Het is gewoon niet zo leuk, als jij meningen die niet stroken met de jouwe, afdoet als: och, dat zeggen ze alleen maar omdat het een FOK!-ertje is.quote:Op zondag 1 april 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt het goed begrepen joh. Volgens mij ben je een slim persoon
quote:Op zondag 1 april 2007 02:20 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat ie weet dat er dingen verteld zijn, die niet voordelig voor hem zijn
Hij ziet zijn wereld instorten nu
Ze heeft vanmiddag gebeld het ging om minder dan het weer, maar kennelijk raakt dat Brian heeeel ergquote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Tamara haar stem gehoord??? Hoezo???
Van al dat gejank kom je ook niet tot een hoogtepunt, dus waarom?quote:Op zondag 1 april 2007 02:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda troost Brian niet echt hé?
Ik zie het anders. Dan moet toch kunnen of niet dan??? Hij lijkt bijna een schande te zijn als je LL's acties NIET leuk vond.quote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat hij prominent aanwezig was. Nog even een toneelhaakje meegepakt... Dus ik denk dat ie het leuk gedaan heeft.
Zout toc op met die LamLulquote:
Wat alcohol al niet met een mens kan doenquote:Op zondag 1 april 2007 02:20 schreef maril het volgende:
Weet je wat ik jammer vond dat die camera vanavond zo weinig bij Jaap was, hij was in vorm van wat ik heb gezien, geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |