Zeker weten van wel.quote:Op zondag 1 april 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jeroen haal a.u.b nu niet in je hoofd dat je hier als een held gezien wordt
uit eindelijk is LL er volgens mij uitgezet omdat ie over de schreef ging met info door vertellen, daar had Amanda niks mee van doenquote:Op zondag 1 april 2007 01:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik heb er een uitgegooid, een vervelende fok vent.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jeroen haal a.u.b in je hoofd dat je hier als een held gezien wordt
Lekkere lurkerquote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef demins het volgende:
LL: een kwartier voor tijd een rode kaart, maar voor de rest een puike wedstrijd gespeeld!! HULDE!!!
Alleen maar nuttige overtredingen!
Amanda en ook Brian hadden er zeker mee te maken. Amanda seinde Brian een paar keer in. Brian liep al eerder een paar keer naar de securityman.quote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef proh het volgende:
[..]
uit eindelijk is LL er volgens mij uitgezet omdat ie over de schreef ging met info door vertellen, daar had Amanda niks mee van doen
Amanda vond hem een stalker en heeft geklaagd bij Brian eerder op de avond en later weer en daarna is niets meer van LL vernomen... het wachten is op hem... de HELD....quote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef proh het volgende:
[..]
uit eindelijk is LL er volgens mij uitgezet omdat ie over de schreef ging met info door vertellen, daar had Amanda niks mee van doen
DUHquote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef demins het volgende:
LL: een kwartier voor tijd een rode kaart, maar voor de rest een puike wedstrijd gespeeld!! HULDE!!!
Alleen maar nuttige overtredingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |