Met FOK.nl zeggen of wat?quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Hij verdient het niet om hier straks/morgen afgebrand te worden, want hij heeft zijn nek uitgestoken en enorm zijn best gedaan.
Neukt lekker hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Berst wel pauperig....de gasten mogen blijven slapen, maar wel op witte Japen![]()
dan is het voor het eerst dat ik blij ben ouderwets te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,begrijp niet eens dat ze dit een feest noemen (of ben ik nu echt ouderwets)
yeah! daaaaag Liekequote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn goedbedoelde raad aan Lieke: Dumpen die Huub!![]()
[afbeelding]
En zowist!quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Hij verdient het niet om hier straks/morgen afgebrand te worden, want hij heeft zijn nek uitgestoken en enorm zijn best gedaan.
Wees nou eerlijk Scanman01, sex op een "Jaap", zou jij het kunnen?quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan Huub zich nog ontzettend lang inhouden om verder te gaan trouwens. Onvoorstelbaar.
Niks is wat het lijktquote:Op zondag 1 april 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat jij een nette dame was!
dan ben ik net zo ouderwets als jouquote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,begrijp niet eens dat ze dit een feest noemen (of ben ik nu echt ouderwets)
Maar dat kan ze haar ambities om ooit een bekende nederlander te worden ook vaarwel zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn goedbedoelde raad aan Lieke: Dumpen die Huub!![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Hij heeft nou ook niet echt het lekkerste meisje uitgekozen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan Huub zich nog ontzettend lang inhouden om verder te gaan trouwens. Onvoorstelbaar.
Psies!quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou hij hier vannacht nog komen kijken? Ik neem niet aan dat hij er blijft slapen/mag blijven slapen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zowist!
Tickertape parade voor LL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |