Klopt, veel kleiner zijn ze en nee, brian is niet zo breedquote:Op zondag 1 april 2007 12:57 schreef havefun het volgende:
Is die villa nou echt zoveel kleiner dan op de streams?
Kan me niet voorstellen , ik heb het idee dat ik via de streams toch een redelijk beeld heb van hoe groot die ruimte's daar zijn.
En zien die Miljonairs er allemaal hetzelfde uit als op de streams, ik hoorde namelijk dat sommige in werkelijkheid veel dunner waren of een andere kleur ogen hadden ofzo.
Brian niet zo breed, ok... maar ga je nu ook vertellen dat Jaap niet dik is?quote:Op zondag 1 april 2007 13:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Klopt, veel kleiner zijn ze en nee, brian is niet zo breed![]()
De villa is echt kleiner dan dat het lijkt joh. Maar moet nu ff weg, totzo
Ik vind dat je het TOP hebt gedaan, het is zo makkelijk om je nu af te vallen op kleine puntjes. Ik heb van je genoten en ik vraag me af wie dit beter had gedaan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Klopt, veel kleiner zijn ze en nee, brian is niet zo breed![]()
De villa is echt kleiner dan dat het lijkt joh. Maar moet nu ff weg, totzo
Dat zou een zeer machtig wapen zijn als Brainless weer eens over normen en waarden begint, of over contact punten. En het is 1 van de weinige dingen die de bewoners niet kunnen weten zonder outside informatie...quote:Op zondag 1 april 2007 12:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat van dat cadeau heb ik niet kunnen doorgeven, maar eigenlijk is dat ook niet heel erg interesant.
ze heeft het er nu op de streams nog overquote:Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
Je hebt iig wel indruk gemaakt op Amanda.
Volg je het nog een beetje, de laatste tijd?quote:Op zondag 1 april 2007 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan Huub vertelt dat Natasia niet te vertrouwen isDat wist hij nog niet
Je hebt goed je best gedaan ! Waarvoor hulde ! En laat je niet kisten door die anderequote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben echt!! blij met deze positieve reacties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |