Ja dat is wel een goede vraag idd! Maar ach...quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
idd
zwembad in de tuin
maar ja, daar kan je dan weer niet echt zwemmen
Waarom het dan een zwembad heet eigenlijk...
Pfoe ff denken hoor! Ik dacht november! Althans dat staat bij een van die foto's van die dag.quote:Op zondag 1 april 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, weet jij nog wanneer we bij hessing waren?
Welke maand dat was?
staat dat op een foto?quote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pfoe ff denken hoor! Ik dacht november! Althans dat staat bij een van die foto's van die dag.
ik heb nog geen bakkie op vandaag, gaat voorlopig niet gebeuren ook.quote:Op zondag 1 april 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
Zo, ik ben er weer, heb net ff lekker gekoffied
quote:Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog geen bakkie op vandaag, gaat voorlopig niet gebeuren ook.
nooit eigenlijk als ik de avond ervoor gezopeen hebquote:
Als ik gezopen heb, begin ik de ochtend juist met extra veel koffiequote:Op zondag 1 april 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nooit eigenlijk als ik de avond ervoor gezopeen heb
Dan moet ik echt alleen maar knetterkoude drankjes hebben
Maar ik krijg wel steeds meer trek in 'n bakkie, dus misschien probeer ik het wel eventjes zo
water is ook goddelijk af en toe.quote:Op zondag 1 april 2007 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik gezopen heb, begin ik de ochtend juist met extra veel koffie, uiteraard aangevuld met fris water
Die dan gedurende de dag warm worden en goor smaken. (Ik weet wat voor werk jij doet!quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
water is ook goddelijk af en toe.
Met werk heb ik in de zomer ook altijd 2 knetterkoude flessen spa mee
Invriezen, isoleren endezulks 14.gifquote:Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die dan gedurende de dag warm worden en goor smaken. (Ik weet wat voor werk jij doet!)
Maar wanneer die flessen nog lekker koud zijn is het zeker
precies.quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Invriezen, isoleren endezulks 14.gif
Dan houden ze het best een dagje uit
Het is weekend, het is mooi weer, al onze koffievrienden hebben nog een sociaal leven ook nogquote:Op zondag 1 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
Dit lijkt trouwens wel een normaal topic.
Zo traag als deze is het nog nooit gegaan volgens mij
Ook wel eens leuk, for a change!quote:Op zondag 1 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
Iedereen is natuurlijk buiten. Ik niet want ik heb wél een levenquote:Op zondag 1 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
crossover!!quote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk buiten. Ik niet want ik heb wél een leven![]()
![]()
Ow wacht![]()
JJ !!!!!!!!quote:
quote:
Hey!! Fijn weekend gehad?quote:
ghalloooooo.....quote:Op zondag 1 april 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
ben ik even mijn MP3's aan het ordenen, meteen weer een stormloop
Prima, het zonnetje schijnt, ik heb niet te lang hoeven werken gisteren, en ik heb dit weekend met het dak open geredenquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef eer-ik het volgende:
Hoe komt het toch dat iedereen altijd zo intens vrolijk wordt als JJ het topic weer binnenkomt?
cool......quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, het zonnetje schijnt, ik heb niet te lang hoeven werken gisteren, en ik heb dit weekend met het dak open gereden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |