abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47889542
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat van dat cadeau heb ik niet kunnen doorgeven, maar eigenlijk is dat ook niet heel erg interesant.
Dat zou een zeer machtig wapen zijn als Brainless weer eens over normen en waarden begint, of over contact punten. En het is 1 van de weinige dingen die de bewoners niet kunnen weten zonder outside informatie...

Dat NatasJa niet te vertrouwen is dat weten SHE heus wel. En dat Amanda en Jaap zich bij SHE moeten aansluiten wisten ze al voordat ze het heus ingingen, maar dat interesseerde hun niet.
  Admin zondag 1 april 2007 @ 13:22:29 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47889586
Leuk gedaan!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47889656
Vind eigenlijk dat je fok maar voor schut hebt gezet.
Ook niet echt erg boeiende informatie, wat je hebt doorgegeven.
  zondag 1 april 2007 @ 13:25:44 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47889661
Je hebt iig wel indruk gemaakt op Amanda .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 april 2007 @ 13:27:55 #30
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_47889709
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
Je hebt iig wel indruk gemaakt op Amanda .
ze heeft het er nu op de streams nog over
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 1 april 2007 @ 13:30:00 #31
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_47889759
Hoe is het met de hoofdpijn?

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 1 april 2007 @ 13:32:40 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47889827
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan Huub vertelt dat Natasia niet te vertrouwen is Dat wist hij nog niet
Volg je het nog een beetje, de laatste tijd?
Natasia heeft iedereen ingepalmd, inclusief Huub.
Huub denkt zelfs dat Natasia Brian er wel uit gaat stemmen. Dan snap je toch niet helemaal dat het slechts een nieuwe taktiek is van Natasia, om aardig te doen.
(Natasia stemt Brian er hooguit op eigen verzoek uit, wat ik nog wel zie gebeuren want Brian zit op het randje, hij lijkt erg op Bart in zijn nadagen momenteel. Maar dit terzijde).

Hee LL, heb je al een belletje van Stijn gehad om je te bedanken voor de leuke inbreng?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47889923
Leuk gedaan
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 13:39:48 #34
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_47890027
Goed gedaan hoor Jeroen . Ik heb vreselijk om je irritante gedrag gelachen. Ik doe het je iig niet na En dat je eruit bent gezet, who cares het is maar de fokking Gouden Kooi daar lopen toch alleen maar vreemde snuiters rond inclusief de redactie. Je paste er daarom goed tussen gisteren Je hebt gedaan wat je beloofd hebt en dat sommigen dat afkeuren wat maakt het uit. Ik hoop dat je goed en wel thuis bent gekomen na je "avontuur" van 100 eurie Je bent iig nog het gesprek van de dag in de kooi....
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 1 april 2007 @ 13:56:39 #35
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_47890556
Ben je trouwens zo de poort uitgezet?
Of kreeg je nog een fatsoenlijke exit?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 1 april 2007 @ 14:13:05 #36
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_47890996
Jongens ik ben nu ergens anders ik ben echt!! blij met deze positieve reacties!
Ik wil vanavond een wat uitgebreider verslag neerzetten, ben nu ff bij mn moeder

Ik ben niet! hard in mn nek gegrepen voorzover ik nog weet, ik ging ook niet tegenstribelen wat ik wel had kunnen doen, wat voor nut had dat. (hoewel beetje actie wel leuk was, maar was toen te dronken )

Toen ik achter de schermen was (hoe ik daar kwam wist ik niet meer helemaal) kreeg ik mn mobieltje, tas, paspoort terug en mocht ik naar huis lopen edit trouwens, herinder me wel wat boze gezichten daar achter! maar denk dat ze blij moeten zijn met die aandacht joh...
  zondag 1 april 2007 @ 14:24:38 #37
85919 Likkende_Lassie
pi_47891343
en die foto! dat ik haar dat kersje geef! prachtig
pi_47891422
Ik denk dat die boze gezichten meer te maken hadden met het feest zelf dan met jou, aangezien Huub erg op zijn flikker heeft gekregen na het feest.

"De eerste Fokker die de Gouden Kooi is uitgegooid"

Ik vond jou het enige interessante op het feest

Ik ben blij dat je Fok! weer als "irritant en eigenwijs" is neergezet. Hulde!
  zondag 1 april 2007 @ 14:29:45 #39
85919 Likkende_Lassie
pi_47891508
Thanks
Niet om popi te doen ofzo, maar eerlijk gezegt vond ik vrij weinig aan de rest van de gasten, oke, misschien heb ik iets te gedaan, maar als ik het zo terug zie & lees is het wel lache
Jammer dat ik op het laatst iets te veel had gedronken, maarja, dat liep nou eenmaal zo, die shotjes & cocktails bleven komen
pi_47891585
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben echt!! blij met deze positieve reacties!
Je hebt goed je best gedaan ! Waarvoor hulde ! En laat je niet kisten door die andere
reacties. Het is zoals je zelf al zei 'maar de gouden kooi hoor'. 't is maar een stom
tv-programma; feesten doe je op veel leukere plekken !!
  Moderator zondag 1 april 2007 @ 15:08:13 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47892825
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jammer dat ik op het laatst iets te veel had gedronken, maarja, dat liep nou eenmaal zo, die shotjes & cocktails bleven komen
Daarom vind ik het ook stijlloos en kleinzielig dat ze je zo de poort uitflikkeren.
Het is een vooropgezet plan van de redactie om er een zuipfestijn van te maken, om zo smeuïge beelden voor de uitzending te creëren. Wees dan ook zo groots om goed voor je gasten, die er ook nog eens vet voor hebben betaald, te zorgen. Ook al hebben ze wat te veel gedronken. Ze hadden je in ieder geval een taxi kunnen aanbieden naar het dichtstbijzijnde hotel.
(of hebben ze dat ook gedaan en weet je dat niet meer. )

Maar LL, zeg eens eerlijk: je woont in Ypenburg. Of tewel: Den Haag. Da's best een eindje van Eemnes en dat kan niet met het OV 's nachts. Ben je met je dronken kop weer achter het stuur gestapt?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator / Miss SHO zondag 1 april 2007 @ 15:25:02 #42
22592 crew  Ole
pi_47893428
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_47893464
quote:
pi_47893546
Inderdaad heel stijlloos Gert.
Stelletje schoften daar.

Ik vind ook dat je het heel goed hebt gedaan en erg veel lef hebt getoond.

Iedereen met een grote bek, moet je niet naar luisteren.
Laten ze dan zelf maar in DGK gaan en dat dan ook nog bekend maken op fok.
Je hebt heel veel opdrachten meegekregen en ik vond het prachtig dat je er uit gestuurd werd.
Typisch een fokker

Wat heb je toch allemaal met Huub lopen smoezen?
pi_47893602
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:32 schreef Suikeroom het volgende:
wat heeft ie doorgespeeld dan? Natasia is niet te vertrouwen oehhh wat een nieuws zeg en tegen Jaap en Amanda gezegd dat ze bij SHE moeten komen..iedereen had daar zoiets van rot op kansloze freak we geven geen fuck om je.. het is partytime..ik vond het echt een sociaal contact gestoord persoon..

kk nerd
makkelijk he, achter je veilige pctje.
pi_47893766
Ik wil alleen even kwijt dat ik het jammer vind dat je Amanda zo overstuur hebt gemaakt. Dankzij jou heb ik het Teaser dansje niet gezien. Daar was ze al de hele week druk mee.
Ja jammer.
Go hard or go home
pi_47894018
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef itsme het volgende:

[..]

makkelijk he, achter je veilige pctje.
Doe eens niet zo hypocriet
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 15:40:35 #48
137949 Disana
pi_47894059
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Thanks
Niet om popi te doen ofzo, maar eerlijk gezegt vond ik vrij weinig aan de rest van de gasten, oke, misschien heb ik iets te gedaan, maar als ik het zo terug zie & lees is het wel lache
Ik was er verbaasd over dat de gasten allemaal zo middelmatig waren... had meer verwacht van Huub en Eric. Jij stak er positief bovenuit omdat je missie anders was, en je natuurlijk de hete adem in je nek voelde van alle DGK fokkers - dat is me nogal wat, en ik vind dat je behoorlijk moedig bent geweest.
pi_47894317
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Doe eens niet zo hypocriet
WAT NOU. Toen ik een paar jaren geleden op TV was heb ik dat de fokkers gemeld. (dus ik heb recht van spreken)

Hij had iig het lef. Dus nogmaals lekker makkelijk achter je pctje
  zondag 1 april 2007 @ 15:58:51 #50
127004 maril
Smeetsfan
pi_47894712
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens....denk nou na, dit was ik niet 100% op het feest natuurlijk, ik kwam daar om te iriteren, wat me erg goed is bevallen
Ze hebben het er nog steeds over dus dat is goed
Ja dat doet Huub ook , daarom mag ik die kerel niet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')