Dat zou een zeer machtig wapen zijn als Brainless weer eens over normen en waarden begint, of over contact punten. En het is 1 van de weinige dingen die de bewoners niet kunnen weten zonder outside informatie...quote:Op zondag 1 april 2007 12:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat van dat cadeau heb ik niet kunnen doorgeven, maar eigenlijk is dat ook niet heel erg interesant.
ze heeft het er nu op de streams nog overquote:Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
Je hebt iig wel indruk gemaakt op Amanda.
Volg je het nog een beetje, de laatste tijd?quote:Op zondag 1 april 2007 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan Huub vertelt dat Natasia niet te vertrouwen isDat wist hij nog niet
Je hebt goed je best gedaan ! Waarvoor hulde ! En laat je niet kisten door die anderequote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben echt!! blij met deze positieve reacties!
Daarom vind ik het ook stijlloos en kleinzielig dat ze je zo de poort uitflikkeren.quote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jammer dat ik op het laatst iets te veel had gedronken, maarja, dat liep nou eenmaal zo, die shotjes & cocktails bleven komen
quote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef Ole het volgende:
Amanda over LL http://www.youtube.com/watch?v=TePDvrcDVBE
makkelijk he, achter je veilige pctje.quote:Op zondag 1 april 2007 12:32 schreef Suikeroom het volgende:
wat heeft ie doorgespeeld dan? Natasia is niet te vertrouwen oehhh wat een nieuws zegen tegen Jaap en Amanda gezegd dat ze bij SHE moeten komen..iedereen had daar zoiets van rot op kansloze freak we geven geen fuck om je.. het is partytime..ik vond het echt een sociaal contact gestoord persoon..
kk nerd![]()
Ik was er verbaasd over dat de gasten allemaal zo middelmatig waren... had meer verwacht van Huub en Eric. Jij stak er positief bovenuit omdat je missie anders was, en je natuurlijk de hete adem in je nek voelde van alle DGK fokkers - dat is me nogal wat, en ik vind dat je behoorlijk moedig bent geweest.quote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Thanks![]()
Niet om popi te doen ofzo, maar eerlijk gezegt vond ik vrij weinig aan de rest van de gasten, oke, misschien heb ik iets te gedaan, maar als ik het zo terug zie & lees is het wel lache
Jammer dat ik op het laatst iets te veel had gedronken, maarja, dat liep nou eenmaal zo, die shotjes & cocktails bleven komen
WAT NOU. Toen ik een paar jaren geleden op TV was heb ik dat de fokkers gemeld. (dus ik heb recht van spreken)quote:
Ja dat doet Huub ook , daarom mag ik die kerel niet.quote:Op zondag 1 april 2007 12:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens....denk nou na, dit was ik niet 100% op het feest natuurlijk, ik kwam daar om te iriteren, wat me erg goed is bevallen![]()
Ze hebben het er nog steeds over dus dat is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |