Voor marmoleum geld eigenlijk het zelfde, het is mooi, duur maar niet slijtvast. Dat is prima voor in gangen van het ziekenhuis maar niet voor thuis waar je meestal een vast plek hebt en daar draai je ook het meest. Mischien is een grind vloer een optie. Dat is stroef, slijtvast en in veel kleuren te bestellen.quote:Op zondag 1 april 2007 13:15 schreef tandpasta het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik wil en ben dus een beetje rond gaan kijken naar de mogelijkheden. Op dit moment heb ik laminaat. Helaas speelde op het moment van kopen financiën een grote rol. Dus is het goedkoop laminaat geworden. Spijt ....
Over een paar maanden hoop ik naar een andere woning te gaan en wil ik in alle hektiek niet weer een verkeerde keus maken.
Laminaat vind ik vaak erg glad en ben dan erg bang om uit te glijden of te vallen. Iemand stelde voor om marmoleum te nemen, maar ik weet nog niet zo goed of ik dat mooi vind in huis. Eigenlijk niet.
En daarom vroeg ik me af of kurk een optie zou kunnen zijn. Wat je zegt over slijtage klinkt heel zinnig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |