A dat gebeurt dus ook vaker. Alhoewel, mijn nichtje liet wel een hanenkam staan, aangezien ze zelf punker was.quote:Op zondag 1 april 2007 19:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mn vriendinnetje had ruzie met haar zusje, en toen heeft haar zusje het haar van al mn vriendinnetjes barbies afgeknipt![]()
![]()
nee het is gelukkig nog maar een hobby geblevenquote:Op zondag 1 april 2007 19:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze niet van plan is daar een vak van te maken,.
meer ! meer ! meeeeeeeeeeer!!quote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn zusje is echt een trut
gelukkig is ze nu naar een kamer kijken dus dan kan ik weer vaker thuis op bezoek
En, hoe heb jij barbies vermoord?quote:
quote:
zijn geen verhalen! ze is gewoon echt gestoordquote:
klinkt niet helemaal lekker.quote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn geen verhalen! ze is gewoon echt gestoord
zo gooide ze vroeger bakstenen op het hoofd van de hond
maar ws vind je dat alleen maar grappig maar dat is t niet! ze is echt gek
Ik frotte mijn barbies altijd met grof geweld op een paard zodat er altijd wel een been af viel. Ook deed ik ze in bad waardoor ze nog dagen nalekten. Eén Barbie kreeg zelfs een gat in haar been dat blauw/groenig uitsloeg en dan na het badderen water lekte. Ook heb ik eens haren helemaal afgeknipt, heb ik m'n Ken per ongeluk onthoofd toen ik hem in een camper propte die niet voor echte Barbies was en heb ik m'n Barbies laten voetballen met een Barbiebaby die uit zo'n zwangere Barbie kwam.quote:
zo had ik op een gegeven moment van een nichtje een barbiehuis zo groot als ikzelf gekregen met aan de voor en achterkant kamersquote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef tirannetje24 het volgende:
barbies![]()
ik had dr maar 2 en mijn zus had kei coole en haar vriendinnen nog vele mooiere en ook een huis en een auto enzo
wij hadden ook een ken, vond echt niets aan die gozertquote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik frotte mijn barbies altijd met grof geweld op een paard zodat er altijd wel een been af viel. Ook deed ik ze in bad waardoor ze nog dagen nalekten. Eén Barbie kreeg zelfs een gat in haar been dat blauw/groenig uitsloeg en dan na het badderen water lekte. Ook heb ik eens haren helemaal afgeknipt, heb ik m'n Ken per ongeluk onthoofd toen ik hem in een camper propte die niet voor echte Barbies was en heb ik m'n Barbies laten voetballen met een Barbiebaby die uit zo'n zwangere Barbie kwam.
Familie van liefie_?quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik frotte mijn barbies altijd met grof geweld op een paard zodat er altijd wel een been af viel. Ook deed ik ze in bad waardoor ze nog dagen nalekten. Eén Barbie kreeg zelfs een gat in haar been dat blauw/groenig uitsloeg en dan na het badderen water lekte. Ook heb ik eens haren helemaal afgeknipt, heb ik m'n Ken per ongeluk onthoofd toen ik hem in een camper propte die niet voor echte Barbies was en heb ik m'n Barbies laten voetballen met een Barbiebaby die uit zo'n zwangere Barbie kwam.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
oeh had ik al verteld dat onze kippeneitjes vandaag of morgen uit komen?
kei grappig!
zie je af en toe een ei bewegen
Hou je zus uit de buurt!quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
oeh had ik al verteld dat onze kippeneitjes vandaag of morgen uit komen?
kei grappig!
zie je af en toe een ei bewegen
neeeeequote:
des te lekkerderquote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeee
zijn schijnbaar heel dure kipjes
wij hadden geen vaste onderbroekquote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef liefie_ het volgende:
ik vond het altijd zo stom dat ken een vaste onderbroek aan had
ik was altijd wel nieuwsgierig![]()
ja die is dus naar die kamer kijkenquote:
kei gevleidquote:Op zondag 1 april 2007 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu boos of gevleid moet zijn.
huh had jou ken een piemel?quote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hadden geen vaste onderbroek
zat wel een donker slipje bij...
en een spijkerbroek die met moeite dicht ging
Ik had een oude, grijsharige Ken, had ook zo'n heel net grijs pak aan. Toen ik die onthoofd had kreeg ik een jonge Ken met een beetje een kuif en een heel stoer cowboypak aan. Maar m'n vader had het hoofd weer op die ouwe geplakt, maar toen kon hij z'n nek niet meer draaien en speelde hij altijd de opa met een gebroken nek.quote:Op zondag 1 april 2007 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hadden ook een ken, vond echt niets aan die gozert
nouja piemel kun je het niet noemen, meer een bobbel achtig iets in zijn kruis, zoals van die paspoppen in de winkel hebbenquote:
Ik dacht hetzelfdequote:
Zelfs m'n take That poppen hadden zo'n onderbroek. Heb ik ze voor niks uit zitten kledenquote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef liefie_ het volgende:
ik vond het altijd zo stom dat ken een vaste onderbroek aan had
ik was altijd wel nieuwsgierig![]()
maar haren zaten er niet op hequote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een oude, grijsharige Ken, had ook zo'n heel net grijs pak aan. Toen ik die onthoofd had kreeg ik een jonge Ken met een beetje een kuif en een heel stoer cowboypak aan. Maar m'n vader had het hoofd weer op die ouwe geplakt, maar toen kon hij z'n nek niet meer draaien en speelde hij altijd de opa met een gebroken nek.
Beetje zoals Alan Rickman in Dogmaquote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja piemel kun je het niet noemen, meer een bobbel achtig iets in zijn kruis, zoals van die paspoppen in de winkel hebben
ik vermaak me prima zo.. een zeldzame blik in de vrouwelijke psychoequote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs m'n take That poppen hadden zo'n onderbroek. Heb ik ze voor niks uit zitten kleden.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs m'n take That poppen hadden zo'n onderbroek. Heb ik ze voor niks uit zitten kleden.
ja dat bedoelde ik met vaste onderbroekquote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja piemel kun je het niet noemen, meer een bobbel achtig iets in zijn kruis, zoals van die paspoppen in de winkel hebben
ja er zat relief in, maar dat zat dus in een soort kuif aan de voorkant, een beetje een bobbel ook, maar dan op het hoofdquote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar haren zaten er niet op he
hier een zwart/bruin geverfde kop op de plaats van het haar met relief erin
neuh los broekje om aan te trekkenquote:Op zondag 1 april 2007 19:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik met vaste onderbroek
van plastic hadden ze zo'n onderbroek vorm gemaakt toch/
Jason en Markquote:
die had ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Hime het volgende:
Ik had een hekel aan poppen. Speelde liever met auto's
Mijn knappe Ken had een Ferrariquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had ik ook
en een racebaan
en een treinbaan
Alan Rickman!quote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zoals Alan Rickman in Dogma.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had ik ook
en een racebaan
en een treinbaan
weer wakker schone slaaperquote:
Kan niet missen hequote:
vriendinnetje van me had echt heul veul accesoires van de Barbie spullenquote:Op zondag 1 april 2007 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn knappe Ken had een Ferrari![]()
. Daar kon hij tenminste in zonder dat ook zijn hoofd eraf viel.
eigenlijk niet hequote:
quote:Op zondag 1 april 2007 19:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
schik je eens in je rolpatroon en ga met poppen spelen !
Yup, niks zo lekker als een klein tukkie! Nou ja, twee kleine tukkies!quote:
ik mis iets... wat?quote:
LEGO en Playmobil, voetballen, boompje klimmen. Those were the daysquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had ik ook
en een racebaan
en een treinbaan
nee niet goed!quote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]euhm.... tja.... moet ik je toch teleurstellen
ik speel wel met stoomtreinen in groot formaat, ook goed?
stoomtreinenquote:
quote:
quote:
had ik je 20 jaar eerder ontmoet, dan had air geen kans gehadquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
LEGO en Playmobil, voetballen, boompje klimmen. Those were the days
Sommige dingen deel ik graag met de rest van de wereldquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie net dat Hime het uitgebreid heeft gemeld hier...
Vergeet hutten bouwen niet!quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
voor het nageslachtquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomtreinen![]()
groot formaat
en mijn liefde voor Frezer natuurlijk
uit de boom vallen met boomhut en alquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen gezien jouw snelheid van actie van je andere 'projecten'...quote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
had ik je 20 jaar eerder ontmoet, dan had air geen kans gehad
Toen was ik 9, jij 7... te groot leeftijdsverschilquote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef Hime het volgende:
[..]
Sommige dingen deel ik graag met de rest van de wereld![]()
![]()
![]()
daar had mijn zus er een aantal vanquote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Aarti het volgende:
ja my little pony had ik ook!!
dat is nu weer in
ook dat jahquote:
Rampweekquote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net even terug gereden uit het mooie Groningen. Nu een week tentamens en geen vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |