Ik snap niet dat het positief of negatief moet zijn. Die jongen heeft het geluk gehad een feestje te mogen bijwonen in DGK...(Wie had dat niet gewild?).... Hij heeft het op zijn manier gedaan.... geprobeert trots Fok uit te dragen... info door te spelen en wat geprobeerd bommetjes te gooien...quote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ik dat uitleggen? Okee, blijkbaar wel. Dat sloeg dus op dat ik het vreemd vind dat zijn acties allemaal geweldig werden gevonden omdat het - denk ik - een fokker is. Een beetje zoiets als Tanja die opeens geweldig was zodra ze op FOK verscheen. Als Lassie zonder dat iemand hem kende op dat feest was verschenen weet ik bijna zeker dat de meesten hem hadden uitgekotst. Maar goed, jammer dat je dat nog niet begreep.
En zoveel berichtgen heb ik niet over LL geschreven hoor. Het valt alleen op omdat ik een van de weinigen ven die negatief is.
gestuurd door de feboquote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef Tissik het volgende:
Huub is wel de beste remedie tegen alle zelfmedelij.
Brian: Klaar!
Nu Natasia: que pasa?
HEAR HEARquote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het positief of negatief moet zijn. Die jongen heeft het geluk gehad een feestje te mogen bijwonen in DGK...(Wie had dat niet gewild?).... Hij heeft het op zijn manier gedaan.... geprobeert trots Fok uit te dragen... info door te spelen en wat geprobeerd bommetjes te gooien...
Mag iemand zichzelf zijn of moet ie aan ieders wensen voldoen? Wat onmogelijk is. Ik denk dat hij prominent aanwezig was. Nog even een toneelhaakje meegepakt... Dus ik denk dat ie het leuk gedaan heeft.
Goh, jij bent ook een tijd weggeweest! Waar zat je!quote:Op zondag 1 april 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
Is Huub alweer naar Brian gestuurd?
Ik seg ik hou ervanquote:Op zondag 1 april 2007 02:14 schreef donpsp het volgende:
Ze gaan weer Ludo en Janine spelen
ok, waar bestel ik diequote:Op zondag 1 april 2007 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Huub is Brain aan het helpen tijdens de ophangen.
Voor 2,95 per maand krijg je een extra stream !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |