Indeed!quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Het was heel moedig van Jeroen.
Amanda voelde zich niet fijn bij hem , hij heeft haar in dr tiet geknepen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft niks gedaan.
Alleen omdat hij fokfan was baalde rat en snollie al van hem.
Gaat nog wel gebeuren hoor, die meid blijft slapen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:
.......Wat een kutfeest.....Ik wil dat Huub neukt en Lieke verdwijnt.
exactquote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.
Als hij nauwelijks in beeld was geweest, was het ook niet goed geweest.
nu even niet, da's jammerquote:Op zondag 1 april 2007 00:50 schreef Frasier het volgende:
Huub kan toch wel veel beter krijgen dan dit lelijke boeren-wijf
och, als hierdoor lieke optieft is dat probleem ook weer opgelost. dattie d'r maar flink uit moge wonen in alle gaatjesquote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef Sporti het volgende:
BBBBBBRRRRRRR die Huub pakt echt alles wat voor vrouw wil doorgaan![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef FdW het volgende:
Degradatie naar VOL?
Echt nietquote:
Leuk dat hij een keer FOK! roept.... Maar bij elke zin die uit hem kwam zat het woord FOK! verwerkt....quote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef Yolande het volgende:
Ik vind LL wel grappig, de meeste van ons zouden niets durven zeggen of laten merken dat ze hier op het forum schrijven en helemaal niet hier durven vertellen dat ze naar zo'n avond gaan, omdat ze weten dat het nooit goed is en dat de ene helft vind dat hij/zij het goed doet en de andere helft alleen maar loopt te zeiken over hem/haar.![]()
Komt goed, als ik het zo bekijk.quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een fijn feest.![]()
Alleen: de redactie is volgens mij bang dat ze het niet in de hand kunnen houden: LL weg, Huub mag niet meer drinken. Stelletje schijterds!![]()
Gewoon niet mee bemoeien en blijven filmen.
jaa daar kan ik wel mee rondkomen vanavondquote:Op zondag 1 april 2007 00:52 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind de muziek echt heerlijk!
Dat is zelfbescherming, dat ie geen seks zal hebben.quote:Op zondag 1 april 2007 00:50 schreef Frasier het volgende:
Huub kan toch wel veel beter krijgen dan dit lelijke boeren-wijf
Van mij mag ie nog wel een topicquote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Blij dat LL er uit is. Vanaf minuut 1 vond ik het al een super irritant persoon. Jammer dat hij al zoveel topics heeft hier.
huub heeft volgens mij inmiddels al lang geneuktquote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:
.......Wat een kutfeest.....Ik wil dat Huub neukt en Lieke verdwijnt.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:52 schreef Danny het volgende:
[..]
och, als hierdoor lieke optieft is dat probleem ook weer opgelost. dattie d'r maar flink uit moge wonen in alle gaatjes
Ow, en 't is natuurlijk top dat LL gewoon lekker schijt had aan dat hele kutfeest en de boel een beetje heeft opgejut
Wel gay van Brian, maar ja, da's nou eenmaal een kotsmongool.
Opzich raar, als je na gaat dat dat hele zuip/kots gebeuren met Jaap wat eigenlijk ook vrij over the top was gewoon door mocht gaan...quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een fijn feest.![]()
Alleen: de redactie is volgens mij bang dat ze het niet in de hand kunnen houden: LL weg, Huub mag niet meer drinken. Stelletje schijterds!![]()
Gewoon niet mee bemoeien en blijven filmen.
Jaa echt triest, kwam denk ik door de drank, beetje stoer doen omdat huub heeft gezegt dat hij van houd mensen van fok!quote:Op zondag 1 april 2007 00:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leuk dat hij een keer FOK! roept.... Maar bij elke zin die uit hem kwam zat het woord FOK! verwerkt....
Ik kijk vanaf 12 uur en ik vond hem ook mega irritant.quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Blij dat LL er uit is. Vanaf minuut 1 vond ik het al een super irritant persoon. Jammer dat hij al zoveel topics heeft hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |