abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192570
Vanmiddag zaten de bewoners nogal teleurgesteld op de bank. Karin had inmiddels om een dokter gevraagd, want ze heeft een 'dikke nek'. Wat dat voor aandoening is, zien we misschien vanavond wel.

Vervolgens ging het gesprek over op Veronica en de hometrainer. De bewoners (en dan met name Ruud) vonden het belachelijk dat ze niet eens een goede fiets neer konden zetten. Het ding heeft het inmiddels al drie keer laten afweten.
Ruud liet zich nogal boos uit over het feit dat het programma maanden voorbereiding had gevergd en 12 miljoen had gekost, en dat er dan geen behoorlijke fiets afkon. De overige bewoners waren het zeer met hem eens.

Ik vind het ook nogal onzin dat er niet gewoon zo'n ding wordt neergezet dat je ook wel in sportscholen ziet. Okay, zo'n ding kost 6-8 mille, maar dan heb je ook wat.

Ook ving ik op dat de bewoners zich afvroegen of ze de fiets mochten houden na afloop van de opdracht.

Voor de rest is het nogal lame vandaag; iedereen hangt maar wat en leest.

Niet alleen de Internetters zijn dus boos op Veronica... als ze niet oppassen is er straks niets meer over van Veronica's (toch al dubieuze) reputatie!

pi_192571
Ik werd vandaag vooral niet goed van die haan of kip die de hele tijd liep te kraaien...kon niet eens meer horen wat er in de tuin werd gezegd. Is dat elke dag zo'n kabaal???
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_192572
Opnieuw een V actie om onrust te zaaien in het kamp... Binnen een week is er serieuze herrie.
I did NOT have sex with that women Sabine...

dinsdag 28 september 1999 @ 14:50:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192573
Ruud aan het rebellen!??

go ruud! go ruud! go ruud!!

Ik lag me eigen helemaal suf als ze straks met zijn allen opstappen uit dat huis...

whiiieeeeuuuw

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 28 september 1999 @ 14:52:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_192574
het blijven nederlanders hoor... 250.000 dus ze blijven wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_192575
ze hadden die fiets toch kunnen laten sponsoren? Lenen?
  dinsdag 28 september 1999 @ 14:55:00 #7
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192576
Ze zijn, terecht, bang dat ze hun kilometers niet zullen halen. Gaat dat budget toch mooi even met 50% naar beneden....
Wel boeiend, we zullen dan serieuze afkickverschijnselen (smoke, smoke) gaan zien. Herrie in de tent!!
pi_192577
quote:
op 09-28-1999 om 02:52 PM schreef Re het volgende:
het blijven nederlanders hoor... 250.000 dus ze blijven wel

Behalve Tara dan, die is geen Nederlander, komt uit Amsterdam

I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_192578
Als wij nou gewoon een fiets bijelkaar sparen...

en dan die over het hek gooien?

May the force be with you

dinsdag 28 september 1999 @ 14:57:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192579
Zo'n intertoys-driewieler moet toch kunnen?
we sturen de rekening gewoon op naar degene die straks 250.000 gulden wint
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 28 september 1999 @ 17:29:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_192580
Die fiets hebben ze gewoon laten jatten door een junk. Zal lachen worden alks Ruud nog 1 km moet en hij trapt uit pure woede die fiets aan gort... algemen opstand, het hele huis wordt afgebroken, Rolf Wouters wil de boel komen sussen, Ruud rijgt hem aan he spit! Ach, waren we maar een paar dagenb verder..
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')