Als een middelmatige vrouw zich op zo'n manier bij me aanbied zou ik er ook gebruik van maken. Morgen is toch alles vergeten.quote:Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Huub zo ontzettend populair is, waarom heeft hij dan het minst aantrekkelijke kind gescoord!?
Ik heb me kostelijk vermaakt om hemquote:Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het gevoel had dat hij zich heel erg waar moest maken tegenover ons. Vergeet ook niet, hij is nog maar jong.
Ik ook ,begrijp niet eens dat ze dit een feest noemen (of ben ik nu echt ouderwetsquote:Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een sjiek feest zou worden.
Mag dat??quote:Op zondag 1 april 2007 00:56 schreef grazygirl het volgende:
vindt het wel stom dat alles mag blijven slapen, zet een tent op achter de poort![]()
bij mij wel in elkgevalquote:Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die 100 pleuro was hij sowieso kwijt..
En de manier waarop hij eruit vloog:
Dr uit geflikkerd omdat hij Huub info gaf
Dat gaat heel goed vallen bij een hoop Fokkers...
Ik ook. Hij verdient het niet om hier straks/morgen afgebrand te worden, want hij heeft zijn nek uitgestoken en enorm zijn best gedaan.quote:
waar is Jaap eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Berst wel pauperig....de gasten mogen blijven slapen, maar wel op witte Japen![]()
Het zouden ook niet mijn feestjes zijnquote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,begrijp niet eens dat ze dit een feest noemen (of ben ik nu echt ouderwets)
Volgens mij wil iederéén daar wel sex.quote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef webextreme.nl het volgende:
AMANDA WIL SEX!!!
Dan ben ik ook ouderwetsquote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,begrijp niet eens dat ze dit een feest noemen (of ben ik nu echt ouderwets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |