Slaap lekker boem!quote:Op zondag 1 april 2007 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Goeden avond. Even TVP in dit topicga zo pitten dit weekend was vermoeiend maar vét! Morgen wel weer online
![]()
Dag oompje!quote:Op zondag 1 april 2007 22:37 schreef MPG het volgende:
Goedenavond allen, Ome MPG meldt zich weer ekkes
Hey OAquote:
NOg wat beleefd deze (zon)dag?quote:
Een stralend zonnetje, wat er voor zorgde dat ik met open dak kon rijden, een beetje relaxen, etcquote:
Lekker buiten in de tuin gezeten, wandelingetje met mn vriendin gemaakt!quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Een stralend zonnetje, wat er voor zorgde dat ik met open dak kon rijden, een beetje relaxen, etc
en jij?
Dat eerste is wel chillquote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker buiten in de tuin gezeten, wandelingetje met mn vriendin gemaakt!![]()
O ja, en de auto gestofzuigd/stofgezogen.. echt zoeen typisch klusje voor de zondag als het lekker weer is...![]()
Ik vond het eens tijd worden...quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eerste is wel chill![]()
![]()
Dat tweede had ik ook nog kunnen doen, maar dat bewaar ik voor een volgende zonnige dag
Altijd mooi als de wagen weer schoon is!quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond het eens tijd worden...
Ik heb een metallic grijze auto, maar de buitenkant was bijna zwart...gisteren dus maar even gewassen!
![]()
Vandaag was de binnenkant aan de beurt, want die had ik voor het laatst schoongemaakt voor de zomervakantie in augustus '06...![]()
Nu staat ie weer te blinken én het ruikt weer fris!!![]()
Dan werd het inderdaad wel eens tijdquote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond het eens tijd worden...
Ik heb een metallic grijze auto, maar de buitenkant was bijna zwart...gisteren dus maar even gewassen!
![]()
Vandaag was de binnenkant aan de beurt, want die had ik voor het laatst schoongemaakt voor de zomervakantie in augustus '06...![]()
Nu staat ie weer te blinken én het ruikt weer fris!!![]()
Tim Frits!!!quote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd mooi als de wagen weer schoon is!
Jajaquote:Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey MPG
Je blijft het erin houden hè!
Jaja, de koffiËrs hebben allemaal een sociaal leven, zo blijkt maar weerquote:Op zondag 1 april 2007 23:15 schreef OA het volgende:
Wat een heerlijke rust trouwens in dit deeltje!![]()
#47 bestaat al meer dan 24 uur...![]()
Zeker en das maar goed ook!quote:Op zondag 1 april 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, de koffiËrs hebben allemaal een sociaal leven, zo blijkt maar weer
Ik ben er bekend mee ja, vanaf morgen weer 4 dagen college, maar wel socializen in de avondurenquote:Op zondag 1 april 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker en das maar goed ook!![]()
Maar morgen wordt dat leventje weer voor 4 dagen overboord gegooid...werk en meer...
![]()
gelukkig wel zegquote:Op zondag 1 april 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, de koffiËrs hebben allemaal een sociaal leven, zo blijkt maar weer
Er zijn zat mensen die moeten werken as vrijdag.. gelukkig heb ik een aardige baas...quote:Op zondag 1 april 2007 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er bekend mee ja, vanaf morgen weer 4 dagen college, maar wel socializen in de avonduren.... Woensdag naar de musical "Wat zien ik?" en donderdag stappen in Nijmegen
eer-ik!quote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gelukkig wel zeg
Doordeweeks is het vrij bar gesteld hier, omdat ik de hele dag thuis niks zit te doen
Morgen tentamen scheikunde, gaat denk ik een 4 worden ofzo
als ik geluk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |