En om 0.00 uur is het 1 aprilquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Ook nog es volle maan.... belooft wat vannacht![]()
Volgens mij die kleine blonde waar Huub mee probeert te pratenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef Stupidisco het volgende:
wie is Alieke ook alweer ?
Maar ik dacht dat ik haar naam op de streams voorbij hoorde komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef F1reB1rd het volgende:
Volgens caviaopvangsite van Alieke is ze vanavond niet op het feest vanwege familie omstandigheden
Of zou het iets met borderline te maken hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef F1reB1rd het volgende:
Volgens caviaopvangsite van Alieke is ze vanavond niet op het feest vanwege familie omstandigheden
Kijk bij het gastenboek
Ze zegt tegen LL dat ze zoveel rustiger is gewordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef havefun het volgende:
LL in gesprek met Natasiqa
ja hoorde ik ook maar dat wisten we (en LL ) al vantevorenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:11 schreef schatje het volgende:
Ze hebben een contract getekend dat zij niets mogen zeggen. Zei ze dat nou?
Lieke is er niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klopt het dat dit Alieke is ?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klopt het dat dit Alieke is ?
[afbeelding]
ze slikt niet? of wat zie ik hierquote:
Eenschquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:12 schreef Sporti het volgende:
Huub verteld nu dat hij zich altijd bewust is van de camera's (das wel te merken ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |