou eenmaal, ze moeten Theo van Gogh die lui eens laten interviewen. Of Tara vervangen voor Theo van Gogh, die gast ruled en kan voor wat echte paniek zorgen. En heel veel sex. )))

pi_192605
Volgens mij is die tuin veel interessanter dan wat er afspeelt in het BB-huis. Daarom besluit V. steeds de tuin te laten zien en niet wat zich binnen afspeelt.

Als je heel goed kijkt naar het gras kan je het zien groeien, dat kan je van de karakters in het BB-huis niet zeggen!

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')