niemand anders wouquote:Op zondag 1 april 2007 00:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom was juist hij er?
Omdat ie kan likken als lassiequote:Op zondag 1 april 2007 00:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom was juist hij er?
Hij zit daar omdat Eric en Huub hem hebben uitgekozen..quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb er niets over gelezen! Had wel gewillen! Helemaal omdat ik nu zo'n nerd aan het werk zie die niet snapt hoe hij vrouwen moet versieren... Hij gaat voor Amanda zegt hij. Dan doet hij het toch goed fout.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
LL is niets meer of minder dan een waarlijke FOK!-superheld!![]()
Huub veel info doorgespeeld, Brain over de zeik geholpen, Amanda afgezeken, Japio wat drankjes gevoerd, en tenslotte er in stijl uitgeflikkerd worden.quote:Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, wat heeft hij dan gedaan wat zo geweldig was? Een bewoner geneukt/geslagen is toch wel een minimaal vereiste om held te worden.
Waarde Pietje,quote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
LL is niets meer of minder dan een waarlijke FOK!-superheld!![]()
Nou petje af hoorquote:Op zondag 1 april 2007 01:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub veel info doorgespeeld, Brain over de zeik geholpen, Amanda afgezeken, Japio wat drankjes gevoerd, en tenslotte er in stijl uitgeflikkerd worden.
Gewoon goed werk dus!
Heb je de streams niet gekeken?quote:Op zondag 1 april 2007 01:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nou petje af hoor![]()
Constant FOK.nl roepen had ik ook nog wel kunnen doen.
Je zit in het verkeerde topic, stomme strontkut.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
En? Heeft hij Fok nog genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |