quote:Op zondag 1 april 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.google.com/tisp/index.html
en nu eerst een hapje eten
oeh, dat is bits..quote:Op zondag 1 april 2007 12:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat Lenny in het ziekenhuis ligt. Tot (en met?) maandag nog. Iets met de blinde darm.
eer-ikquote:
Ik lig nog steeds (lees: weer) in m'n mand knetterbrak te wezenquote:Op zondag 1 april 2007 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik
Tot nu toe prima weekend gehad, gisteren lekker vroeg klaar met werken, gisteravond gezellig in de stad wat biertjes gedronken, vanochtend gezwommen en nu een beetje chillen
owja, en ik heb nog met open dak gereden![]()
Ik zwem inderdaad elke zondagochtend, alhoewel het de laatste jaren niet meer zoveel van zelf zwemmen komt, omdat ik inmiddels bij de vereniging ook zwemles geefquote:Op zondag 1 april 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds (lees: weer) in m'n mand knetterbrak te wezen
Iets meer biertjes gedronken gister dan de bedoeling was
Zwem jij altijd zondags?
goed bezigquote:Op zondag 1 april 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zwem inderdaad elke zondagochtend, alhoewel het de laatste jaren niet meer zoveel van zelf zwemmen komt, omdat ik inmiddels bij de vereniging ook zwemles geef. Over 2 weken gaan 7 van de 9 kinderen uit mijn groep op voor diploma C
![]()
ja echt?quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ook alleen maar m'n A-diploma
whehe, da's wel laat iddquote:Op zondag 1 april 2007 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, ja man! Heb dat diploma ook pas laat gehaald omdat mijn school stopte met het 'schoolzwemmen'. Dus ik haalde 'm pas toen ik een jaar of 10 was ofzo.
Mwah ik niet echt, maar ik deed het ook niet erg vaak. Nu vind ik het alleen relaxt wanneer ik ergens op een knetterwarme plaats zit en het zonnetje op m'n pan schijnt!quote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, da's wel laat idd
Ik haatte zwemmen intens vroeger.
Ja dat is wel een goede vraag idd! Maar ach...quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
idd
zwembad in de tuin
maar ja, daar kan je dan weer niet echt zwemmen
Waarom het dan een zwembad heet eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |