Wat is de staat van die 6800, en wat wil je ervoor hebben..?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef ukga het volgende:
heb nog een 8850 en een 6800
Tja, als ik er ooit één krijg aangeboden zeg ik zeker geen neequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:10 schreef Eland het volgende:
Mooie verzameling, ik mis alleen een paar Vertu's
succes met zoeken, en dan hoor ik van jequote:jah me 8850 heb ik nog wel liggen maar die ander kank niet vinde :S
zal nog ff zoeke
jah me 8850 heb ik nog wel liggen maar die ander kank niet vinde :Squote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:16 schreef joey_k het volgende:
Kickje en tevens de vraag nogmaals of ukga contact met mij wil opnemen, of wil reageren
Welke heb je liggenquote:Hoi, ik heb deze nog voor je liggen,scherm is stuk na een val.
Accu wil ik houden.
ruilen tegen een hele telefoon?
Hoi, sorry was vergeten de link erbij te zetten, sukkelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:12 schreef joey_k het volgende:
@MikeGSM: Sorry, sorry...Ja hoor de toestellen zijn binnengekomen en in uitstekende staat. Ik zal ze met liefde behandelen en 's avonds rond 19.30 uur in bed stoppen![]()
[..]
Welke heb je liggen![]()
Hoi, zat net te kijken. Watvoor software probleem heeft die sendo M550?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef joey_k het volgende:
Zondagkick...
Borjoyzee: Nog naar mijn bod gekeken? Of heb je anders een prijs in gedachten?
De verzendkosten + euro 2,50. Het model heb ik reeds en ik zou er ook nog een batterijklepje voor moeten zoeken...quote:Ik heb nog een nokia 7650 liggen (koelkast model) mist wel het batterijklepje achter.
Wat geef je er nog voor?
5 euro ex verzending mag je hem hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef joey_k het volgende:
De 7650 en 8210 zijn de ruiltoestellen.. Helaas is de 7650 al weg. Ik heb nog wel een mintgroene 3410 liggen waarvan het beeldscherm het ook niet doet., een pocketline Darwin waarvan de lader ontbreekt.... Die Sendo blijft vragen om een geldige sim kaart ofzoiets...
Anders wil ik je euro 5 voor het toestel geven...
De 8850 niet (tenzij je hem voor een "symbolisch" bedrag weg doet), de 6800 wel (Als je hem nog eens mocht vinden)...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef ukga het volgende:
moet je dat ding nou nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |