De TU/e is vrijdag gesloten dus ik KAN niet eens colleges gaan volgenquote:Op zondag 1 april 2007 23:25 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die moeten werken as vrijdag.. gelukkig heb ik een aardige baas...![]()
Stappen in Nijmegen.. ga je JJ met een bezoekje vereren?![]()
TU dicht!quote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
De TU/e is vrijdag gesloten dus ik KAN niet eens colleges gaan volgen
In Nijmegen ga ik JJ niet bezoeken, althans dat staat niet in de planning, maar ik ga op stap met een vriendin die daar op kamers zit
weinigquote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik!![]()
wat heb je al gedaan aan scheikunde??![]()
neequote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef OA het volgende:
Zijn jullie trouwens nog slachtoffer geworden van1 april
grappen
...
valentijnsdag...quote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee
Gelukkig niet, ik vind het ook echt baggeronzin
Net als valentijnsdag
Neequote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef OA het volgende:
grappen
...
Geen slachtoffer van geworden, dit jaar in tegenstelling tot vorig jaar ook geen slachtoffers gemaaktquote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef OA het volgende:
grappen
...
whehe, ik heb er even een paar jaar geen last van gehadquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef OA het volgende:
[..]
valentijnsdag......
![]()
elk jaar wordt het weer niet gewaardeerd als ik er niets aan doe...![]()
Hahaquote:Op zondag 1 april 2007 23:39 schreef OA het volgende:
Hi HW
MPG: vertel eensch...
eer-ik: hoewel ik ook een stelselmatige weigeraar ben, blijft mn vriendin hardnekkig volhouden...![]()
![]()
Wat moet ik vertellen? Van mijn 1-april slachtoffer van vorig jaar? Dat was een collega die ik in de aloude belegen en beschimmelde grap van "haal eens ekkes een plintenladder" heb laten trappen. De beste kerel heeft de hele fabriek doorzocht, van magazijn tot werkplaats van de technische dienst, en alles ertussen in.quote:Op zondag 1 april 2007 23:39 schreef OA het volgende:
Hi HW
MPG: vertel eensch...
eer-ik: hoewel ik ook een stelselmatige weigeraar ben, blijft mn vriendin hardnekkig volhouden...![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Van mijn 1-april slachtoffer van vorig jaar? Dat was een collega die ik in de aloude belegen en beschimmelde grap van "haal eens ekkes een plintenladder" heb laten trappen. De beste kerel heeft de hele fabriek doorzocht, van magazijn tot werkplaats van de technische dienst, en alles ertussen in.![]()
Met mij in elk geval welquote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heloooow allemaal![]()
Met mij alles oké
Met jullie ook allemaal?
![]()
hahahaquote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Van mijn 1-april slachtoffer van vorig jaar? Dat was een collega die ik in de aloude belegen en beschimmelde grap van "haal eens ekkes een plintenladder" heb laten trappen. De beste kerel heeft de hele fabriek doorzocht, van magazijn tot werkplaats van de technische dienst, en alles ertussen in.![]()
Prima!quote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heloooow allemaal![]()
Met mij alles oké
Met jullie ook allemaal?
![]()
ja hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heloooow allemaal![]()
Met mij alles oké
Met jullie ook allemaal?
![]()
jijquote:Op zondag 1 april 2007 23:45 schreef OA het volgende:
Deze is zo vol...
Wie zet er een nieuwe klaar/heeft een nieuwe al klaar staan?
Ik heb geen goeie TT...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |