Ach kom op.quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef maril het volgende:
[..]
Amanda voelde zich niet fijn bij hem , hij heeft haar in dr tiet geknepen.
Ik dacht ook dat het een sjiek feest zou worden.quote:Op zondag 1 april 2007 00:53 schreef kybe het volgende:
Nog maar 11 minuten,iedereen lekker naar huis.
Wat een ordinaire zooi is dit![]()
Ik denk dat hij het gevoel had dat hij zich heel erg waar moest maken tegenover ons. Vergeet ook niet, hij is nog maar jong.quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Blij dat LL er uit is. Vanaf minuut 1 vond ik het al een super irritant persoon. Jammer dat hij al zoveel topics heeft hier.
Wat is die LL hier in vredesnaam mee opgeschoten dan?quote:Op zondag 1 april 2007 00:52 schreef Danny het volgende:
[..]
och, als hierdoor lieke optieft is dat probleem ook weer opgelost. dattie d'r maar flink uit moge wonen in alle gaatjes
Ow, en 't is natuurlijk top dat LL gewoon lekker schijt had aan dat hele kutfeest en de boel een beetje heeft opgejut
Wel gay van Brian, maar ja, da's nou eenmaal een kotsmongool.
Achter je pc'tje kijken naar een feest dat je kansloos vindt, da's toch ook triest?quote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Taurus het volgende:
Ach. Ik weet niet wat ik triester vind: Of er uit worden gezet door kansloos gedrag, of daar blijven tussen kansloze wezens..![]()
Kom op zeg.. mag hij ook effe lolquote:Op zondag 1 april 2007 00:53 schreef proh het volgende:
Eric neemt het er wel van
Hij weet natuurlijk ook niet hoevaak hij op de streams te zien is. Als je daar bent ga je er denk ik niet van ut dat er altijd wel een stream op jou gericht is, tuurlijk weet je dat de camera je altijd ziet, maar je weet niet welke camera op de streams komt.quote:Op zondag 1 april 2007 00:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leuk dat hij een keer FOK! roept.... Maar bij elke zin die uit hem kwam zat het woord FOK! verwerkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |